Posodobljeno 28. 03. 2024
Iščete način, kako povečati vašo spletno prodajo ter hkrati narediti vašo spletno trgovino privlačnejšo za kupca?
Potemtakem berete članek, ki lahko pomaga prav vam!
Vaša spletna trgovina predstavlja del nakupnega procesa potrošnika, katerega je možno konstantno dograjevati in izboljševati. S tem, da kupec prispe v vašo trgovino, nakupni proces še zdaleč ni zaključen, klub vsem vloženem trudu.
Da potrošnika zadržimo na strani je zaslužnih več faktorjev, od informacijske arhitekture, optimizacije, navigacije po strani, pa do same hitrosti spletne trgovine. V kolikor upoštevamo vsa omenjena področja in sledimo dobrim praksam, ustvarjamo dobro uporabniško izkušnjo, ter si z njo povečujemo možnost konverzije.
V pomoč pri optimizaciji spletnih trgovin so vam na voljo WooCommerce vtičniki, ki vam omogočajo veliko lažje doseganje vaših ciljev, izboljšajo uporabniško izkušnjo, s tem pa zadržijo obiskovalca na spletni trgovini, kar je bistveno za več prodaje!
V tem članku opisujemo najbolj koristne vtičnike oziroma module, ki vam pomagajo pri ustvarjanju vrhunske uporabniške izkušnje in s tem posledično pridobivanju še boljših poslovnih rezultatov.
Kazalo
1. WP-Rocket modul
Hitrost vaše trgovine je izjemno pomembna, saj imajo potrošniki čedalje manjšo toleranco do čakanja v vrstah klasičnih trgovin, sploh pa čakanja v spletnih trgovinah.
WP-Rocket vtičnik ponuja celostno hitrostno optimizacijo spletnih trgovin na enem mestu. Glavne prednosti vtičnika so:
- vsestranskost (uporaben tako za bloge, spletne trgovine, spletne strani),
- enostavna uporaba, ki ne zahteva predznanja optimizacije,
- enostaven uporabniški vmesnik z odličnimi navodili.
Vtičnik uporabnikom ponuja širok spekter orodij za optimizacijo hitrosti spletnega mesta. Ključnega pomena pri optimizaciji so:
- Predpomnenje strani oz. caching
Predpomnenje spletnega mesta pomaga izboljšati odzivnost z zmanjšanjem obremenitve strežniških virov.
- GZIP kompresija
Vtičnik zmanjša velikost spletnega mesta na strežniku, ter ga kompresira v brskalniku vašega uporabnika. Bolj enostavno povedano – velikost datoteke se zmanjša, vašemu uporabniku pa se stran odpre bistveno hitreje.
- Prednalaganje predpomnilnika oz. Cache Preloading
Vtičnik samodejno po vsaki vaši spremembi spletnega mesta naloži zgoraj omenjeni predpomnilnik. To pa pomeni, da se vaše spletno mesto odpre še hitreje.
- Optimizacija spletne trgovine oz. eCommerce Optimization
Vtičnik iz predpomnilnika izključi občutljive strani, da pri nakupnem procesu ne prihaja do težav.
- Predpomnilnik brskalnika oz. Browser Caching
Viri predpomnilnika se shranijo v brskalniku uporabnika. Shranjujejo se v vseh pogosto obiskanih datotekah, kot so fotografije, Javascript ter CSS. Nahajajo se v pomnilniku uporabnikovih naprav.
- Odlična kompatibilnost
Vtičnik je testiran ter kompatibilen z večino najpopularnejših tem in ostalih vtičnikov. Prav tako pa je združljiv z večino strežnikov, ki se uporabljajo za gostovanje WordPress spletnih strani ter spletnih trgovin.
2. FunnelKit – modul za optimizacijo nakupnega procesa
Vtičnik, ki vam omogoča prilagajanje vizualnega izgleda košarice ter strani zaključka nakupa.
Zaključek nakupa je korak, ki vam prinaša dohodek ter ustvarja promet. Zato je pomembno, da potrošniku ta korak prilagodimo in čim bolj olajšamo.
Glavne prednosti FunnelKit vtičnika:
1. Zaključek nakupa v več korakih
Obrazci za zaključek nakupa so velikokrat izjemno dolgi in lahko uporabnika prenasičijo z informacijami; po drugi strani pa je zaključek nakupa v enem koraku z ogromno polji lahko nepregleden. Vtičnik FunnelKit vam zato omogoča, da razdelite nakupni proces na več korakov, ki so veliko bolj pregledni uporabniku.
2. Prilagajanje izgleda košarice
Uporabnik lahko na ta način omogočite, da si ogleda in uredi košarico med samim nakupovanjem oz. pred odhodom na stran zaključka nakupa.
3. Predvidevanje besedila pri izpolnjevanju naslova
Ta funkcionalnost omogoča predvidevanje naslova dostave, saj na ta način občutno zmanjšamo možnost napačnega vnosa naslova in s tem možnost neuspele dostave izdelka. Prav tako pa s tem potrošniku tudi neposredno olajšamo proces vnašanja podatkov.
4. Predogled že izpolnjenih korakov
Uporabniki se lahko vrnejo in si ogledajo že izpolnjene korake nakupnega procesa. V primeru napačnega vnosa podatkov, jih lahko enostavno spremenijo brez potrebe po zapuščanju strani.
3. Modul za značke na izdelkih
V tem primeru gre za vtičnik, ki vam omogoča izpostavljanje pomembnih informacij posameznih izdelkov že na kategorijski strani. Ta vtičnik lahko uporabimo za namen informiranja potrošnika ali kot orodje za pospeševanje prodaje. Med drugim omogoča prikaz popustov, posebnih ugodnosti ter drugih družbenih dokazov, kot so na primer “najbolj prodajano”, “top ocenjeno” itd.
Velika prednost uporabe značk je, da potrošniku že na kataloški strani lahko prikažemo posebno ugodnost vezano na določen produkt, brez potrebe po odpiranju strani le-tega.
Glavna prednost vtičnika je možnost prilagajanja in urejanja vseh vrst značk. Sami lahko določite, kakšno značko želite prikazati na katerem produktu ter pod katerimi pogoji.
Vsaki obstoječi ali na novo ustvarjeni znački lahko dodamo tudi pogoje, pod katerimi se prikazuje. Na spodnji grafiki je prikazan primer v katerem se značka “TOP RATED” prikazuje le v primeru, da je produkt na zalogi in če je ocena produkta večja od “4”.
4. Napredni modul za pop-up
Vtičnik, ki vam omogoča uporabo pojavnih oken.
Naloga pojavnih oken je, da od uporabnika zajamejo za trgovino pomemben podatek (najpogosteje je to kar elektronski naslov), ki trgovcem omogočajo različne marketinške akcije v nadaljevanju.
Modul je enostaven za uporabo in izredno uporaben za spletne trgovce.
Pojavno okno se lahko sproži ob naslednjih akcijah:
- po določenem času, ko je obiskovalec na spletni trgovini,
- ob pomiku po spletni trgovini navzdol,
- če uporabnik na trgovini ni aktiven,
- ob določenem kliku na strani,
- vsebina pop-upa se lahko avtomatsko dodeli na določen del spletne strani (npr. nad vsak izdelek),
- ob pregledu določenega števila podstrani,
- ali pa ko uporabnik želi zapustiti oz. zapreti vašo spletno trgovino.
Modul ima preko 200 predpripravljenih pop-up obvestil ki jih lahko pričnete uporabljati takoj.
5. Recaptcha
V zadnjem času opažamo drastično rast SPAM sporočil, ki prihajajo v poštne predale preko spletnih trgovin. Izjemno se je povečalo tudi število naročil na trgovini, ki so rezultat robotov in spam napadov. Vse te tegobe se lahko hitro in enostavno z modulom reCaptcha, ki omeji vsako SPAM akcijo na vaši trgovini
Modul je navzven neviden in ni obvezen za delovanje spletne trgovine – je pa obvezen, v kolikor se želite izogniti polnemu poštnemu predalu neželene pošte.
6. WooCommerce povezani izdelki
Vsak lastnik spletne trgovine se mora zavzemati, da je povprečna vrednost nakupa čim višja in da kupec naroči čim več produktov naenkrat. Čeprav za ta proces obstaja veliko načinov oz. opcij, pa nikakor ne smemo pozabiti na up-sell, cross-sell produktov in povezane produkte v paketu, kar nam omogoča modul “Samodejni povezani produkti” oz. “Woocommerce Realted Products“.
- Up-sell produktov pomeni, da potencialnemu kupcu ponudimo dodaten produkt v obliki pasu “morda vas zanima tudi” ali “ostali so kupili tudi”. Gre za seznam podobnih produktov s tistim, ki ga je oseba že gleda ali pa ga ima že v košarici.
- Cross-sell pomeni, da kupcu ponudimo produkt, ki dopolnjuje produkt, ki ga že ima v košarici, ali pa ga ravno ogleduje . Končni cilj je, da se kupi več produktov naenkrat.
Modul med drugim omogoča:
- Generalno z nastavitvami lahko nastavite povezane produkte naenkrat, npr.: vsem produktom v kategoriji “telefoni”, dodaj priporočene produkte iz kategorije “ovitki za telefone”
- Na ravni produkta lahko nastavljate ali spreminjate priporočene produkte
- Avtomatsko lahko povežete produkte, ki so v podobnem cenovnem rangu
- Sami lahko določite, kje se bodo prikazovali priporočeni in kje upsell produkti (npr. na produktni ali kategorijski strani)
- Na produktni strani lahko nastavite up-sell in cross-sell naenkrat
7. WooCommerce Email Template Customiser
Zadnja ključna točka nakupnega vedenja se ne konča z opravljenim nakupom in z njim povezanimi aktivnostmi, temveč z ponakupnim vedenjem potrošnika.
Zato je izjemno pomembno, kakšno izkušnjo bo kupec imel po nakupu in kakšen potrditveni e-mail o nakupu bo kupec dobil z vaše strani.
Izhodni e-mail ob zaključku naročila, ki ga kupec dobi v svoj e-nabiralnik, je del uporabniške izkušnje, preko katerega lahko:
- Priporočite dodaten ali povezan produkt,
- ponudite kodo za popust ob naslednjem naročilu,
- pozovete kupca, da odda mnenje o produktu,
- posredujete grafično oblikovan račun, ki ga potrošnik dobi na e-mail,
- kupcu se lahko bolj osebno zahvalite za opravljen nakup.
Vse to omogoča modul WooCommerce Email Template Customizer.
Zakaj privzeti WooCommerce elementi niso dovolj?
Vtičnik WooCommerce sam po sebi omogoča vse osnovne elemente, katere spletni trgovci potrebujejo za zagon najbolj osnovne spletne trgovine. Uporaba kompatibilnih namenskih vtičnikov pa trgovino spravi na višji nivo v očeh potrošnika, deluje pozitivno na pozicioniranje blagovne znamke oziroma spletne trgovine in vsekakor pripomore k povečanju uspešno opravljenih nakupov.
Skratka, uporaba enostavnih vtičnikov omogoča veliko mero avtomatizacije, odpravi kar nekaj potencialnih izzivov in omogoča veliko mero prilagajanja. Z njihovo uporabo se nedvomno prihrani čas, v nekaterih primerih pa se lahko odprejo tudi nove priložnost za nakupe.
Ali že uporabljate katerega od omenjenih vtičnikov in kakšno je vaše mnenje o njih?
Pišite nam na oglasevanje@spletnik.si
Vaš Spletnik
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024