SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
ZADNJE NA BLOGU

Kako napisati Google oglas, zaradi katerega vas bodo kliki stali manj?
Nov 17, 2015 | Google oglaševanje
Za veliko podjetij je za takojšnjo pridobitev prometa na spletno stran najbolj stroškovno učinkovit način Google oglaševanja – znan tudi kot plačilo-na-klik sistem (PPC). Verjetno ste že opazili oglase na Googlu – tiste, ki se pojavijo ob vrhu in ob straneh rezultatov...

Zbirajte kontakte z brezplačnim e-priročnikom
Nov 10, 2015 | Marketing in prodaja
Pisanje in priprava e-priročnika za pomoč pri trženju podjetja (izdelka ali storitve) je preizkušena taktika, ki jo je sprejelo veliko podjetij – tako online kot offline. Razlog za to je, da z e-priročnikom lahko uporabniku damo neko vrednost v zameno za njegov...

Izberite ubijalski naslov vaše e-novice, ki ga bodo odprli vsi
Nov 9, 2015 | Email marketing
Glede na to, da tudi sami vsak teden (že skoraj 10 let) nepretrgoma pošiljamo e-novice, smo že pravi strokovnjaki o tem kakšen naslov izbrati, da ga odpre čim več prejemnikov. Danes bom z vami delila nekaj nasvetov kako do najbolj učinkovitega naslova vaše e-novice...

Ste prepričani da spremljate prave statistike na spletni strani?
Nov 9, 2015 | Google oglaševanje
Velikokrat slišimo, da podjetja redno spremljajo statistike na spletni strani, pa se na koncu izkaže, da jim je glavni podatek “obiskanost spletne strani”. Ste se kdaj vprašali kaj vam ta podatek sploh pomeni? Ali veste zakaj imate tako obiskanost? Kako povečate...