To spletno mesto uporablja piškotke.
Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Prihaja “črni petek” (Black Friday) Ste pripravljeni?

Povečanje iskanj po blagovnih znamkah je ena izmed stvari, ki so mi postale smiselne takoj, ko sem pomislila nase in na svoje nakupovalne navade v času tega kaotičnega črnega petka. Normalno – ko ljudje te dni nakupujemo, iščemo produkte po blagovnih znamkah, katerim smo sicer zvesti oz. jih dojemamo kot kvalitetne in vredne investicije.

Mogoče še niste na tem mestu, da bi bili širše prepoznana znamka (ali pač?), to pa ne pomeni, da se ne morate na trgu pozicionirati med ali celo pred vso vašo konkurenco.

Takšne akcije so odlična priložnost, da izpostavite vaše podjetje v kapitalnih črkah, izpostavite ugodnosti v cenah ali odstotkih ali pa celo za ta kratek čas oglašujete tudi na ključne besede vaše konkurence, da k sebi zvabite še velik del njihovih strank.

Nasvet: Ta način se verjetno marsikomu zdi privlačen za dolgotrajno oglaševanje, ampak naj vas opozorim, da Google takšno oglaševanje “kaznuje” z višjimi cenami na klik.

Akcije, posebne ponudbe in znižane cene generirajo največ impulzivnih nakupov, zato je pametno to ustrezno na spletu zapakirati in izkoristiti. Vaša konkurenca najverjetneje že oglašuje agresivneješe kot vi – kako jo lahko še vedno prehitite?

Izpostavite se z interaktivnimi grafičnimi podobami

To je najlažji način, kako lahko izstopate med ostalimi in ne ostanete spregledani. Na podlagi trenutnih oglasov verjetno že imate podatke kaj deluje in kaj ne (v nasprotnem primeru jih imamo mi 😉). Ali je to preprost enobarvni oglas na Facebooku ali pa mogoče interaktivne premikajoče se oglasne pasice (bannerji). Kljub temu, da je Black Friday novembra (letos 23. 11.), je to že nevarno blizu decembrskih nakupov – in oglaševalci se tega zavedamo. Izkoristite vaše popuste in vašo marketing kampanjo za napeljevanje misli na božična darila.

Pravo občinstvo

Najbolj učinkovite so kampanje, ki so ciljno usmerjene na pravo občinstvo. Oglaševanje vam v osnovi že pomaga, da se prikažete ljudem, vendar pa lahko z zgrešenim ciljanjem naredite več škode kot koristi. Če še ne poznate svojega občinstva, izkoristite orodje Google Analytics – tam lahko najdete demografske podatke, interese potencialnih kupcev, katere naprave najpogosteje uporabljajo, kje se nahajajo itd. in to uporabite v načrtovanju svoje strategije.

Prava strategija

Pravilna strategija je ključna. Priporočam, da naredite najavo akcije en dan prej. V primeru, da jo naredite več dni prej, se lahko zgodi, da vam prodaja v teh dneh upade. Pomembno je tudi, da o dogajanju obvestite čim več relevantnih ljudi. Obvestite vse v svoji e-mail bazi (če jo imate), vse, ki vam sledijo na socialnih omrežjih ter potencialne stranke, ki so se že zadrževale ali kupovale na vaši spletni trgovini. Tako bodo vsi, ki vas že poznajo, za akcijo izvedeli prvi in se na njo pripravili (načrtovali nakup in ga na dan akcije direktno izvedli).

Na dan akcije je pomembno doseči čim več ljudi, ki so vaše potencialne stranke. To lahko dosežete na več načinov in z različnimi oglaševalskimi strategijami. Navadno jih za naše stranke pripravimo vsaj 14 dni vnaprej in vedno po meri podjetja ali specifične akcije. Pomembno je, da se v strategijo zajame več kanalov (npr. Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, organska iskanja …), saj so vaše potencialne stranke razpršene po celotnem spletu.

Po končani akciji je potrebno narediti analizo – kaj je delovalo in kaj ni ter izluščiti, kako bo lahko vaša naslednja akcija še bolj uspešna in v kateri smeri nadaljevati vaš spletni nastop. Največja napaka je, da se vaše podjetje pojavi samo takrat, ko so popusti. V tem primeru vas bodo ljudje povezovali samo z nizko ceno – jo čakali in pričakovali, vmes pa nakupov ne bo.

Povečanje proračuna je neizogibno

Preračunajte, kakšne ugodnosti lahko ponudite vašim strankam (npr. višina popusta, brezplačna dostava, darilo ob nakupu …). Imejte v mislih, da je večino vašega oglaševalskega proračuna potrebno vložiti v spletno oglaševanje, da se vam takšne akcije sploh lahko povrnejo.

Poslužite se Google oglasov, Facebook oglaševanja, Instagrama itd. – skratka, bodite povsod! Če kakšno vrsto oglaševanja že izvajate, imate zagotovo na voljo že ogromno podatkov, ki jih lahko v tem času najbolje izkoristite. Na tak način lahko brez skrbi povečate svoj proračun za oglaševanje, saj ste lahko mirni, da bodo oglasi na stran privabili vaše relevantne kupce in se vam bo ta investicija hitro povrnila.

 

 

Uspešno,

Katja in Lea Zarja

Poganja Spletnik | Vse pravice pridržane © 2017