Spremljanje statistike spletne strani

Feb 24, 2010
Feb 24, 2010

Ko smo pred nekaj dnevi posodobili naše orodje Spletnik za urejanje spletnih strani, me je ena stvar izredno presenetila. Prepričan sem namreč bil, da naše stranke ne uporabljajo funkcije »statistika strani« oz. da obiska na njihovih spletnih straneh sploh ne merijo. Pa sem se pošteno uštel, seveda na svoje veliko veselje. V oddelku za tehnično podporo smo prejeli veliko število klicev z enakim vprašanjem »Zakaj ne vidim več statistike strani?«. To je zelo pohvalno, saj je merjenje obiska vaše spletne strani nujno, če želite imeti dober »feedback«, kaj se z vašo spletno stranjo dogaja.
Pri nadgradnji orodja za urejanje spletnih strani je pri funkciji merjenja statistike na spletni strani prišlo do manjših sprememb. Statistika je sedaj privzeto izklopljena, zato jo morate čimprej vklopiti, da se bo ponovno začela zapisovati za vašo spletno stran. Kako vklopite oz. si povrnete statistiko na vaši spletni strani, si lahko ogledate v tem vodiču: »Vgrajena statistika spletnega mesta«.
Vendar pa to še ni vse. Sedaj imate na voljo kar dve vrsti statistike. Na eno ste očitno že navajeni in jo s pridom uporabljate. To je »vgrajena statistika« (»Built-in«) strani, ki jo morate le še vklopiti (za način vklopa glejte prejšnji odstavek). Dodali pa smo še možnost vklopa Google Analytics in to na zelo enostaven način. Namesto dodajanja HTML izsečka v nogo vaše spletne strani, kamor ste do sedaj kopirali celotno kodo, imate sedaj uporabniku bolj prijazno možnost. Pri statistiki strani lahko vklopite možnost Google Analytics in vpišete samo serijsko številko kode. Ta način je vsekakor lažji, da pa stvar vseeno ne bo pretežka, sem za vas izdelal podroben vodič, kako to naredite.
Osebno vam priporočam uporabo Google Analytics, saj vam prinaša še nešteto drugih možnosti, ki jih vgrajena statistika nima. Najpomembnejše so: prostorski pregled obiska (iz kje so vaši obiskovalci), pregled po vsebini (in ne samo po straneh), pregled po ključnih besedah (kaj je uporabnik vpisal v brskalnik, da je naletel na vašo spletno stran), iz katerega brskalnika je dostopal ter še in še …
Vsekakor še naprej uporabljajte eno in drugo vrsto statistike, kajti brez teh orodij se boste kmalu znašli v slepi ulici, ko boste na vaši spletni strani hoteli kaj dodati, umakniti ali spremeniti. Merjenje statistike na vašem spletnem mestu je orodje, narejeno izključno za vas in to je vedno dobro izkoristiti!
Pa veliko sreče vam želim!
Žiga Macedoni, urednik spletnih strani

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.