Elementi vstopne strani

Vstopna/landing stran je kot prvi vtis. Če ne bo pozitiven, se ljudje ne bodo več vrnili. In če želite,da se obiskovalci na vašo stran še vrnejo, jo celo priporočajo svojim prijateljem, upoštevajte njene glavne sestavine. Pred vami so elementi, ki jih največkrat pozabimo dodati, čeprav ...

Preberi več »

Berljiva vsebina na spletni strani

Najbrž vsakič poudarim, da je na spletni strani vsebina kralj. Pisanje svežih  vsebin svetujem tudi našim strankam, ki kot glavni razlog, zakaj vsebin ne pišejo, navajajo pomanjkanje idej. Zato vam danes ponujam nekaj iztočnic, ki vam bodo pomagale do novih vsebin, ki bodo iskalnikom prijazne.

Preberi več »

Oblike spletnega oglaševanja

Danes se v članku vračamo k osnovam. Pogledali si bomo oblike spletnega oglaševanja. Ker so nekatere oblike bolj uporabljene kot druge, verjamem, da boste za katero od njih slišali prvič. A to je lahko odlična odskočna deska za vašo marketinško strategijo, saj boste odkrili kakšen ...

Preberi več »

Slike za spletno stran

Slikovni material na spletni strani je obvezen. Predvsem so slike del dizajna celotne strani in odlična predstavitev vaše dejavnosti. Velikokrat pa opažam, da se naročniki spletnih strani znajdejo pred dilemo, kje dobiti primeren slikovni material. In v ta namen sem za vse vas izbrskala nekaj ...

Preberi več »

5 načinov za povečanje prodaje s facebook oglasi

Ena najpogostejših napak pri facebook oglaševanju je, ko oglaševalec ne osvežuje kampanje in oglasov. Samo povečanje budžeta in zvišanje ponudbe na klik, ki jo je pripravljen plačati oglaševalec še ne bo prineslo boljših rezultatov. Tekom kampanje morate oglase stalno optimizirati in dodajati nove tako, da ...

Preberi več »

Avtomatska opozorila

Opozorila (alerts) lahko zelo olajšajo vodenje kampanje v programu Adwords in Analytics saj vas opozorijo o spremembah v vašem računu. Prihranijo vam čas in denar, saj ste pravočasno obveščeni o spremembah znotranj računa, ki vplivajo na učinkovitost oglaševalske kampanje.

Preberi več »