Dodajanje obrazca za prijavo na poštni seznam

Prejšnji teden smo vam prestavili naše novo orodje Newsletter.si, ki vam omogoča, da vašim zvestim strankam pošiljate novice na njihove elektronske naslove. Vendar pa je logično, da brez poštnega seznama prejemnikov iz te moke ne bo kruha. V prejšnjih člankih ste si lahko nazorno prebrali ...

Preberi več »

15 najboljših tržnih prijemov v elektronski pošti

Večina ljudi danes več časa porabi za branje e-pošte kot pa za brskanje po spletu. E-pošta je eden najmogočnejših medijev, kar se tiče navezovanja stikov z obiskovalci, uporabniki in bodočimi zaposlenimi. V tem članku je predstavljenih 15 najboljših prijemov, ki jih lahko vsak dan uporabite ...

Preberi več »

Nekaj zgodovinskih prelomnic direktnega marketinga – 2.del

V predhodnem prispevku sem najavil, da bom ob bok »prvim« v zgodovini oglaševanja dodal še nekaj pomembnih prelomnic, ki so v marketinško-oglaševalski dejavnosti predstavljale velik korak v smeri približevanja ponudbe podjetij potencialnim strankam. Od najstarejšega najdenega oglasa iz antičnega Egipta pa do sodobnega, natančno ciljanega ...

Preberi več »

Noga spletne strani

Tako kot se vsaka spletna stran nekje začne se nekje tudi konča. Pisal sem že o tem, kako oblikovati glavo strani, da je pomemben vizualni efekt in kako je dobro, če v glavo vstavljate sliko strani. Z razliko od glave spletne strani, ki je ponavadi ...

Preberi več »

Lepotni dodatki vs. optimizacija strani!

Danes spletne strani izgledajo malce drugače, kot so izgledale recimo pred petimi ali celo desetimi leti. Razvoj spletnega kodiranja (HTML, CSS in Javascript) v sodelovanju z vse večjim zmogljivostim in dostopnosti grafičnih programov nam omogočajo izdelavo na pogled izredno privlačnih spletnih strani. Danes lahko s ...

Preberi več »

Kako pritegniti kupca, da se bo vpisal v vaš e-mail seznam?

Kot ste verjetno opazili, vam orodje Spletnik za enostavno urejanje spletne strani omogoča tudi upravljanje s e-mail seznami. E-mail seznam je spisek e-mail naslovov takšnih in drugačnih obiskovalcev vaše spletne strani. Tak seznam vam lahko pride še kako prav, ko želite ustvarjati kontinuiteto vašemu poslovanju. ...

Preberi več »

Znižajte stroške v podjetju s pomočjo brezplačnih računalniških programov

Pri načrtovanju stroškovne sheme podjetja pomemben vidik predstavljajo stroški, ki so povezani z nakupom in vzdrževanjem programske opreme, nameščene na službenih računalnikih. In ker si ogromno podjetij, ki še nimajo korporativnih razsežnosti, ne more privoščiti IT službe (služba, ki skrbi za informacijsko tehnologijo v podjetju) ...

Preberi več »

Vse kar morate vedeti o poštnih predalih

Žal je v današnjih časih tako, da je biti brez svojega poštnega predala skoraj tako, kot bi bili brez spodnjih hlač – lahko ste trenutno, na dolgi rok pa ne boste daleč prišli. Poleg tega danes ponudniki domen in spletnih gostovanj nudijo veliko število poštnih ...

Preberi več »

Vse je v seznamu!

Ste vedeli, da velik delež vašega denarja leži ravno v seznamih e-mailov vaših kupcev? Četudi se to morda marsikomu zdi samoumevno, je med nami še vedno velika večina takšnih, ki pravijo, da bodo seznam e-mailov začeli „graditi“ kasneje, ko se malo uveljavijo, ko začnejo prodajati. ...

Preberi več »

5 nasvetov za »ubijalski« izdelek

Več sto milijonov ljudi prihaja na splet vsak dan, da bi pridobili določene informacije. O globalizaciji sploh ne moremo več govoriti, saj je spletno tržišče postala ena sama velika trgovina brez meja. To spletno izkoriščajo spletni prodajalci, ki s tem lahko zaslužijo bogastvo. Toda pri ...

Preberi več »