SPLETNIK BLOG


Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga

ZADNJE NA BLOGU

Poglavje 8: Načrt trženja III. (Izdelek in njegove prodajne poti)

Poglavje 7: Načrt trženja ll.

V prejšnjem poglavju sem omenil kako lahko podjetje s svojimi kupci doseže kvalitetne in kreativne odnose ter, da je zato potrebnih več razvojnih faz. Osredotočanje na kupca o čemer sem pisal v prešnjem poglavju, je samo začetek vzpostavljanja takšnega odnosa,...

read more
Poglavje 8: Načrt trženja III. (Izdelek in njegove prodajne poti)

Poglavje 6: Načrt trženja

Z načrtom trženja podjetje opiše, kako bo doseglo načrtovano prodajo. V njem podjetje predstavi svoj trženjski splet, ki ga je oblikovalo z namenom aktivnega vpliva na povpraševanje po svojih izdelkih oz storitvah. Sestavine trženjskega spleta so proizvod ali...

read more
Poglavje 8: Načrt trženja III. (Izdelek in njegove prodajne poti)

Poglavje 5: Ekonomika poslovne zamisli II

V prejšnjem poglavju smo lahko prebrali, kako se lotiti izdelave ekonomike poslovanja in tudi kako se lotiti priprave finančnih izkazov. V tokratnem poglavju, ki je nadeljevanje prešnjega pa bomo spoznali kakšno vlogo ima denarni tok pri poslovanju podjetja, kako...

read more

Ne zamudite naslednje objave

Vpišite svoj e-mail naslov in enkrat tedensko vas bomo obvestili o novostih na našem blogu.

POŠLJI POVPRAŠEVANJE