Posodobljeno 13. 11. 2024
Iščete način, da spletno stran ali trgovino postavite na prva mesta iskalnika Google? Si želite povečati obisk ljudi na spletno stran? Optimizacija spletnih strani je prava rešitev za vas.
Bodisi ste strokovnjak za optimizacijo ali pa le začetnik – pred vami je verjetno najbolj verodostojen in obširen spisek opravil, ki jih morate opraviti, da spletno stran postavite na prvo mesto iskalnika – popolnoma brezplačno.
Gre za 19 korakov, ki jih dnevno izvajamo pri optimizaciji spletnih strani naših naročnikov in preverjeno delujejo.
Oglejte si spodnji primer spletne strani zak-ljubljana.si – z optimizacijo spletne strani smo organski obisk v prvih 6 mesecih sodelovanja povečali za 77%, od tam pa se je rast le še dvigala.
In kaj je najboljše?
Za vse korake optimizacije spletne strani v članku najdete točna navodila kako jih realizirati tudi v praksi.
V kolikor vam bo kakšen od korakov delal preglavice in ga ne boste znali realizirati, pa se lahko vedno obrnete tudi na nas. Ne pozabite – za vse nasvete, usmeritve ali za samo izvajanje optimizacije smo vam vedno na voljo na info@spletnik.si.
Kazalo
Kako začeti optimizirati spletno stran?
Da bomo z optimizacijo spletne strani sploh lahko začeli in med delom spremljali naše rezultate, bomo v tem poglavju vašo spletno stran povezali s pomembni orodji, ki nam bodo olajšali oziroma omogočili nadaljnje delo.
1. Spletno stran povežite z Google iskalno konzolo
Google iskalna konzola (oz. “Google search console”) je popolnoma brezplačno in najbolj pomembno orodje za izvajanje optimizacije strani.
Samo s tem orodjem boste lahko sproti spremljali morebitne napake na spletni strani, videli boste preko katere ključne besede ljudje prihajajo na vašo spletno stran (kaj vtipkajo v iskalnik, da najdejo vas), in še veliko drugega.
Če si res želite priti na prvo mesto Googla, je povezava z Google iskalno konzolo obvezen prvi korak.
Na spletni strani Google iskalne konzole kliknite “Začni zdaj” in v konzolo dodajte novo znamko (vašo domeno) ter sledite nadaljnjim navodilom.
2. Spletno stran povežite z Google analitiko
Google analitika (Google Analytics) je najboljše orodje za spremljanje dogajanja na sami spletni strani. Sproti boste lahko spremljali količino obiska spletne strani, katere podstrani so najbolj obiskane, katere podstrani ljudje hiro zapuščajo, itd.
Na spletni strani Google Analytics boste našli točen postopek kako v analitiki dodate nov račun, s tem pridobite kodo za sledenje, ki jo vstavite v glavo svoje spletne strani.
BONUS NASVET: povežite Google Analytics z Google Search Console
S tem boste v Google analitiki lahko spremljali tudi podatke iz Google iskalne konzole. Da to storite, sledite korakom:
- Prijavite se v račun Analytics.
- Kliknite na spodnji levi gumb “Skrbnik” / “Admin”.
- V stolpcu ZNAMKA kliknite Nastavitve znamke.
- Pomaknite se navzdol do možnosti “Nastavitev orodja Search Console”. Prikazan bi moral biti URL vaše spletne strani, ki potrjuje, da je spletno mesto preverjeno v orodju Search Console in da imate dovoljenje za izvajanje sprememb. Če URL-ja ne vidite, morate dodati spletno mesto v orodje Search Console.
- Pod možnostjo Search Console izberite poročevalske poglede, v katerih si želite ogledati podatke orodja Search Console.
- Kliknite Shrani.
3. Naložite SEO razširitev za vašo spletno stran
3.1 Yoast
Ker je danes večina spletnih strani narejenih na platformi WordPress, boste od mene dobili tudi nekaj praktičnih nasvetov za to platformo.
Yoast je namreč najbolj popularen vtičnik za optimizacija spletnih strani na svetu – in to popolnoma upravičeno, saj boste z njim najbolj enostavno izvajali optimizacijo spletne strani za iskalnike.
Ta plugin omogoča enostavno vnašanje enotnih meta naslovov in željenih meta opisov, pomaga pa tudi pri samodejni vzpostavitvi zemljevida vašega spletnega mesta.
3.2. SEO Toolkit – razširitev za Magento spletne trgovine
Najbolj razširjena, varna in stabilna platforma za spletne trgovine je Magento. Vsem uporabnikom spletne trgovine na Magento platformi predlagam, da si zakupite, instalirate in konfigurirate modul SEO Toolkit, ki vam bo omogočil oziroma bistveno olajšal 6 korakov optimizacije spletne strani opisani v nadaljevanju.
4. Analiza ključnih besed za optimizacijo spletne strani
Pomembno je, da pred začetkom dejanskega izvajanja optimizacije spletne strani dobro vemo po katerih ključnih besedah bomo sploh optimizirali.
Ključne besede so iskalni izrazi, po katerih vas vaše potencialne stranke iščejo na iskalniku Google.
V kolikor boste ta korak izpustili, vaš napredek zagotovo ne bo tako velik, kot bi sicer bil. Samo z izbiro pravih ključnih besed si lahko začrtamo prave cilje in naš napredek do cilja enostavno merimo.
Da lahko pripravimo optimalen seznam besed po katerih bomo optimizirali, si moramo odgovoriti na naslednja vprašanja:
- Po katerih besedah vas ljudje iščejo?
- Koliko ljudi vas mesečno išče po določeni ključni besedi?
- S katero besedo boste lažje prišli med prve rezultate in s katero težje?
Dobro brezplačno orodje za analizo besed je Google načrtovalnik ključnih besed.
Pri določanju ključnih besed si lahko pomagate tudi z Google iskalnikom – določeni predlogi iz spustnega menija (glej sliko spodaj) so lahko dobra izbira za ključno besedo.
Pri izbiri ključnih besed bodite pozorni, da ne bodo preveč splošne in da targetirajo točno vašo ponudbo. Za vsako izbrano ključno besedo se najprej vprašajte: “Ko bo nekdo to vpisal v Google – ali bo iskal točno moje produkte?”
Seznam ključnih besed za optimizacijo (tj. cca. med 10 in 20 besed) si napišite v razpredelnico:
- Prva kolona naj bodo ključne besede
- Druga kolona – številko iskanja po določeni besedi,
- tretja kolona – trenutne pozicije vaše spletne strani na iskalniku Google,
- četrta kolona – URL naslov podstrani, ki jo boste optimizirali za dano ključno besedo – za eno ključno besedo nikoli ne smete optimizirati več podstrani naenkrat.
To tabelo boste skozi celotni proces optimizacije spremljali (ključne besede) in jo dopolnjevali (pozicije ključnih besed).
Kako ugotovite na katerih mestih Google iskalnika se nahajate?
Eden od brezplačnih in dokaj natančnih orodij je Chrome vtičnik “SEO Search Simulator”.
S tem korakom smo zaključili osnovne priprave na optimizacijo spletne strani.
5. Analiza trenutne optimizacije spletne strani
Pred vami je še 13 korakov, ki se navezujejo na praktično izvajanje optimizacije spletne strani. Določeni koraki so bolj, drugi manj pomembni – odvisno seveda od trenutnega dela vaše konkurence, od vaše branže in od trenutnega stanja vaše spletne strani.
Tudi vi si zaslužite vrhunsko optimizacijo, za katero je pogoj dobra analiza, pravilna strategija in kvalitetno izvajanje.
V Spletniku smo se odločili, da vsem odločnim podjetnikom, ki si res želijo prve Google pozicije ponudimo brezplačno analizo spletne strani in pripravo strategije izvajanja za 1 leto.
ON-SITE optimizacija spletnih strani
SEO optimizacija spletnih strani se vedno deli na dva dela: on-site optimizacijo in off-site optimizacijo.
Da bo Google vašo spletno stran uvrstil med prve rezultate iskalnika Google mora najprej ugotoviti kakšna je vaša spletna stran (ta del ureja ON-SITE optimizacija spletnih strani) in koliko ostalih spletnih strani priporoča vašo spletno stran (OFF-SITE optimizacija).
Pa začnimo s postavitvijo zdravih temeljev na spletni strani skozi ON-SITE optimizacijo.
6. Ključne besede v URL zapisu
Ko bo Google pregledal vašo spletno stran bo najprej precenil, kako se URL ujema s ključno besedo. URL je konec koncev naslov vaše spletne strani, ki se pojavi med Google iskalnimi rezultati.
Bolj ko se bo URL ujemal z iskano ključno besedo, večja je verjetnost, da bo oseba kliknila na vaš rezultat v iskalniku in hitreje ter višje boste rangirali na iskalniku.
Gre za pomemben korak! Sploh če ima vaša spletna stran URL naslove podobne kot npr.: https://domena.si/7X$j-bdhce-wby, bo to zagotovo upočasnilo vaš napredek optimizacije spletne strani, saj iz domene ni moč razbrati vsebine podstrani.
V wordpress spletni strani lahko napačno strukturiran URL enostavno uredite z nastavitvami po naslednjih korakih:
- Prijavite se v urejevalnik vaše spletne strani
- Pojdite v “nastavitve” in kliknite na “trajne povezave”
- Med splošnimi nastavitvami obkljukajte opcijo “ime prispevka”
Ostale platforme najpogosteje URL zapis izpišejo pravilno. V kolikor bi Magento uporabniki vseeno želeli spremeniti zapis URL-ja, to storite po naslednjih korakih.
7. Uredite H1, H2, H3, H4 naslove
To je drugi najpomembnejši del optimizacije spletne strani.
Gre za naslove in podnaslove spletne strani, s katerimi Googlu sporočamo tematiko vsebine na spletni strani in tako naj bodo v osnovu tudi strukturirani – glede na vsebino naj odražajo primerne teme in poddteme.
Pri tem pazite, da bo H1 vedno samo en naslov, saj gre za glavni naslov strani (naslovov H2 in H3 je lahko več). Le-ti pa si morajo slediti po logičnem zaporedju – torej za H1 naj bo H2, nato H3 in tako naprej. H naslovov namreč ni priporočljivo preskakovati; npr. za H2 vstaviti H4.
Kakšni naj bodo naslovi spletne strani?
Vedno na prvo mesto postavljajte obiskovalca. Tudi vsebina naslovov naj bo zato prijazna obiskovalcu, z veliko dodane vrednosti, berljiva in poljudna. Pri tem za potrebo optimizacije predlagam, da naj bo ključna beseda, po kateri optimizirate vključena v začetek naslova H1 in v H2 (ne nujno na začetku).
V WordPressovev urejevalniku boste to enostavno naredili z izbranimi slogi besedila:
Ko z delom končate, lahko svoj rezultat vedno preverite z orodjem za preverjanje vseh naslovnih tag-ov.
8. SEO optimizacija slik
Slika na spletni strani pove več kot tisoč besed, na žalost pa Google slik ne more prebrati oz. videti kaj je na njih. Zato je izredno pomembno, da vse slike opišemo z alternativnimi zapisi (ALT tag-i), da bo Google vedel kaj je na njih.
ALT TAG oz. alternativni zapis je kratek opis, ki Googlu sporoči vsebino slike za lažje rangiranje v iskalnikih.
Ne samo, da vam bo to pomagalo pri uvrščanju spletne strani na iskalniku Google, z optimizacijo slik se boste lahko visoko rangirali tudi med Google slikami.
Slike je dobro optimizirati na dveh nivojih:
- Poimenovanje same slike preden jih naložite na spletno stran (npr.: če je na sliki kuhinja, to sliko poimenujte npr. “Moderna-kuhinja.png” in namesto presledkov uporabite pomišljaje)
- Poimenovanje slik z ALT tag-i, ko je ta že naložena na spletno stran.
ALT zapise k slikam dodamo v WordPressu zelo enostavno:
- Prijavite se urejevalnik spletnega mesta
- Pojdite v razdelek “Knjižnica”.
- Izberite sliko, ki bi ji radi dodali ALT zapis.
- ALT zapis dodajte v polje “nadomestno besedilo”.
V kolikor imate spletno trgovino na Magento 2 naj vam povem, da imajo najverjetneje slike vaših izdelkov že ALT zapise imenovane po imenu produkta. Če bi jih radi spremenili, to naredite po naslednjih korakih:
- V levem meniju kliknite na “katalog” in izberite izdelke.
- Kliknite na izdelek, za katerega bi radi dodali ALT zapise k slikam.
- Pomaknite se do “slike in video posnetki” in kliknite na sliko, ki jo želite urediti.
- Alt zapis dodajte v polje “nadomestno besedilo”.
9. Meta zapisi spletne strani
Meta zapisi so izrednega pomena za rangiranje spletne strani višje med Google rezultati, saj vplivajo tudi na to, kako zanimiv bo vaš rezultat na iskalniku.
Zavedati se morate dejstva – večkrat ko bo nekdo kliknil na vaš zadetek na iskalniku, prej bo Google smatral, da ste zanimivi za iskalce in posledično vas bo hitreje višje uvrstil na iskalniku.
- Meta naslov (meta title) – naj bo berljiv, zanimiv, ključno besedo naj vsebuje na začetku, dolžina pa naj ne presega 50-60 znakov. V našem primeru je meta naslov “Optimizacija spletnih strani – SEO – 15 let izkušenj – Spletnik”. S tem je glavna ključna beseda na začetku meta naslova, številka v meta naslovu pa bo dvignila CTR rezultata.
- Meta opis (meta description) – naj vsebuje ključne besede, naj bo zanimivo napisano, dolžina naj ne presega 160 znakov.
Če optimizacijo spletne strani izvajate na WordPressu, lahko vse meta zapise uredite z vtičnikom Yoast. Okno za urejanje zapisov se bo pojavil na dnu urejevalnika določene strani ali podstrani:
V Magento spletni trgovini boste optimizacijo meta zapisov enostavno uredili s SEO Toolkit Magento modulom.
10. Uporabljajte sinonime ključnih besed
Ste že kdaj slišali, da se morajo vaše ključne besede v besedilu pojaviti čim večkrat?
To že dolgo ne drži več.
Google s svojimi algoritmi postaja vedno pametnejši, zato tudi ve, če potencialnemu bralcu poda dovolj uporabnih informacij. V kolikor bo Google ugotovil, da ljudje vašega besedila ne preberejo ali pa morda celo zapustijo stran, bo to zagotovo negativno vplivalo na vašo uvrstitev.
Pri pisanju besedila na 1. mesto postavite potencialno stranko. V besedilu ji ponudite kvalitetne in uporabne informacije, besedila pa naj bo dovolj.
Iz vidika optimizacije pa le pazite, da ključno besedo vključite v prvi odstavek besedila in da besedo smiselno večkrat ponovite. Pri tem ne pretiravajte z ponavljanjem – raje uporabljajte različne sinonime. Primer: če se želite višje uvrstiti za “kuhinje po meri”, boste v besedilu verjetno uporabljali naslednje fraze:
- Moderne kuhinje
- Po meri kuhinjski elementi
- Kvalitetne kuhinje
- Pohištvo po meri
Da boste lažje razumeli delovanje Google iskalnika, kako razvršča vsebino in kakšno vsebino točno morate pisati, vam priporočam, da si na tej točki prenesete priročnik “Kako z optimizacijo na vrh iskalnikov” in nato nadaljujte z 11. korakom.
11. Dodajte notranje povezave
Po vaši spletni strani lahko obiskovalci brskajo preko menija, vendar je za obiskovalca in Googlov algoritem pomembno tudi, da ljudem ponudite možnost dostopa dodatne vsebine na ločeni podstrani še skozi besedilo.
Primer notranjih povezav:
Po tem, ko smo besedi “Facebook oglaševanje” dodali hiperpovezavo na podstran https://spletnik.si/facebook-oglasevanje/, smo bralcu omogočili, da si o tovrstnem oglaševanju prebere več. Tako smo kreirali uporabniku prijazno vsebino, za kar nas bo Google nagradil z nekoliko višjo pozicijo na iskalniku.
12. Odzivna spletna stran
Prevečkrat opažam, da podjetja v 2020 še vedno nimajo uporabniku prijazne spletne strani na mobilnih napravah.
Najpogosteje pa je spletna stran sicer odzivna in se prilagaja velikosti zaslona, vendar je na mobilnih napravah izjemno nepregledna s slabo uporabniško izkušnjo.
Google je že leta 2018 naznanil, da bodo na iskalniku višje rangirale spletne strani, ki so za mobilne naprave dobro prilagojene.
Na srečo lahko z orodjem sami preverite, če Google vašo spletno stran oceni kot dobro prilagojeno mobilnim napravam ali ne. V kolikor rezultat ni tak kot na zgornji sliki, se lotite dodelave ali prenove spletne strani, pri čemer vam lahko svetujemo in pomagamo. Zagotovite si brezplačen posvet z našimi strokovnjaki, ki bodo vašo spletno stran analizirali in vam predlagali rešitve.
13. Indeksiranje povezav in popravila 404
Za Google uvrščanje izjemno slabo vplivajo vse hiperpovezave (linki) na vaši spletni strani, ki ne peljejo nikamor. To so povezave, ko se vam ponavadi prikaže 404 stran:
Ker je to slabo iz uporabniškega vidika, je slabo tudi v očeh Googla.
Predstavljajte si, da pridete na spletno stran, kjer noben gumb ne deluje. Bi jo hitro zapustili, kajne?
Vse take povezave lahko izjemno hitro preverite z orodjem “Dr. Link Check”
V tem delu zato preglejte vse 404 povezave, najdite jih na spletni strani in jih odpravite.
14. SSL varnostni certifikat
Že od leta 2014 velja, da SSL varnostni certifikat vpliva na uvrščanje spletne strani na iskalniku Google, zato preverite, da se vaša spletna stran nahaja na httpS:// povezavi.
V domenski vrstici brskalnika bodite pozorni, da imate zraven URL zapisa ključavnico in da se URL začne s “https://” in ne s “http://”. V nasprotnem primeru kontaktirajte vašega izdelovalca spletne strani, da za vas zakupi, instalira in konfigurira SSL certifikat.
Kaj sploh je SSL certifikat?
SSL certifikat omogoča varno povezavo med brskalnikom in strežnikom, da zlonamerni programi ne morejo prestreči podatkov, ki se prenašajo med spletno stranjo in obiskovalcem. Zakaj je pomembno, da ga imate na spletni strani, preverite tukaj.
15. Optimizacija hitrosti spletne strani
Zagotovo Google ne bo dovolil, da bi na 1. mestu iskalnika našli spletno stran, ki se odpira 4 sekunde ali dlje.
Kako hitro se odpira vaša spletna stran lahko hitro preverite z orodjem Pingdom Website Speed Test.
V kolikor želite z optimizacijo spletne strani priti na prve rezultate, potem poskrbite, da se bo spletna stran odpirala v 1-2 sekundah. Skozi orodje Pingdom Website Speed Test analizirajte razloge za počasno odpiranje spletne strani in težave odpravite.
16. Pisanje dodatnih člankov
Vsebina na vaši spletni strani je nedvomno izjemno pomemben člen same optimizacije spletne strani. Boljša kot je vsebina, več kot ima uporabnih informacij, bolj kot je vsebina poglobljena, bolj kot jo ljudje berejo, višje na Google iskalnikih bo rangirala. Za vas smo pripravili 5 korakov do vrhunske vsebine, ki bo obiskovalce vaše strani tam tudi zadržala.
Če poenostavim – Google mora ugotoviti, da je vaša spletna stran stičišče informacij za vse vaše produkte, ki jih ponujate. V kolikor prodajate npr. kuhinje, naj ima vaša spletna stran ogromno kvalitetne vsebine o kuhinjah – obiskovalcu morate ponuditi vse informacije, ki bi potencialno stranko lahko zanimale.
BONUS NASVET: PIŠITE POGLOBLJENO VSEBINO
Google je s svojim algoritmom imenovanim “Panda” že leta 2012 sporočil, da bodo bolje rangirale spletne strani, ki imajo poglobljeno vsebino. Agencija neilpatel je naredila raziskavo spletnih strani glede na dolžino člankov, ki rangirajo v Googlu v razmerju s pozicijo v iskalniku.
Če torej želite, da vaš članek in s tem spletna stran rangira visoko na iskalniku, si izberite tematiko in na to tematiko napišite daljši članek.
17. Enostavno berljivo besedilo
Bi raje prebrali levo ali desno besedilo?
Če bo oseba prišla na vašo spletno stran, kjer bo ogromno strnjenega besedila, bodo ljudje vašo spletno stran kmalu zapustili. Visok procent odboja (“bounce rate” oz.. procent ljudi, ki stran zapustijo takoj) je velik signal za Google, da vaša spletna stran ni prijazna uporabniku, kar bo povzročilo padec pozicije na iskalniku.
18. Zemljevid spletne strani (sitemap)
Pomemben korak pri kvalitetni optimizaciji spletne strani je tudi zemljevid spletne strani, ang. Sitemap. Gre za datoteko na vašem strežniku, ki bo povzročila, da bo Google vse podstrani na spletnem mestu lažje in hitreje našel. Gre za nekakšen popis vseh podstrani v HTML ali XML obliki – bodisi statični ali dinamični.
Za začetek ugotovite, če imate zemljevid strani na strežniku že naložen z brezplačnim orodjem. V test vpišite vašo domeno in kliknite na “Checkup!”.
Če imate zemljevid strani že na strežniku, vam čestitam!
V nasprotnem primeru ga lahko hitro kreirate z orodjem XML-sitemap Generator. Vpišite vašo domeno, kreirajte zemljevid strani in ga naložite na strežnik v mapo “public_html”.
Zgornje orodje za preverjanje zaženite ponovno in se prepričajte v pravilno namestitev.
OFF-SITE optimizacija spletnih strani
Kot smo že na začetku govorili je OFF-site optimizacija spletnih strani grajenje mreže povezav iz ostalih spletnih strani na tisto, ki jo optimiziramo.
Več kot bo obstajalo hiperpovezav (linkov), ki bodo iz ostalih spletnih strani kazale na vašo, prej bo to signal za Google, da vas ostale spletne strani “priporočajo” in vas bo zato nagradil z višjo pozicijo.
Poglejmo primer našega naročnika zak-ljubljana.si:
Iz zgornje slike je moč razbrati, da je njihova spletna stran omenjena na 79 zunanjih spletnih straneh iz katerih je 1470 hiperpovezav usmerjenih na www.zak-ljubljana.si.
To je tudi glavni razlog, da se danes za njim najpomembnejše ključne besede uvrščajo na prva mesta iskalnika00
19. Grajenje mreže povezav
V tem delu morate najti spletne strani / portale / bloge / forume, kamor lahko dodate link do vaše strani.
Najprej je smiselno preveriti da spletne strani, kjer ste morda kot podjetje že omenjeni, ne vsebujejo linka do vaše domene.
Zapomniti si moramo – pri optimizaciji je pomembno, da iz ostalih spletnih strani ustvarite čim več povratnih povezav (linkov), ki kažejo na vašo spletno stran. Četudi ste na neki spletni strani omenjeni, v kolikor ne obstaja povratna povezava na vašo stran, vam pri optimizaciji nič ne pomaga.
Ravno zato vam najprej predlagam, da v Google vtipkate ime vašega podjetja in preverite kdo vse govori o vas. Prepričajte se, da na teh spletnih straneh obstaja link do vaše strani.
V naslednjem delu poskusite najti čim več ostalih spletnih strani, kjer bi lahko na novo objavili članek s povezavo do vaše spletne strani.
Ker je skoraj nemogoče najti spletne strani, kjer bi brezplačno objavili vaš članek, bo potrebno v ta del investirati.
Na voljo imate 2 opciji – dražjo in cenejšo: bodisi začnete z zakupovanjem PR člankov pri digitalnih novičarskih portalih ali za optimizacijo najamete nas, ki bomo našli spletne strani in na njih objavili članke, ki bodo linkali na vašo spletno stran.
V kolikor boste izbrali prvo opcijo, morate vedeti, da je za dobro optimizacijo potrebno zakupiti cca. 5-10 člankov na mesečni ravni. Po naši analizi cen, se cene za eno PR objavo gibljejo med 200 – 600EUR.
Pri tem morate paziti, da kupite le članke, ki bodo dolgoročno objavljeni na spletni strani in bodo primerni za optimizacijo spletnih strani – niso namreč vsi članki primerni za optimizacijo. Članke boste morali pisati sami, zato kmalu pridemo do izračuna, da bo vaša letna investicija znašala cca. 40.000EUR za kar boste porabili vsaj 180 ur vašega časa.
Če pa bi raje prihranili vaš denar, bi iskanje spletnih strani in pisanje člankov prepustili agenciji za bistveno manjši vložek, nas pokličite na 016009930 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Zaključek
Ko boste realizirali vse zgornje korake, boste zagotovo zaznali dvig pozicij spletne strani na iskalniku Google. Pomembno pa je, da ste pri delu dosledni in potrpežljivi.
Sam proces kako optimizirati spletno stran je dolgoročen proces, ki pa vam bo garantirano pripeljal potencialne stranke, sploh ko pridete s spletno stranjo na vrh prve strani.
V kolikor na poti do vrha potrebujete pomoč, vam lahko najprej pomagamo z brezplačno pripravo analize in nato s celostnim izvajanjem optimizacije. Za brezplačen nasvet nas pokličite na 016009930 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Uspešno!
Matjaž Sedlar