V zadnjih letih je umetna inteligenca dosegla neverjetne dosežke na področju naravnega jezika. Eden izmed najpomembnejših dosežkov so GPT-ji (Generative Pre-trained Transformer), ki so sposobni ustvarjati naravne jezikovne izraze, ki se zdijo, kot da jih je napisal človek.
Ta neverjetna sposobnost odpira vrsto novih možnosti za uporabo GPT-jev na različnih področjih.
V tem članku bomo raziskali nekaj praktičnih primerov napredne uporabe chat GPT-ja in njihove koristi za različne panoge. Od personaliziranega priporočanja vsebin do strojnega prevajanja, GPT-ji so vse bolj pomembni za avtomatizacijo procesov in izboljšanje uporabniških izkušenj.
Kazalo
Nova različica GPT-4
GPT-4 je najnovejša generacija v seriji GPT modelov, ki prinaša še večje izboljšave. Čeprav podrobnosti o parametrih in zmogljivostih GPT-4 še niso javno dostopne, predpostavljamo, da model prinaša še večjo natančnost, boljše razumevanje konteksta in širšo uporabnost. GPT-4 je edina in do sedaj prva verzija, ki je plačljiva. Mesečna naročnina znaša 22 €, odjavite se lahko kadarkoli.
Kliknite za predstavitev nove verzije.
Kaj je novega?
Povečano število parametrov
GPT-4 uporablja še več parametrov kot GPT-3, kar omogoča boljše razumevanje in obvladovanje jezika ter večjo natančnost pri generiranju besedil.
Izboljšanjo kontekstualno razumevanje
GPT-4 naj bi še bolj izpopolnil kontekstualno razumevanje, kar omogoča, da model bolje sledi dolgim in kompleksnim besedilom ter ustvarja bolj verodostojne in koherentne odgovore.
Sposobnost procesiranja slik
Največja praktična razlika med GPT-4 in njegovimi predhodniki je procesiranje slik. GPT-4 lahko “prebere” sliko in jo zelo podrobno tudi opiše. Primer iz spletne trgovine Odeja:
Izboljšano kontekstualno razumevanje
GPT-4 naj bi še bolj izpopolnil kontekstualno razumevanje, kar omogoča, da model bolje sledi dolgim in kompleksnim besedilom ter ustvarja bolj verodostojne in koherentne odgovore.
Napredna uporaba GPT (4) v marketingu
GPT 4 ima širok nabor potencialnih uporab ne samo splošno, ampak zlasti v marketingu. V nadaljevanju predstavljamo nekaj glavnih naprednih tehnik uporabe GPT v marketingu.
Pisanje blogov in SEO člankov
Pisanje blog člankov ima mnogo pozitivnih učinkov tako na same pozicije, kredibilnost blagovne znamke in zaupanje do kupcev, ki ga gradite skozi relevantno in berljivo vsebino. Google obožuje bloge in članke, ki imajo v prvi vrsti uporabno vsebino, a kaj ko nam ravno za take vsebine vedno manjka časa. A danes imamo zato GPT. S pravilno uporabo boste dobili točno to, kar potrebujete:
Napiši tri ideje za blog članek na temo e-mail marketinga
Napiši tri udarne naslove za blog članek na temo e-mail marketinga (X, Y, Z)
Napiš uvod v članek z naslovom X
Napiši povzetek članka z naslovom X
Lahko greste še korak dlje in GPT prosite, da vam napiše članek, ki bo ustrezal SEO smernicam, upošteval vaše glavne ključne besede po katerih želite rangirati visoko med naravnimi rezultati. Še prej pa si poglejte zakaj so prave ključne besede tako zelo pomembne za vaš posel.
Navodila oz. komande za chat GPT:
- Napiši unikaten članek, z 2000 besedami na temo e-mail marketinga
- Prvi naslov naj bo oznaka <h1>. Ostalo naj bosta oznaki <h2> in <h3>.
- Napiši 5 naslovov <h2>. Vsak naslov <h2> mora imeti 3 podnaslove <h3>.
- V vsak 2 odstavek dodajte oznako <h3> in seznam s 5 ali 10 točkami.
- Odstavkom dodajte oznake <p>. Dodajte </p> na koncu odstavkov. Pri pisanju seznamov uporabi oznake <ul> in </ul> ter <ol> in </ol> ter <li> in </li>.
- Za začetek elementov seznama in pomembnih informacij uporabite oznake <b> in </b>.
- [PODROBNOSTI STILA PISANJA] – npr. tekst naj bo zelo privlačen, jedrnat. Dodaj točke. Uporabljaj kratke stavke. Največ 3 stavke na odstavek. Piši za stopnjo 9. razreda. Jezik naj bo enostaven in splošno razumljiv.
- Vsak odstavek mora vsaj enkrat vsebovati ključni besedi [GLAVNA KLJUČNA BESEDA] in [SEKUNDARNA KLJUČNA BESEDA].
- Vsak naslov in podnaslov mora vsebovati ključno besedo [GLAVNA KLJUČNA BESEDA].
- OptimiziraJ članek za ključni besedi [GLAVNA KLJUČNA BESEDA] in [SEKUNDARNA KLJUČNA BESEDA]. Vsako ključno besedo vključi vsaj 10-krat in vključi različice ključnih besed. Optimiziraj ga za SEO.
Pogosta vprašanja in odgovori
Prostor na spletni strani, kjer se zbira vsebina in jo obišče veliko ljudi, je tudi podstran kjer so pogosta vprašanja in odgovori.
A če zmanjka časa za blog članke, ga je še manj za pripravo te podstrani. Zato z vami delimo točen “ukaz” za GPT, ki vam bo pripravil seznam pogostih vprašanj in ne boste verjeli, tudi odgovore!
Napiši seznam 10 pogosto zastavljenih vprašanj za [TEMA], ki bo uporabljen za shemo pogostih vprašanj.
Vsak odgovor mora biti krajši od 50 besed in mora v bralcu vzbuditi radovednost.
Preoblikovanje obstoječih člankov
Če ste našli članek, ki vam je všeč ali pa rangira visoko med naravnimi rezultati pa bi radi, da ne izpade kopija ampak čisto nov članek, potem lahko GPT to naredi namesto vas.
Navodila za Chat GPT lahko v takem primeru sledijo tako:
- Tale članek prepiši tako, da bo popolnoma edinstven in zelo privlačen. Dodaj točke. Naj bo bolj prepričljiv od tega.
- Preoblikuj vsak posamezen stavek, da bo edinstven. Parafraziraj vsak stavek. Naj bo napisan na bolj preprost način.
- Vsak stavek, odstavek in vrstica morajo biti 100 % edinstveni. Ne sme biti nobenih besed ali stavkov, ki so enaki ali malo podobni izvirnemu članku.
- Prilepite celoten članek, za katerega želite kopijo.
Postavitev dobrega Facebook oglasa
Če prav se zdi, da je napisati FB oglas nič lažjega kot to, tudi temu danes ni več tako. S pravim pristopom, vam bo GPT ponudil odličen oglas, če boste le znali pravilno postaviti zahtevo.
- Napiši Facebook oglas, ki bo konvertiral. Uporabi okvir AIDA.*
- Podrobnosti o izdelku/storitvi: [PODROBNOSTI]
- Informacije o izdelku/storitvi: [INFORMACIJE]
AIDA* okvir je marketinški model, ki se uporablja za načrtovanje marketinških aktivnosti in strategij za prodajo izdelkov in storitev. Okrajšava AIDA predstavlja 4 korake v procesu nakupa:
- pozornost (Attention),
- zanimanje (Interest),
- želja (Desire) in
- dejanje (Action). Model temelji na ideji, da morajo marketinške aktivnosti pritegniti pozornost strank, vzbuditi njihovo zanimanje, spodbuditi željo po nakupu in končno spodbuditi dejanje nakupa. AIDA okvir se lahko uporabi v različnih marketinških kanalih, vključno s spletnim marketingom, oglaševanjem in prodajnimi kampanjami.
Opis produkta/produktne kategorije
Opis produkta je vsebina, ki pripomore tako k višjim pozicijam kot tudi boljši uporabniški izkušnji. Hkrati pa je opis produkta ali kategorije tudi vsebina, ki na bralca lahko vpliva zelo motivacijsko, da pošlje povpraševanje ali opravi nakup.
Napiši zelo privlačen, opis, ki konveritra za [IZDELEK, PRODUKTNO STRAN]
Uporabite okvir AIDA. Dodaj glavne prednosti, značilonosti in poudari zakaj morajo imeti ta produkt. Tekst naj deluje motivacijsko, vključi CTA.
Podrobnosti o izdelku/produktih: [PODROBNOSTI]
Vsebina za pristajalno stran
Pristajalna stran je načeloma stran, kjer je izpostavljen en produkt/ena storitev in je v prvi vrsti namenjena zbiranju kontaktov, povpraševanj, generiranju nakupov. Zato je vsebina na pristajalni strani drugačna kot tista na klasični spletni strani. Tudi za to vsebino lahko pocukate za rokav GPT, ki vam bo v veliko pomoč.
Pripravi strukturo pristajalne strani za storitev e-mail marketing
Nato mu naročite, da naj vam za vsako od točk iz zgornje strukture pripravi razčlenjeno vsebino.
Hitri triki za učinkovito vsebino
- Ustvarjanje e-poštnih sporočil. Napišete lahko katero koli vrsto e-poštnega sporočila, tako da mu date pravi poziv:
“Napišite pozdravno e-pošto novemu naročniku.”
Napišite e-poštno besedilo, da predstavite svoje storitve samostojnega grafičnega oblikovanja vaši stranki
- Ustvarjanje objav in vsebine za katero koli platformo družbenih medijev:
Napiši 10 objav v družabnih medijih za novo modno znamko.”
“Napiši napis za Instagram objavo za prodajo spletnega tečaja pisanja”
- Pisanje knjig ali drugih obsežnih vodnikov:
Napiši kazalo za knjigo “Kako prodajati z e-mail marketingom”
Napiši prvo poglavje za knjigo “[Kako prodajati z e-mail marketingom]”
- Pisanje ocen izdelkov:
Napiši oceno izdelka za nov kuhinjski aparat.
- Pisanje študij primerov:
Napiši študijo primera, ki prikazuje uspeh izdelka X.”
- Ustvarjanje izvoda brošure:
Napiši izvod za brošuro, ki promovira novo storitev Y.”
Zaključek
Možnosti za uporabo je neskončno, od vas , vaših zahtev in vaše domošljije pa je odvisno za kaj vse ga boste uporabili. Mi smo tokrat povzeli in vam pokazali napredno uporabo v marketingu, je pa GPT seveda prilagodljiv za uporabo na čisto vseh podoročjih.
Čeprav se lahko GPT uporabljaja kot orodje za pomoč pri določenih nalogah, je še vedno potrebna človeška interakcija in nadzor, da bi zagotovili najboljše rezultate. Tako, da ste lahko brez skrbi, človek je in bo še vedno nanadomestljivo bitje s svojim razumom, čustvi in empatijo.
Zato smo tudi mi še vedno tukaj in če nas potrebujete nam pišite na oglasevanje@spletnik.si
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024