Posodobljeno 29. 01. 2021
Priznajmo si – brez spletne strani vaše podjetje praktično ne obstaja! Čedalje več podjetij se danes osredotoča na vsebino na spletni strani, razmišljajo o e-mail marketingu, oglašujejo po vseh mogočih oglaševalskih kanalih. Pa ste se že vprašali kaj je prava vsebina, ki jo morate ponuditi kupcu? Kaj pisati na vašem blog, v vaših e-novicah in na Facebook strani, …? Kaj sporočati kupcu?
Odgovor je več kot enostaven: da ste zaupanje vredno podjetje in da obvladate vaš posel bolje od konkurence! Se zdi zahtevno? Sploh ne.
Da ste strokovnjak na svojem področju, morate ljudem dokazati z znanjem, ki ga prenesete na vašo spletno stran. Poglejmo si primer naše stranke, podjetja, ki prodaja sokovnike, ožemalnike in druge aparate za pripravo hrane. Svojim strankam nudijo goro informacij o zdravi hrani, prirejajo seminarje in delavnice v zvezi s pravilnim prehranjevanjem, na spletu pa imajo objavljene recepte, članke, novice in nasvete, ki bi lahko pomagali uporabnikom njihovih produktov.
Glavno pravilo torej je, da na spletu nikoli slepo ne pritiskamo na prodajo in kupcu sporočamo le “kupi, kupi, najboljši smo, zato kupi”, nato pa upati, da vas ljudje najdejo 😉 Razumeti moramo, da so si podjetja različna in vsako izbere nekoliko drugačne kanale za prodajo ter strategijo prilagodi glede na svoj trg, vendar dejstvo je, da se 80% maloprodajnih dejavnosti lahko zgleduje po zgornjem primeru.
Kazalo
Kaj objaviti na spletni strani?
Poleg vseh izdelkov vam toplo priporočamo, da na spletno stran objavite blog. Kupcu ponudite goro znanja, ki ga bo posredno prepričala v nakup. Podjetje, ki sem ga omenil, torej prodaja ožemalnike, dehidratorje, blenderje, mešalnike, … in za prav vsak izdelek posebej objavijo nekaj receptov. Sklepamo lahko, da imajo njihove stranke radi uravnoteženo prehrano in zdrav način življenja. Torej? Ji napišemo članek o ravno o tem. Kdo drug če ne vi, morate biti strokovnjak ne le za svoj izdelek in njihove funkcionalnosti, temveč za vse kar imajo skupno vse vaše potencialne stranke. Primerjajte izdelke med sabo in potencialne stranke skozi članek potegnite na svojo stran. Tudi vam predlagamo, da danes začnete objavljati:
- nasvete
- recepte
- primerjave izdelkov
- članek o novem artiklu, ki je prišel na trg
- dobro brani članki se lahko začnejo na “vse kar niste vedeli o …” ali “5 nasvetov, ki jih morate prebrati, če…”
- testirajte svoj izdelek ter video ali članek objavite na blogu / spletni strani
Vprašajte se, kje bi raje kupili SVOJ IZDELEK? Na spletni strani, kjer vam komunicirajo “kupi, novo, akcija, najbolj prodajano, popust, kupi, kupi”, ali tam, kjer opazite članek, ki primerja 5 znamk izdelkov in vam na koncu ponudijo še popust in poprodajno podporo ter nasvete?
Ste že napisali nekaj člankov in jih objavili na vaši spletni strani? Čas je, da vam to služi za pridobivanje kontaktov. Izdelajte si priročnik, ki vsebuje cca. 4 članke in to ponudite obiskovalcu vaše spletne strani v zameno za njihove podatke (ki jih nato lahko uporabite za pošiljanje e-novic)
Moram uporabljati tudi Newsletter?
Seveda! V vsakem primeru, bo potrebno predpripraviti nekaj vsebine za spletno stran. Napišite minimalno 5 člankov, nato pa to s pomočjo e-novic pošljite še na vse e-naslove potencialnih strank v vaši bazi. Pošiljanje e-novic je lahko zelo učinkovit način za pridobivanje zaupanja strank v vaše podjetje, vendar morate pri tem paziti na to, kaj jim boste pošiljali. Bodite prepričani, da je vsebina izjemno zanimiva za popolnoma vse ljudi v vaši bazi. Podjetje, ki ponuja ožemalnike, bo vsaki stranki pošiljala recepte glede na izdelek, ki ga je stranka pri njih kupila.
Kaj torej pošiljati preko e-novic? Nasvete, predloge, recepte, zanimivosti, ki bi lahko zanimale vse vaše potencialne stranke. Vas zanima, kako lahko svoje stranke razporedite v skupine in vsaki pošljete drugačen e-mail? Odprite si brezplačen demo račun za pošiljanje e-novic s tremi kliki!
Kaj pa Facebook?
Na spletno stran boste objavili vso gradivo, ki ga boste kadarkoli napisali, preko orodja za pošiljanje e-novic pošljite le tisto, kar bi lahko zanimalo vse vaše potencialne stranke, na Facebook stran pa napišite samo tisto, na kar bi lahko človek rekel “Všeč mi je”. V to kategorijo spadajo zanimivosti, šale, slikovno gradivo, video vsebine, … vse kar bi tudi vi radi prebrali v prostem času.
Bi resnično radi pridobili zaupanje ljudi v vaše podjetje?
Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas poklicite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,
Matjaž Sedlar