SPLETNIK BLOG


Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga

ZADNJE NA BLOGU

Poglavje 9: Prodajne cene

Poglavje 9: Prodajne cene

Tudi vi se boste verjetno strinjali s trditvijo, da je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na nakupne odločitve potrošnikov, cena proizvodov oz storitev. Cena je denarna vrednost proizvodov/storitev, ki se oblikuje na trgu. Cena, ki jo je kupec pripravljen plačati...

read more
Poglavje 9: Prodajne cene

Poglavje 7: Načrt trženja ll.

V prejšnjem poglavju sem omenil kako lahko podjetje s svojimi kupci doseže kvalitetne in kreativne odnose ter, da je zato potrebnih več razvojnih faz. Osredotočanje na kupca o čemer sem pisal v prešnjem poglavju, je samo začetek vzpostavljanja takšnega odnosa,...

read more
Poglavje 9: Prodajne cene

Poglavje 6: Načrt trženja

Z načrtom trženja podjetje opiše, kako bo doseglo načrtovano prodajo. V njem podjetje predstavi svoj trženjski splet, ki ga je oblikovalo z namenom aktivnega vpliva na povpraševanje po svojih izdelkih oz storitvah. Sestavine trženjskega spleta so proizvod ali...

read more

Ne zamudite naslednje objave

Vpišite svoj e-mail naslov in enkrat tedensko vas bomo obvestili o novostih na našem blogu.

POŠLJI POVPRAŠEVANJE