Parlez-Vous SEO?

Če je vaše podjetje internacionalno, je vaša spletna stran kot poliglot. Angleščina, nemščina, španščina, francoščina ali kateri drug od 200 svetovnih jezikov je zanjo mačji kašelj. To pa zahteva tudi svojo optimizacijo strani. Poleg klasičnih prijemov za slovenski jezik je še nekaj drugih napotkov, ki ...

Preberi več »

Si želite mimoidočih ali zasledovalcev?

Kako postati najboljši bloger veste, a kaj vam koristi dober blog brez bralcev? Tokratna tema je namenjena optimizaciji bloga. Beseda optimizacija vam je na tej točki najbrž že znana, a vseeno ponovimo osnove. Optimizacija bloga je prilagoditev vašega bloga tako, da bo viden čim večjemu ...

Preberi več »

V iskanju zmagovalne spletne strani

Spletni marketing se v dobi internetnega plačevanja in oglaševanja razvija zelo hitro. Kot pri večini stvari je ta razvoj v začetni fazi skokovit, eksponenten in bolj ko se približuje mejam mogočega, bolj pomembne so podrobnosti. Na koncu tiste najmanjše odločajo med biti dober in biti ...

Preberi več »

Kratko in sladko!

Glede na to, da se leto končuje, je pred nami nekaj novega. Novo leto, novi cilji, ki jim bodo sledili novi uspehi. In ker v novem letu vedno vsi želimo biti boljši, sem vam pripravila nekaj nasvetov, kako postati boljši bloger. Dejstvo je, da je ...

Preberi več »

Decembrsko vzdušje in poslovna darila

Praznični decembrski čas nas je že pošteno objel. Vsepovsod diši po kuhanem vinu, lučke nas pozdravljajo z dreves, vprašanje »Kje boš preživel/-a novo leto?« pa počasi postaja že malo mučno. V mislih tudi že zbiramo ideje za darila za naše bližnje, pa tudi za stranke ...

Preberi več »

»Oglašujte« z e-mail marketingom

E-mail marketing je tisti del trženja, ki je na nek način podoben oglaševanju – večkrat kot vidite določen oglas, bolj si boste zapomnili blagovno znamko, izdelek ali podjetje. Torej večkrat kot boste poslali elektronsko sporočilo svojim (potencialnim) strankam, večja verjetnost je, da boste z njimi ...

Preberi več »

Alexa in Page – to je lepi par

Včasih se zdi, da poznamo določen pojem, stvar ali nenazadnje osebo. Ko pa moramo to opisati/opredeliti/razložiti, nikakor ne najdemo besed. Na področju spletnega marketinga je velikokrat takšen primer Google PageRank, ki je verjetno eden najpomembnejših algoritmov nasploh v spletu. Včasih se zdi, da poznamo določen ...

Preberi več »

Osvojite z Google novicami

Tokrat vam nisem pripravila kakšnega gurmanskega recepta, kako uspeti na spletu. Namesto tega vam bom postregla z novimi specialitetami irske kuhinje. Sama sem Googlova velika oboževalka in spremljam spremembe, nadgradnje in sladka presenečenja, s katerimi nas razveseljuje. No, vsaj tiste, ki nas spletni marketing zanima. ...

Preberi več »

Prihodnost spletnega oblikovanja – 1. del

Misel na to, kaj nam bo splet ponudil v prihodnosti, je zabavna, saj se bo uresničilo vse, kar si uporabniki želimo. Medtem ko klasični produkti upoštevajo zakone marketinga, na katerega vplivajo tudi sredstva, potrebna za proizvodnjo teh produktov, pa so splet in njegovi produkti izključno ...

Preberi več »