Posodobljeno 16. 04. 2024
Čeprav večina ljudi, ki se spušča v prodajo preko spleta misli, da bo to le postranski posel, ki bo “krpal” prihodkovne luknje, se lahko vsak spletni posel razvije v donosnega paradnega konja podjetja. Ste lastnik spletne strani in svojih storitev ali izdelkov še ne prodajate na spletu? Lahko, da zamujate priložnost za krepko povečanje dobička. Spletno nakupovanje je vedenjski trend novodobnih potrošnikov.
Pripravil sem nekaj namigov oz. področji, o katerih je vredno dobro razmisliti v začetni fazi izgradnje spletne trgovine, da bo vaš spletni posel lahko v nadaljevanju zacvetel tako, kot si zasluži.
1. Vložite čas in denar v primerne fotografije
Fotografije vaših izdelkov so zagotovo najzmogljivejše prodajno “orožje” v vaši spletni trgovini. Ker obiskovalci nimajo možnosti izdelka prijeti v roke in ga začutiti, mora fotografija pričarati vsaj del takšne izkušnje. Kot trgovec morate vaše izdelke kvalitetno fotografirati in obdelati. Pomembno je, da slike zajamejo čim več podrobnosti izdelkov, kot je mogoče. Najbolje je izdelke slikati posebej in napraviti več slifotografij enega izdelka.
2. Izpostavite značaj vaše blagovne znamke
Ohranite podobo, ki primerna za vaš posel oz. vašo blagovno znamko. Kot lastnik spletne trgovine z elektroniko, boste zagotovo morali podati več tehničnih podatkov o vaših izdelkih, medtem ko si lahko prodajalka rož privošči nekoliko več kreativne svobode. Pomislite tudi kako se bodo opisi produktov pojavljali tudi na zadetkih v iskalniku.
3. Odločite se za primerno postavitev strani
Tudi spletna trgovina ima fleksibilno postavitev izgleda. Barve in fonti morajo biti usklajeni z vašo CGP podobo. Pomislite koliko stolpcev je smotrno imeti na vaših straneh. Razmislite kateri produkti lahko sodijo na skupno stran. Spletna trgovina z oblačili bi lahko uredi oblačila tako, da izpostavi celoten izgled.
4. Določite smotrne plačilne metode
Ta segment spletnega posla je vredno skrbno premisliti, saj se pri večini plačilnih metod skriva tudi nekaj stroškov, ki so na prvi pogled skriti. Določene plačilne metode je potrebno usklajevati tudi z bančnim ponudnikom. Dobro je, da se seznanite z vsemi pogoji poslovanja in da si v glavi naredite predstavo o tem kako bo nakup v vaši spletni trgovini potekal v praksi.
5. Vlagajte v promocijo
Ob porastu družabnih omrežji, je velika večina ponudnikov spletnih trgovin zapekla integracije družabnik vtičnikov tako, da lahko lastniki spletnih trgovin povežejo te s proizvodi na način, da jih uporabniki lahko delijo ali všečkajo na družabnih omrežji. Pridobivanje sledilcev na družabnih omrežjih je učinkovit način za poročanje in širjenje glasu o novi ponudbi, popustih in podobnih novičkah vašega posla. Spletno trgovino je mogoče integrirati kar v Facebook poslovni profil. Tudi pri nas ponujamo tako rešitev, ki je izjemno fleksibilna in cenovno privlačna.
Dodatni način promocije vaših storitev ali izdelkov je vlaganje v zakup oglasnega prostora na Googlu. Zagotovo najučinkovitejši način, da izpostavite vaš posel na visokih pozicijah v iskalniku in da dosežete kupce, ki se dejansko za vaš posel zanimajo.
Za konec ne spreglejte naše posebej ugodne akcije, v sklopu katere vas razbremenimo skrbi in vam še dodatno pomagamo pri izdelavi in načrtovanju vaše spletne trgovine. Do spletne trgovine lahko pridete po zelo ugodni ceni in v zelo kratkem času. Vprašajte nas!
Za vas sem pisal
Damjan Avsec