Posodobljeno 16. 04. 2024
Se vam zdi, da je YouTube postal zadnje čase malo vsiljiv? Prekinja naše priljubljene playliste, pred video ogledom se pojavi nepričakovana (neželena) vsebina, v zadetkih pa se na vrhu pojavljajo videi, ki jih sploh niste iskali. Kaj se je zgodilo in zakaj nimamo miru?! V Slovenijo je prišlo Google oglaševanje na YouTube kanalu in oglaševalci že pridno izkoriščamo novi promocijski kanal. Vse ni tako črnogledo in moteče, če pomislimo, da nam oglase ni potrebno pogledati do konca, če nas ne zanimajo. Enostavno jih preskočimo.
Osredotočimo se na oglaševanje in kašne možnosti sploh prinaša? Kaj se pravzaprav išče na YouTube kanalu? Marsikaj. Vse od raznih tutorialov, do glasbe in naključnih posnetkov. Čisto na hitro. YouTube kanal ponuja odlične možnosti za oglaševanje napovednikov dogodkov, koncertov, festivalov, prihajajočih modnih revij in mnogo več. Pogoj: imeti morate video predstavitev. Ta naj ne bo predolga, saj bo v nasprotnem primeru odvrnila pozornost. Oglaševanje na YouTube kanalu je enkratna priložnost, da povečate ozaveščenost vaše blagovne znamke in hkrati merite odziv uporabnikov. Imate YouTube kanal, s pomočjo katerega želite služiti? Ga še nihče ne pozna? Sedaj imate idealno priložnost, da naberete sledilce (subscribers).
Oglaševalci lahko oglase predvajajo v dveh oblikah: “Trueview In Stream” in “In-display ads”. Oglasi se predvajajo pred ali vzporedno z predvajanim videom, ki ga nekdo izbere na ogled. Oglaševalci bodo plačali le, če si bo uporabnik ogledal oglas. To pomeni, da ga more predvajati 30 sekund ali dalj. Če je oglas krajši, npr. 15 sekund, se šteje kot ogled, celotni ogled oglasa.
Oglase ustvarite z AdWords aplikacijo oz. vmesnikom, kjer imate tudi možnosti ciljanja. Tako vi vplivate na to, kdo si bo oglase ogledal in kje bodo oglasi prikazani. Na kratko: Ustvarite novo oglasno kampanjo, vnesete video oglas in določite ciljanje.
Oglaševanje na YouTube ponuja nove možnosti: želite potencialne kupce nagovoriti bolj osebno? Jim pokazati delovanje vašega produkta v živo? Izkoristite moč kamere!
Želite do konca spromovirati vaš video na YouTube pa ne veste kako? Kontaktirajte nas, in skupaj realizirajmo uspeh vaše kampanje. Naši strokovnjaki, vam bodo v podporo pri načrtovanju oglasne kampanje tako, da bo zadostila vašim pričakovanjem. Pokličite nas na brezplačno številko 0803339 ali oddajte neobvezujoče povpraševanje še danes!
Za vas sem pisal,
Damjan Avsec
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024