Tema chatbotov je v zadnjih letih postala vse bolj pomembna, saj podjetja iščejo načine za izboljšanje podpore strankam in sodelovanja s svojim ciljnim občinstvom. Chatbot ali klepetalni robot je računalniški program, ki uporablja umetno inteligenco (AI) in obdelavo naravnega jezika (NLP) za razumevanje vprašanj strank in avtomatizacijo odgovorov nanje ter simulira človeški pogovor.
Z orodji, ki jih poganja umetna inteligenca, bodo podjetja lahko avtomatizirala določene kognitivne naloge. Prav tako bodo lahko opazila trenutne in prihodnje trende ter si s tem pomagala zagotoviti uspeh svojih marketinških kampanj.
Po mesecih obvladovanja spleta s svojim generatorjem slik z umetno inteligenco Dall-E 2 se je OpenAI vrnil na sam vrh udarnih novic zahvaljujoč ChatGPT – klepetalnemu robotu, izdelanemu s tehnologijo podjetja GPT-3.
Tovrstna tehnologija je namreč najbolj znan model umetne inteligence za obdelavo jezikov na spletu. Zdaj, ko so generativne zmogljivosti ChatGPT prišle v javnost, več podjetij išče nove načine, kako izkoristiti to orodje v svojo korist.
Vas zanima kakšne so zmogljivosti in pomanjkljivosti tega revolucionarnega orodja, da ga lahko kar najbolje uporabite za svoje namene? Potem berite naprej.
Kazalo
Kaj je ChatGPT orodje? ?
ChatGPT je chatbot oziroma klepetalni robot, zasnovan za pomoč pri podpori strankam, pogovorih in nalogah zbiranja informacij. Uporablja obdelavo naravnega jezika in tehnologijo GPT-3 za ustvarjanje odgovorov, ki so prilagojeni uporabnikovemu vnosu. ChatGPT lahko obravnava širok nabor poizvedb in zagotavlja odgovore v realnem času, zaradi česar je dragoceno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svojo izkušnjo podpore strankam.
ChatGPT se lahko uporablja za raznovrstne kompleksne naloge, kot so:
- odgovarjanje na pogosto zastavljena vprašanja,
- zagotavljanje informacij o izdelkih in
- pomoč strankam pri navigaciji po spletnem mestu ali mobilni aplikaciji.
Uporablja se lahko tudi za zbiranje podatkov, kot je zbiranje povratnih informacij uporabnikov ali izvajanje anket.
Poleg tega se lahko ChatGPT uporablja za pogovorne naloge, kot je zagotavljanje pogovornih pozivov ali sodelovanje v pogovorih na družbenih omrežjih. Eden od bolj izpostavljenih načinov uporabe ChatGPT je vsebinski marketing.
Prednosti uporabe umetne inteligence za podjetja
- Hiter odzivni čas: hitri in natančni odgovori na povpraševanja strank, s čimer se sprosti čas oddelku za podporo strankam. Zaposleni se zato lahko osredotočijo na bolj kompleksne ali kritične naloge.
- Generiranje vsebine: zmogljivost AI orodja za ustvarjanje privlačne in ustrezne vsebine glede na določen vnos ali zanimanje uporabnika je odličen način za povečanje angažiranosti uporabnikov, povečanje prometa na spletno stran podjetja ali kanale družbenih omrežijh.
- Raziskovanje vsebine: sposobnost raziskovanja vsebin iz različnih virov, kar podjetjem pomaga ustvariti dosledno in dragoceno strategijo vsebinskega marketinga.
- Vključevanje strank: ChatGPT lahko pomaga pri privabljanju strank na družbenih omrežjih ali odpre začetne razprave na blogu/forumu, s čimer izboljša spletno prisotnost podjetja in sodelovanje strank.
Umetna inteligenca v marketingu
ChatGPT lahko podjetjem pomaga ustvariti vsebino, ki je prilagojena posebnim interesom in potrebam ciljnega občinstva, zaradi česar je bolj verjetno, da bo pritegnila njihovo pozornost in spodbudila sodelovanje.
ChatGPT se lahko v marketinški industriji uporablja na različne načine:
- za ustvarjanje personaliziranih avtomatiziranih odgovorov na povpraševanja strank,
- ustvarjanje visokokakovostne vsebine za e-mail ali oglasne kampanje na družbenih omrežjih in
- pomoč strankam pri njihovem nakupovalnem procesu.
Tukaj je seznam devetih načinov, kako marketinški strokovnjaki uporabljajo to orodje.
1. Usposabljanje za nove zaposlene
ChatGPT zagotavlja preproste odgovore na vprašanja in se lahko uporablja za začetek dinamičnih pogovorov. Zato lahko tržniki uporabljajo najnovejše orodje AI za optimizacijo svojih metod usposabljanja.
Med usposabljanjem novih sodelavcev lahko razpravljajo o osnovah obravnavanih tem in uporabijo ChatGPT, da pripravnikom/novim zaposlenim ponudijo platformo za postavljanje dodatnih vprašanj, če imajo kakršne koli dvome.
2. Pridobivanje hitrega povzetka informacij
ChatGPT lahko na spletu išče posebne zahteve uporabnikov in zagotovi hiter povzetek ustreznih informacij, ki marketingašem pomagajo optimizirati prizadevanja za oglaševalsko akcijo in izboljšati izkušnje strank.
Poleg tega lahko večkratne interakcije z uporabo ChatGPT skrajšajo čas in trud oddelku za pomoč strankam.
3. Predlogi za ciljanje ključnih besed
Orodje lahko pomaga pri raziskovanju ključnih besed z identifikacijo sinonimov za korenske ključne besede. Denimo, da je korenska ključna beseda “kuhinje po meri”. ChatGPT bo zagotovil alternativne sinonime, kot so kuhinje po meri, unikatne kuhinje ali prilagojene kuhinje, da bi oglaševalcem pomagal vključiti te v pristajalne strani, objave, članke ali kampanje s plačilom na klik (PPC) in okrepiti strategijo optimizacije na strani.
4. Privlačen tekst oglasa
Ustvarjanje edinstvenih in privlačnih tekstov za oglase v več sto marketinških kampanjah je lahko izziv. ChatGPT naredi to delo bolj obvladljivo. To najnovejše AI orodje lahko oriše ideje za vsebino in strukturo oglasa, s čimer vpliva na večjo produktivnost.
Poleg tega se lahko uporablja tudi za pisanje privlačnih e-mail sporočil, ki lahko dvignejo stopnjo konverzije in povečajo procent odprtih e-mail sporočil.
5. Ideje za A/B testiranje
A/B testiranje (imenovano tudi split testiranje) je tržni eksperiment, pri katerem se razdeli občinstvo in preizkusi različne različice kampanje – z namenom ugotoviti, katera je uspešnejša.
Na primer, lahko se prikaže različica A osnutka marketinške vsebine polovici občinstva in različico B drugi polovici, da se lažje določi splošno uspešnost oglasa ali strani. Poleg tega lahko ChatGPT avtomatizira poskuse testiranja A/B in da vpoglede v oglaševalske akcije.
To lahko oglaševalcem pomaga pri izbiri najprimernejše različice za določeno oglaševalsko kampanjo.
6.Naslov za podcast ali blog
To je pomembna prednost generativnih orodij AI, kot je ChatGPT, ker je dobro ime, naslov bistvenega pomena za dobro delovanje vsebine v iskalnikih. Zato lahko podjetja izkoristijo potencial te pogovorne umetne inteligence za ustvarjanje privlačnih naslovov in njihovo uporabo za poimenovanje blogov, podcastov in spletnih tečajev, predavanj.
7. Preverjanje kode
Ali marketinški strokovnjaki potrebujejo tudi sposobnosti kodiranja? Včasih tudi. Vendar se to smatra kot dodatna, priročna veščina. Zato je lahko ChatGPT še posebej koristen, saj lahko napiše majhne dele kode in jih učinkovito odpravi, da odstrani morebitne napake.
8. Večja kakovost storitev za stranke
ChatGPT, ki temelji na umetni inteligenci, izboljšuje delovanje klepetalnih robotov za pomoč uporabnikom, da zagotovi bolj inteligentne odzive, ki izboljšajo uporabniško izkušnjo. Nekaj tipičnih težav s podporo strankam, ki jih je mogoče rešiti prek ChatGPT:
- Dolg odzivni čas,
- dolgočasni in predvidljivi odgovori chatbota,
- neprimerno vedenje zaposlenega,
- nedostopnost/nezanesljivost trženjskih in komunikacijskih poti.
Tako bo izboljšanje kakovosti storitev za stranke pomagalo podjetjem pri razumevanju in reševanju izzivov strank.
9. Uspešno negovanje leadov
Klepetalni roboti so dolgo veljali za idealne v smislu negovanja potencialnih strank in njihovo usmerjanje v prodajni kanal podjetja.
ChatGPT lahko ta pričakovanja uresniči. Podjetja lahko izkoristijo njegove edinstvene funkcije, kot je zmožnost priklica prejšnjih komentarjev uporabnikov in zagotovitev naknadnih popravkov, za hitro in uspešno pretvorbo potencialnih strank v kupce.
Kako lahko podjetja uporabljajo ChatGPT za vsebinski marketing?
Zdaj, ko smo pogledali, kako lahko marketinški oddelek uporablja ChatGPT, raziščimo, kako lahko podjetja uporabijo to vrhunsko tehnologijo za ustvarjanje izjemne vsebinske strategije.
Izdelava začetnih osnutkov
Za ustvarjanje prvega osnutka vsebine je potrebno veliko dela. Celo preprost članek vključuje ure raziskovanja, preverjanja dejstev, pisanja in urejanja, preden je pripravljen za objavo. Podjetja lahko izkoristijo zmožnosti ChatGPT, da pospešijo hitrost dostave vsebine in pomagajo ustvarjalcem vsebine premagati miselno blokado.
Ustvarite koledar vsebine
Članki, e-poštna sporočila, oglasi in celo pesmi niso edina vrsta vsebine, ki jo je mogoče ustvariti s pomočjo ChatGPT. Lahko ga uporabljate tudi za pomoč pri ustvarjanju idej za vsebino specifično za vašo panogo, in vzdrževanju mesečnega koledarja vsebine za objave na družbenih omrežjih.
Pomoč pri raziskavah
Podjetja lahko uporabijo ChatGPT za pomoč pri raziskovanju in urejanju vsebine. Z zagotavljanjem dostopa do različnih virov orodje AI pomaga podjetjem pri razvoju dosledne in učinkovite strategije vsebine. Ko pa gre za dejstva, je treba preveriti odziv ChatGPT iz verodostojnih virov, da se izognemo objavi zavajajočih informacij.
Poenostavite opravila, povezana s SEO optimizacijo
SEO optimizacija iskalnikov je pomemben del vsebinskega marketinga in ChatGPT je lahko v pomoč pri opravljanju nalog, povezanih s SEO.
Omogoča namreč eksperimentiranje s pisanjem meta naslovov in meta opisov. Poleg tega se lahko ChatGPT izkaže za koristnega tudi pri izboljšanju stavkov v vsebini za izboljšanje rezultatov berljivosti.
Kakšne so pasti ChatGPT za vsebinski marketing? ?
Ena od morebitnih pasti ChatGPT za vsebinski marketing je, da se opira na umetno inteligenco in tehnologijo obdelave naravnega jezika, kar lahko včasih povzroči vsebino, ki ni privlačna ali pomembna za ciljno občinstvo.
Za podjetja je pomembno, da natančno pregledajo in uredijo vsebino, ki jo ustvari ChatGPT, da zagotovijo, da je usklajena z glasom in sporočili njihove blagovne znamke.
Poleg tega ChatGPT morda ne bo mogel obravnavati zapletenih ali edinstvenih zahtev po vsebini, kar zahteva človeško posredovanje za ustvarjanje visokokakovostne vsebine. Nenazadnje, ChatGPT morda ne bo mogel v celoti posnemati ustvarjalnosti in čustvene inteligence vsebine, ki jo ustvari človek.
Kako se boste vi lotili umetne inteligence za vaše podjetje?
OpenAI-jev ChatGPT je zares prelomna inovacija. Ta edinstven klepetalni robot z umetno inteligenco lahko opravi številne naloge, ki olajšajo delo oglaševalcev/marketingašev. Vse od ustvarjanja visokokakovostne vsebine do zagotavljanja predlogov ključnih besed in negovanja potencialnih strank.
Če vas zanima, kako bo klepet GPT 3 vplival na digitalni marketing, se je treba zavedati, da bo ta chatbot povečal “količino hrupa” oziroma vsebin obstoječega bazena digitalnega marketinga. Zato bo pomembno, da digitalni marketingaši/oglaševalci začnejo uporabljati nove strategije in tehnike, da bi lahko konkurirali GPT 3.
Ste pripravljeni izboljšati svoje veščine digitalnega marketinga? Če je tako, vam lahko pomaga naša ekipa strokovnjakov. Ne oklevajte in nam pišite na oglasevanje@spletnik.si.
Uspešno!
Vaš Spletnik