Pošiljanje e-novic za hotele

Avg 14, 2015
Avg 14, 2015

Posodobljeno 29. 01. 2021

Če ste manager hotela, potem veste, da je potrebno vse storitve izvajati z maksimalno mero profesionalnosti in svojemu gostu ponuditi največ kar premorete. Dober glas seže v deveto vas pravijo, vendar da bo ta glas toliko boljši, je dobro nekaj storiti tudi na marketingu. Kaj torej storiti, da se vas bo stranka zapomnila in ob naslednji priložnosti razmišljala o ponovnem obisku vašega hotela?

Kako in s čim začeti?

Naj vam najprej predstavim orodje za pošiljane e-novic Newsletter, ki ga vsak hotel enostavno mora imeti. Gre za orodje, kjer lahko izjemno enostavno oblikujete e-mail s slikami, vstavite besedilo, povezave do vaše spletne strani in vse pošljete vašim obstoječim ali stalnim strankam. Že v začetku lahko oblikujete več različnih e-novic in jim nastavite termin pošiljanja (npr. ko si stranka rezervira termin, mesec pred začetkom visoke sezone ali po odhodu iz hotela).

Kateri hotel ne potrebuje e-novic?

Ker se boste s pošiljanjem e-novic predstavili ljudem, ki vas še ne poznajo, oziroma boste ostali v stiku z vašimi preteklimi strankami, ne obstaja hotel, ki mu e-mail marketinga ne bi bilo treba izvajati. Če s prelepim sprejemom pospremite stranko v hotel, ji ponudite kavo, pospremite v lepo pospravljeno sobo ter ponudite kvalitetno hrano iz restavracije, potem na stranko ne smete kar pozabiti takoj po odhodu iz hotela. Pošljete ji lahko e-mail z enostavnim vprašanjem “kako ste bili zadovoljni z bivanjem v hotelu?” in si dvignite standarde. Naslednji mesec ji ponudite akcijo; naštejte vse, kar lahko počne v hotelu ali njegovi okolici, spodaj pa  slikajte sobo v kateri stranka še ni bila in pripišite “trenutno prosta soba”.
e-mail marketing za hotele

Kakšno e-novico oblikovati?

CIlj hotela je, da vaša potencialna stranka obišče vaš hotel, zato jim morate pokazati vašo dodano vrednost hotela. Pošljite jim to, kar jih zanima: ideje za obisk okoliških znamenitosti, nasvete za preživljanje časa v hotelu in njegovi okolici. Narišite jim sliko, kako bi se imeli, če bi vas obiskali.
V e-novico lahko torej vstavite:

  • slike okoliških znamenitosti
  • sliko vaše najboljše sobe in vaš kratek opis
  • nasveti za preživljanje časa v hotelu (Imate morda savno? Bazen? Dobro restavracijo? Ne pozabite to izpostaviti v enem od mailov)
  • akcije in popusti
  • predloge za poslovna srečanja (v kolikor gre za stranko, ki jo zanima konferenčni turizem)
  • povezave do vaše splete strani

POZOR! Naj vas opozorim, da e-mail nikoli ne sme biti prodajno naravnan. Sami veste koliko časa boste naročeni na e-novice, če vam vedno nekaj ponujajo. Zato jim izpostavite nasvete, predloge, akcije, mail oplemenitite s slikami, video vsebinami.

Vaša e-novica in spletna stran odražata standarde v hotelu

Se strinjate? Prvi korak, da se bo stranka sploh odločila za vas je kvalitetna spletna stran in vložek v marketing. Ste eden tistih, ki spletne strani še nimate? Preberite si članek napisan ravno za vas.
Tako kot spletna stran, pa mora biti kvalitetno oblikovana tudi e-novica. Paziti morate na izstopajoče naslove, kvalitetne slike, izpostavljeno dodano vrednost hotela. Da bo vaša e-novica res kvalitetno zastavljena, vam pri tem lahko pomagamo.
Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas poklicite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,
Matjaž Sedlar

5/5 - (3 glasov)

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (3 glasov)