SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
ZADNJE NA BLOGU
Poglavje 8: Načrt trženja III. (Izdelek in njegove prodajne poti)
Jan 28, 2009 | Marketing in prodaja
Izdelek je osrednji element trženja. V trženjski literaturi najdemo veliko različnih opredelitev izdelka, vendar lahko na kratko rečemo, da je izdelek vse, s čimer zadovoljimo svoje potrebe. Osnovna delitev izdelkov z vidika njihovega končnega končnega namena pa...
Poglavje 7: Načrt trženja ll.
Jan 20, 2009 | Marketing in prodaja
V prejšnjem poglavju sem omenil kako lahko podjetje s svojimi kupci doseže kvalitetne in kreativne odnose ter, da je zato potrebnih več razvojnih faz. Osredotočanje na kupca o čemer sem pisal v prešnjem poglavju, je samo začetek vzpostavljanja takšnega odnosa,...
Poglavje 6: Načrt trženja
Jan 13, 2009 | Marketing in prodaja
Z načrtom trženja podjetje opiše, kako bo doseglo načrtovano prodajo. V njem podjetje predstavi svoj trženjski splet, ki ga je oblikovalo z namenom aktivnega vpliva na povpraševanje po svojih izdelkih oz storitvah. Sestavine trženjskega spleta so proizvod ali...
Poglavje 5: Ekonomika poslovne zamisli II
Jan 6, 2009 | Marketing in prodaja
V prejšnjem poglavju smo lahko prebrali, kako se lotiti izdelave ekonomike poslovanja in tudi kako se lotiti priprave finančnih izkazov. V tokratnem poglavju, ki je nadeljevanje prešnjega pa bomo spoznali kakšno vlogo ima denarni tok pri poslovanju podjetja, kako...