Posodobljeno 29. 01. 2021
Vsi lastniki spletnih trgovin imajo pred očmi samo en cilj – prodati čim več v spletni trgovini. Poleg klasičnih načinov kako do več obiskovalcev v trgovini, za katere upamo, da se prelevijo v kupce, pa obstaja še nekaj malih trikov, ki pomagajo čez noč in niso samo obliž na rane.
Kazalo
1. Zadajte si samo en cilj
Poleg prodaje v spletni trgovini je včasih cilj lastnikov spletnih trgovin tudi povečanje obiska, več sledilcev na socialnih omrežjih, povečano število promocij v fizični obliki… A vse to vas lahko le odvrne od fokusa, zato si postavite en cilj in v tega vlagajte vse atome svoje energije, znanja in strasti, da bi ga dosegli. Pred sezono naj bo cilj obvestiti čim več ljudi o vaši ponudbi, med sezono poskrbite, da bo čim več ljudi kupilo vaš izdelek in po sezoni naj spet zaživijo socialna omrežja in e-novice.
2. Vlagajte tja, kjer je to smisleno
Kljub temu, da je mnogo platform in orodji za prodajo in nastop na internetu brezplačnih, je nekaj takih elementov spletnega marketinga, ki jih enostavno morate zaupati strokovnjakom. Plačljivi viri naj bodo predvsem oblikovalci, ki poskrbijo za podobo vaše spletne trgovine in ostalih materialov, ki jih uporabljate, projektini vodja, ki poskrbi, da hodite po pravi poti in marketing strokovnjak, ki vas usmerja na vsakem koraku in vam pomaga doseči cilje. Še bolje je, da imate za seboj kar celo ekipo (marketinško agencijo), ki poskrbi za vse aspekte, ki jih za uspeh potrebujete. Poleg tega pa nikoli ne pozabite na merljivost in analizo rezultatov, ki jih od take agencije lahko vedno zahtevate. In če so iz pravega testa, jih boste tudi dobili.
3. Hiteje je bolje
Če se vam spletna trgovina še vedno nalaga med tem, ko pijete kavo, potem to ni dober znak. Obrnite se na ekipo, ki vam je trgovino izdelala in jim omenite ta problem. Če bo trgovina zaostajala za drugimi, se ne bodo več vrnili…
4. Optimizirate jo za vse naprave
Se spletna trgovina prilagodi nakupu iz kavča? Se slike lepo zložijo na mobitelu? Je možno nakup opraviti na tablici? Nikar ne pozabite, da je trenutni trend, ki bo trajal, ta, da so trgovine, ki so prilagojene (odzivne) bolj prijazne tako za uporabnike kot za prve zadetke med naravnimi rezultati. Vsi gumbi in ves material na strani naj bo uporabniku prijazen. Ne glede na to katero napravo je izbral za nakup.
5. Kupcem pokažite pot
Če je pred vami cilj, da si želite prodati, potem pomagajte obiskovalcu spletne trgovine, da se prelevi v kupca. Na spletno trgovino postavite “smerokaze” za pot do cilja, pazite, da jih na poti ne bo zmotilo preveč drugi dejavnikov, ki bi utegnili vplivati na njihovo nakupno odločitev.
6. Ponudite brezplačno poštnino
Največji dejavnik, ki vpliva na nakup je brezplačna poštnina. Sploh kadar je govora o izdelkih z nižjo vrednostjo, ko se kupcu zdi neumno, da bi za produkt plačal 7€, za poštnino pa 3.5€.
7. Ne pozabite na vsebine
Investirajte svoj čas in denar v vsebine, saj so vsebine ključ do višjih pozicij. Znano je celo, da ima video večjo vrednost kot tekst, hkrati pa video vsebina vpliva na dolgi rok kar se tiče optimizacije. Šele ko boste poizkusili vse te korake, trike in nasvete, je šele čas, da začnete razmišljati o tem, da bi vrgli puško v koruzo. A najlažje je obupati.
Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas poklicite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,
Andreja Ogrinc