Zajemalec kontaktov – kaj je to?

zajemalci kontaktov na spletni strani

Zajemalec kontaktov je prevod besede “lead generator”, ki se ga v praksi bolj uporablja. Gre namreč za marketinško strategijo, katere rezultat je zajem kontaktov vaših potencialnih strank, ki gradijo bazo ljudi, ki jim nato pošiljate e novice. Se sliši zapleteno? Berite naprej…

Preberi več »

Vodič po izrazih za Google oglaševanje

Google oglasevanje - izrazi

Tokrat sem se odločila, da osvežimo izraze, ki so uporabljeni v Google kampanjah. Nekateri od vas si boste osvežili spomin, nekateri pa naučili nekaj novega :). Velikokrat se srečam ravno s temi vprašanji, kaj pomenijo določeni izrazi. In ta članek je namenjen prav temu.

Preberi več »

Spletnik servisne strani se predstavijo! – Vse spletne storitve NA ENEM MESTU!

servisne strani

Postali smo 1. slovenska spletna agencija, ki vam lahko “pod eno streho” ponudi vse storitve in orodja, ki jih potrebujete za učinkovito prodajo preko spleta. Pred kratkim smo namreč prenovili Spletnik servisne strani in tako obeležili ob 10. obletnico obstoja podjetja Spletnik d.o.o..

Preberi več »

Največje napake pri samostojnem oglaševanju na Googlu

new-google-adwords-logo

Veliko je novih uporabnikov oglaševanja na Googlu, ki mislijo, da so to sanje o uspehu. Prepričanje, da lahko s tradicionalnimi tehnikami oglaševanja in zgolj z izpostavitvijo domene v oglasih, začnejo delati denar, je nažalost velikokrat le utopija.  Potrebna je namreč celovita marketinška strategija. To je namreč prvi ...

Preberi več »

Učinek oglaševanja spletnih strani

učinek oglaševanja spletne strani

Velika prednost spletnega oglaševanja je merjenje učinka, če nam spletna stran in tehnologija to dopuščata. Osnova merjenja je tisto, kar nam je dano oz. kar je razvidno takoj. Število klikov, število prikazov. Vemo pa, da je AdWords oglaševanje tudi bolj napredno in lahko izmerimo tudi ...

Preberi več »

Kako izboljšati CTR kampanje na Googlu?

kako izboljšamo ctr

Izboljšava stopnje CTR je odličen cilj za povečanje relevantnosti vaših oglasov. Kaj s tem pridobite? Zagotovo se otresete nepotrebnih klikov in drastično prihranite na oglaševalskem proračunu. Ker privabite relevantnejše kupce, povečati tudi možnost višjega dobička.

Preberi več »