Posodobljeno 27. 03. 2023
Čustvene ikone oziroma »smeškoti« so postali vseprisotni v besedilnih sporočilih, zasebnih spletnih sporočilih in celo blogih ter drugih pisnih sporočilih. Ste si kdaj mislili, da jih bo Google dovolil v svojih oglasih?
Pred kratkim smo ugotovili, da Google Ads (sistem za ustvarjanje in vodenje oglasnih kampanj na Google isklaniku), v resnici, omogoča smeškote v nekaterih oglasih. Oglaševalci imajo veliko čustvenih ikon na voljo, ki jih morda lahko vključijo v svoje besedilo oglasa. Preverite spodnji seznam nekaterih bolj priljubljenih ikon:
Kot lahko vidite, imate na voljo standardne smeškote, kot tudi nekatere predstavitve različnih tipov ljudi in poklicev. Če pogledamo malo bližje vidimo, da imamo na voljo tudi različne dele telesa, gibe rok, oblačila, živali, rastline, tehnologije, vremenske simbole, faze lun in cel kup grafov, grafikonov in ikon za aplikacije.
Uporaba ikon v spletnih oglasih pravzaprav ni nov trend. O tem so poročali že lea 2012, vendar so bile ikone uporabljene le v oglasih prikazanih na mobilnih telefonih.
Kazalo
Kako lahko vstavite ikone v oglas
Najlažji način je, da greste na kakšno spletno stran in jih preprosto kopirate in prilepite v oglas.
Zdi se malce paradoksalno, da bi jih lahko uporabili, saj oglaševalci niti ne smemo uporabiti več kot en klicaj…
Odveč je reči, da so nekateri oglasi seveda zavrnjeni ko jih želimo objaviti z ikonam, vendar nekatere med njimi vseeno potrdijo.
Zakaj bi morali poskusiti
Razpon ikon je zelo širok. V katerikoli industriji ste, vedno lahko najdete eno ikono, ki ustreza vašim produktom ali storitvam. Larry Kim, v svoji objavi o ikonah, primerja rezultate 2 variacij oglasov, pri katerih je v enem uporabil ikono in v drugem ne. V svoji analizi je opazil razliko v uspešnosti.
Kot lahko vidite v rezultatih od Kima je število klikov, CTR in povprečna pozicija boljša v oglasu z ikono.
Oglas z ikono bi lahko pritegnil uporabnike, saj se lahko videz blagovne znamke zdi bolj prijazen in dostopen. Lahko je odličen način za dvig prepoznavnosti blagovne znamke. Ti oglasi res lahko dobijo več pozornosti pod pogojem seveda, da so vaši izdelki res relevantni.
Sorodna vsebina: Kako narediti najboljši oglas na Google?
Poskusiti ni greh
Morda se zdi zelo vsiljivo vstaviti ikone v oglase. Predstavljajte si 11 oglasov na strani z rezultati iskanja in ima vsak oglas 2 ikone v naslovni vrstici…
Medtem ko se podjetja poskušajo dobiti nekaj pozornosti in izstopati od drugih oglasov, lahko uporabniki dojemajo to kot negativno. Lahko pa vseeno eksperimentirate in uporabite 2 variacije oglasov, z ikonami in brez, in tako vidite, katera je boljša.
Imejte v mislih…
Če želite prepoznavnost blagovne znamke ali prodajate izdelke in storitve, ki so namenjene zabavi in vsakodnevnemu življenju, je mogoče dobra stvar da poskusite. Če pa ste v bolj resni industriji, kot na primer odvetniška pisarna ali zavarovanja, morda to ne bi bila dobra ideja.
Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,
Tina Capuder
Povzeto po:
http://www.wordstream.com/blog/ws/2015/05/27/emojis-in-ad-text
http://reefdigital.com.au/blog/ppc-sem/emojis-in-ads-is-it-really-a-thing/
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024