SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
ZADNJE NA BLOGU
Primerjava cen ali pameten način nakupovanja
Okt 14, 2008 | Marketing in prodaja
Tako kot pri drugih dejavnostih, se je tudi v nakupovanju spremenilo zelo veliko stvari. Nekaj desetletij nazaj je bil edini način nakupa ta, da smo v vsakem primeru morali fizično oditi do trgovine, kjer smo izbrali izdelek in ga morali še prinesti domov. Tak proces,...
Najbolj uspešna metoda v spletnem marketingu je samo ena! Imenujemo jo Newsletter.
Avg 25, 2008 | Email marketing
Eden od najbolj zapostavljenih a enostavnih načinov za doseg ciljnega občinstva preko interneta je pošiljanje e-novic (newsletter). To je zelo poceni in nekompleksna oblika tehnologije “pritiska” na potencialne kupce, ki zelo hitro pridobiva tudi na komercialni...
Kaj je emocijski marketing in kako ga lahko uporabimo pri prodaji.
Avg 19, 2008 | Marketing in prodaja
Najboljši način, da se kar najbolje približate vašim kupcem, je t.i. “emocijski marketing”. To je marketinška metoda, ki vaš ciljni trg poveže z vašim izdelkom ali storitvijo, predvsem na osnovni t.j. emocijski ravni. Emocije stimulirajo ljudi 3000 krat hitreje,...
Kako reklamacijo spremeniti v ponoven nakup
Jul 8, 2008 | Marketing in prodaja
Vsi sovražimo reklamacije oz vračila denarja za produkte, ki smo jih že prodali, še posebej če vemo, da ni s produkti popolnoma nič narobe. Dobro veste o kakšni vrsti reklamacij govorim oz s kakšno vrsto kupcev imamo v takem primeru opravka. Mislim predvsem na kupce,...