E-mail marketing: Raj ali pekel za plagiatorje

E-mail marketing je trenutno poleg iskalnega marketinga najbolj učinkovit pri pridobivanju novih in zadrževanju obstoječih kupcev. To je enkrat ena. Vendar pa ima tudi eno negativno lastnost. Glede na to, da se s pošiljanjem e-novic ali dodajanjem vsebine na spletno stran avtor na ta način ...

Preberi več »

Kakšna naj bo vaša nakupovalna košarica?

Vsaka spletna trgovina ima svojo nakupovalno košarico, kamor uporabniki nabirajo artikle, preden opravijo dokončen nakup. Funkcionalnost oz. samo delovanje modula nakupovalne košarice se med spletnimi trgovinami ne razlikuje veliko, zato boste verjetno presenečeni, če vam povem, da podrobnosti vaše nakupovalne košarice prinesejo bodisi uspeh bodisi ...

Preberi več »

Spremljanje statistike spletne strani

Ko smo pred nekaj dnevi posodobili naše orodje Spletnik za urejanje spletnih strani, me je ena stvar izredno presenetila. Prepričan sem namreč bil, da naše stranke ne uporabljajo funkcije »statistika strani« oz. da obiska na njihovih spletnih straneh sploh ne merijo. Pa sem se pošteno ...

Preberi več »

Mobilni marketing: Nova priložnost za stare mačke

Število uporabnikov napredne mobilne tehnologije še vedno strmo narašča. In da bi marketinški strokovnjaki lahko razvijali svoje napredne „mobilne“ marketinške strategije, morajo razumeti tudi obnašanje uporabnikov mobilnih telefonov ter seveda tehnologijo, ki vse to podpira.  Kaj mislite, kam gre trend uporabe mobilnih telefonov? Ali veste, ...

Preberi več »

Včasih imate rešitev že na dlani!

Gotovo je najpogostejše vprašanje med lastniki spletnih strani in spletnih trgovin »Kako prepričati kupca, da bo kliknil na določeno povezavo?«. Ponavadi so to povezave na določene akcije ali kako pomembno besedilo, za katerega želite, da ga obiskovalci vaše spletne strani opazijo in preberejo. Opažam, da ...

Preberi več »

Murphyjev zakon v marketinškem raziskovanju

Market sensing vs. market research Vsi poznamo klasično marketinško raziskovanje, ki zajema različne metode pridobivanja podatkov o okolju, vedenju potrošnikov, blagovnih znamkah … Proces tržne raziskave terja ogromno časa in denarja, predvsem pa živcev, saj nas na koncu pusti z nepregledno množico podatkov, za katere ...

Preberi več »

Paradoks razvoja spletnih aplikacij

Vse pogosteje se zavedam, da v današnjem času ni čisto nič običajnega, če kdo zna narediti spletno stran in jo objaviti na spletu. Večino uporabnikov se je že tako ali drugače seznanilo s HTML kodo, sodobna, uporabniku prijazna orodja pa omogočajo, da tudi brez nje ...

Preberi več »