Posodobljeno 28. 03. 2024
Povzetek:
▪ Facebook še vedno velja za vodilno družbeno platformo, v katero se dnevno vpiše kar 1,52 milijarde uporabnikov po vsem svetu in obenem skoraj tri četrt milijona Slovencev.
▪ Velika večina oglasnih vsebin temelji na štirih vrstah gradiva – video posnetkih, fotografijah ali slikah, projekcijah in galerijah –, ki jih vsak ustvarjalec Facebook oglasnega sporočila izbere glede na namembnost oglasa in ciljne skupine, katerih odziva si želi.
▪ Oglas na Facebooku je mogoče objaviti le v nekaj minutah, a se je za dobre rezultate njegovi vsebini priporočljivo temeljito posvetiti in si za predpripravo vzeti zadostno količino časa.
▪ Čeprav tisto, kar, vezano na Facebook oglaševanje, enemu podjetju zagotavlja odlične rezultate, drugemu pa ne, obstajajo zakonitosti, na katere se je pri kreiranju oglasnega sporočila dobro opreti in s pomočjo preizkušanja različnih strategij postopoma odkriti, kaj je tisto, kar vodi do kar največjega uspeha.
▪ V kolikor natančno opredelite lastnosti izdelka ali storitve, ki jo želite oglaševati, skrbno opredelite ciljne skupine in pri ustvarjanju oglasne Facebook kampanje sodelujete s tistimi, ki dobro poznajo svoje področje delovanja, je uspešnost dobesedno zagotovljena.
Čeprav se je zadnja leta v javnosti nemalokrat razpravljalo o postopnem ugašanju Facebooka, spletne platforme, ki jo je leta 2004 ustanovil Mark Zuckerbeg, je podjetje Meta, kot se od leta 2021 imenuje krovna družba, katera ima v lasti Facebook in Instagram ter Whatsapp, lansko leto poročalo o vnovični rasti števila aktivnih uporabnikov.
Facebook tako velja in ostaja eden najbolj priljubljenih družbenih medijev ter hkrati ena najpogostejših oglaševalskih platform, saj oglaševanje na Facebooku uporabnikom zagotavlja najenostavnejši način predstavljanja bodisi izdelkov bodisi storitev širši skupini ljudi, in to brez pretiranega truda ali znanja s področja digitalnega trženja.
Kazalo
Facebook statistika
• Facebook ima 1,98 milijarde dnevno aktivnih (s tem zaseda vodilno mesto, sledita Instagram in TikTok) in 2,96 milijarde mesečno aktivnih uporabnikov.
• Zajema vse starostne skupine (od 13 do 65+ let), a so najštevilčnejši uporabniki stari med 25 in 34 let, medtem ko prevladujejo moški (56,8 %).
• Povprečen uporabnik platformo obišče osemkrat dnevno, pri čemer se na njej pri vsakem obisku zadrži po 20 min.
• Uporabniki vsak dan naložijo 350 milijonov fotografij in 1 milijardo zgodb, ki skupno dosežejo 4 milijone všečkov na minuto.
• Facebook (strani) uporablja 60 milijonov podjetij po vsem svetu, od tega jih 93 % uporablja Business Manager, ki Facebook oglaševanje omogoča tudi poslovnim subjektom.
• Več kakor četrtina sredstev, namenjenih digitalnemu oglaševanju, se porabi za Facebook oglase, sledita Google (28,9 %) in Amazon (10,3 %).
• O večjem zanimanju za posamezni izdelek na osnovi oglasnega sporočila, prikazanega na Facebooku, poroča 62 % uporabnikov, za kar 53 % večja verjetnost, da posameznik opravi nakup, pa je, če je znamka dostopna preko Facebook Messengerja.
• 81,8 % uporabnikov platformi sledi izključno na mobilni napravi in Facebook 94 % svojih prihodkov prejme s strani oglaševanja, ustvarjenega za mobilne naprave.
Enostavnost in izjemna prilagodljivost kljub vsemu ne zmanjšujeta pomena posameznih elementov, ki tvorijo Facebook oglaševanje. Vsebino je zato treba čim bolj natančno prilagoditi tako ciljni skupini in namenu kampanje kot splošnim kriterijem, ki so v veljavi pri kreiranju Facebook oglasnih vsebin.
Pri tem velja poudariti, da Facebook ustvarjalce tistih oglasnih sporočil, ki uporabnikom ne ponujajo dobre izkušnje, kaznuje, med najmanj zaželene oglase pa gotovo sodijo splošne, generično pripravljene vsebine, iz katerih ni mogoče razbrati vrednot podjetja.
Iz vsega sledi, da je priporočljivo ustvariti edinstvene, neponovljive oglaševalske kampanje, ki pozornost pritegnejo že s svojo drugačnostjo in svežino. Za doseganje tega so na voljo različna sredstva, ki pa jih velja izbrati glede na strategijo Facebook oglaševanja. Ta denimo lahko stremi h krepitvi prepoznavnosti (ugleda) podjetja, k večji angažiranosti (nakupu) obstoječih in potencialnih strank ali le k informiranju o obstoju podjetja.
Glavne prednosti Facebook oglaševanja
1.Takojšen učinek
Za pripravo oglasnega Facebook sporočila si vsekakor velja vzeti (zelo) veliko časa in dobro premisliti o vseh uporabljenih elementih, prav tako ciljih oglaševanja. A ko oglas enkrat pripravite in ga aktivirate, ta postane viden dobesedno takoj, kar pomeni, da ste neposredno po njegovi objavi že v interakciji z uporabniki, ki jih nagovarjate. Vendar odzive kljub temu ne pričakujte takoj. Tisti, ki vas in vaše dejavnosti ali izdelka še ne poznajo, vas morajo najprej spoznati, različne raziskave pa med drugim prav tako potrjujejo, da je odzivnost s strani Facebook oglaševanja v veliki meri odvisna od običajne dolžine nakupa posamezne stranke.
2. Povečan obisk spletne strani
Morebiti se vaša spletna stran že organsko, s pomočjo SEO optimizacije, uvršča zelo visoko, k čemer veliko pripomore vlaganje v Google oglaševanje. Oba (SEO optimizacija, Google oglaševanje) vam namreč lahko prinašata več kakor zadovoljiv obisk (in promet) na spletni strani.
Zavedajte pa se, da, če se Facebooku izogibate, obstaja velik prostor, ki ga doslej niste izkoriščali. Seveda, morda s Facebook oglaševanjem nagovorite del ljudi, ki vas že poznajo, a del njih gotovo zajema tiste, ki za vas še niso slišali, zato: več uporabnikov kot zajamejo vaše Facebook kampanje, več zaupanja boste uživali, posledično pa imeli tudi večji obisk na spletni strani in krajšo nakupno pot.
3. Možnost ponovnega trženja (remarketing)
Gre za najuspešnejšo obliko zadrževanja uporabnikov – posebej tistih, ki o nakupu razmišljajo in so morda celo že obiskali spletno stran, a se za sam nakup še niso odločili –, kajti značilno zanje je, da so zaradi neodločnosti odprti za različne možnosti. In če jim tega, kar iščejo, ne ponudite vi, jim bo ponudila vaša konkurenca. Poleg tega velja imeti v mislih, da povprečen uporabnik izbrane spletne strani obišče kar osemkrat pred izvršitvijo nakupa, zato v tem času delujte. Možnost ponovnega trženja omogoča Facebook Pixel.
4. Merjenje uspešnosti oglaševanja
Nedvomno najučinkovitejša značilnost oglaševanja na Facebooku sta možnost popolnega prilagajanja oglasnih sporočil (po spolu, lokaciji, starosti, vedenju) in (velja tudi za spletno stran) natančno merjenje oglaševanja, ki nezanemarljivo pomaga pri še boljšem prilagajanju nadaljnjih oglasov. Za temeljito analizo oglasov na Facebooku je pomembna pravilna implementacja Facebook Pixel kode.
Vrste Facebook vsebin
Najuspešnejše oglaševalske kampanje imajo vsebino prilagojeno dejavnosti in vrednotam podjetja, ki ga predstavljajo, točno določenemu izdelku, pa tudi ciljni skupini ter namenu oglaševanja.
Pri ustvarjanju Facebook vsebine si je zato treba odgovoriti na vprašanja, koga želite nagovoriti, kaj z nagovorom doseči in katere informacije so za izdelek ali storitev, ki ga oglašujete, bistvene.
Ko enkrat odgovore na ta vprašanja poznate, boste zlahka izbrali najučinkovitejšo vrsto vsebine, vsekakor pa vam priporočamo, da se pri tem vsaj delno oprete na lastne preference. Tisto, kar med brskanjem na Facebooku pritegne vas same, bo namreč zelo verjetno pritegnilo tudi marsikoga drugega, saj možgani vseh nas delujejo precej podobno.
Najpogostejše vrste Facebook vsebin, na osnovi katerih lahko pripravite uspešno oglaševalsko kampanjo, predstavljamo v nadaljevanju.
Video posnetek
Uporabniki družbenih medijev si dnevno ogledajo osem milijard video objav, kar video posnetke uvršča med absolutno najbolj priljubljene vsebine. Pravzaprav video oglasi predstavljajo polovico oglasnih sporočil, kar ne čudi, ker ti veljajo za učinkovito sredstvo pri predstavljanju (predvsem) novih izdelkov. Video prav zato velja za uporabnikom najprimernejšo obliko sporočanja.
Dodatna prednost: kar 54 % anketirancev potrjuje, da bi si želelo ogledati še več video vsebin, medtem ko jih 84 % priznava, da so se za nakup določenega izdelka odločili prav zaradi podatkov, prejetih s strani prepričljive video vsebine.
Fotografija ali slika
Fotografsko in slikovno gradivo je, kar se učinkovitosti tiče, bolj ali manj enakovredno video posnetkom, saj skoraj polovica uporabnikov raje kakor video posnetkom sledi fotografijam, pri čemer velja, da so slike veliko enostavnejši način predstavljanja izdelkov ali storitev. Je pa njihov potencial v veliki meri odvisen od cilja oglasnega sporočila.
Za primer: slikovni Facebook oglasi dosežejo večje število ljudi in posledično več prikazov kot video posnetki, medtem ko imajo video oglasi višje razmerje med prikazi in kliki. Fotografije in slike so tako pretežno usmerjene v večanje prepoznavnosti znamke med uporabniki, manj pa v pozivanje k dejanju (denimo nakupu ali naročilu).
Projekcija/vrtiljak/carousel
Projekcija je odlično sredstvo, da dosežete tako tiste, ki imajo raje video posnetke kot tiste, ki prisegajo na slikovno gradivo, saj vam omogoča združevanje obeh (in tudi drugih) formatov. Gre za priročen pripomoček pri sočasni predstavitvi več različnih izdelkov ali predstavitvi istega izdelka z različnih zornih kotov, s čimer lahko preusmerite promet na spletno stran ali zvišate stopnjo konverzije.
Dodatna prednost: projekcija lahko ceno posamezne konverzije zniža celo za 50 %, na splošno pa velja, da imajo projekcijske kampanje do 30 % nižjo ceno na klik kakor tiste, ki vsebujejo izključno slikovno gradivo. Po podatkih Digidaya naj bi projekcija prav tako imela celo desetkrat boljši domet kakor slikovno Facebook oglaševanje.
Galerija/kolekcija
Galerija omogoča kratko in jedrnato promocijo, prijazno predvsem mobilnim napravam, usmerjena pa je v odkrivanje blagovne znamke ter v spodbujanje zanimanja za predstavljene izdelke.
Za primer: ko se uporabnik dotakne oglasne vsebine, se ta pretvori v celozaslonsko prikazovanje, kar mu omogoča natančnejši ogled posameznih izdelkov.
Seveda obstajajo še druge vrste vsebin oglasnih sporočil, med njimi besedilo, a dandanes, ker ljudje postajamo vse bolj vizualna bitja, zgoraj naštete veljajo za osnovo, brez katere Facebook oglaševanje dobesedno ne bi bilo mogoče.
Iz česa so sestavljeni Facebook oglasi?
Kot marsikatero marketinško orodje, tudi ustvarjanje Facebook oglasov zahteva dobršno mero eksperimentiranja in testiranja. Predlagamo vam, da vsaj na začetku ustvarjate kar se da raznolike Facebook oglase in skrbno spremljate analitične podatke, saj lahko na osnovi teh sčasoma zaključite, katere vsebine so za vaše ciljne skupine najustreznejše ter po potrebi lahko dodate tiste, ki vam prinesejo večji uspeh.
Na splošno Facebook oglas na Facebook strani ustvarite zlahka, če le sledite vnaprej znanim korakom.
1. Določite cilj
2. Dodajte naslov oglaševalske kampanje
3. (Če ste nov uporabnik.) Nastavite oglasni račun (Business Manager)
4. Določite ciljno skupino
5. Prilagodite umestitev oglasa (mobilna naprava, računalnik, novice, zgodbe, mesto objave – oglas lahko sočasno poteka na Facebooku in Instagramu ali Facebooku in Messengerju). Ne pozabite, da Facebook za različne umestitve zahteva različne formate oglasa, zato jih ustrezno prilagodite.
6. Opredelite proračun in razpored prikazovanja vsebine
7. Aktivirajte Facebook oglaševanje
Ker sama vsebina Facebook oglasa zahteva temeljito predpripravo, vam v nadaljevanju razkrivamo, kaj je tisto, na kar se velja osredotočiti pri razmišljanju o Facebook oglaševanju, da bi dosegli zadane cilje.
Koraki do prepričljivega, učinkovitega Facebook oglasa ali kako kreirati vsebino za Facebook oglaševanje
Čeprav ni nujno, da format oglasnega sporočila, ki eno podjetje uvršča med zmagovalce, uspehe niza tudi pri drugem, obstajajo zakonitosti, na katere se pri kreiranju vsebine na najbolj priljubljeni platformi vsekakor velja opreti. S tem boste poskrbeli za kakovostno Facebook oglaševanje, ki pa ga boste sčasoma, ob rednem spremljanju Facebook analitike, lahko učinkovito prilagodili vaši ciljni skupini in samemu namenu oglaševanja ter tako postali bolj prepoznavni, bolj zaupanja vredni in navsezadnje finančno uspešnejši.
Pravilo št. 1: Dvakrat premislite o uporabi generičnih fotografij
Splošne, generične fotografije, ki jih je mogoče z minimalno investicijo kupiti na bolj ali manj katerikoli od tovrstnih spletnih trgovin vsekakor lahko predstavljajo dobro rešitev za podjetja, ki nimajo ne svojega oblikovalca ne fotografa niti strokovnjaka za digitalni marketing. Kljub temu pa o njihovi uporabi velja temeljito premisliti in se jim, kadar je to le mogoče, izogniti.
Namreč, četudi te pripomorejo k profesionalnemu izgledu oglasne vsebine, tovrstne splošne fotografije z denimo modno oblečenimi ljudmi ali poslovneži za konferenčnimi mizami uporabniku ne zmorejo posredovati vrednot vaše znamke, zaradi česar pritegnejo veliko manj pozornosti kakor tiste, ki so izvirno vaše.
A če jih vendar uporabljate, nanje dodajte elemente, ki vas opredeljujejo (za primer logotip, prekrivno besedilo, povezano z vsebino oglasa) in na ta način poskrbite, da vsaj do določene mere izstopijo v množici podobnih.
Pravilo št. 2: Slike prilagodite glede na umestitev oglasnega sporočila
Vmesnik Facebook Ads za različne umestitve oglasa omogoča izbiro prilagojenih, glede na mesto vsebine primernih fotografij, kar se je spremenilo po letu 2020, ko je Facebook ukinil pravilo o uporabi izključno pravokotnih (1.200 x 628) slik.
Od takrat je tako oglas na desni strani vrstice namizja bolj viden, če ga opremite s kvadratno fotografijo, kvadratne in vodoravne fotografije so najboljša izbira tudi za novice, medtem ko je za zgodbe idealen navpičen, pokončen format.
Poleg formatu fotografije pozornost namenite velikosti posameznega oglasnega sporočila. Že omenjeni oglasi na desni strani vrstice namizja so denimo manjši, zato je besedilo na sliki, če to obstaja, komaj ali sploh ne vidno in ga je vsaj na tem mestu priporočljivo bodisi izpustiti bodisi kolikor je le mogoče strniti.
Pravilo št. 3: Uporabite besedilo v svoj prid
V istem letu kot je Facebook spremenil smernice glede formata fotografij, je odpravil pravilo o 20 % vključenosti besedila. Sicer še naprej obstajajo različni načini za vključevanje besedila v sliko, ki pa jih je smiselno prilagoditi namenu oglasa, umeščenosti tega, prav tako panogi podjetja.
Izkušnje kažejo, da besedilo je dobrodošlo, vendar z njim ni treba pretiravati. Nemalokrat namreč preprosta fotografija brez besedila pove veliko več od fotografije, (pre)obremenjene s tekstovnimi informacijami, zato izberite možnost, ki se vam skozi preizkušanja različnih vsebin pokaže kot najučinkovitejša.
Pravilo št. 4: Pokažite izdelek, ki ga prodajate
V kolikor prodajate oprijemljiv izdelek (ne pa storitev), tega uporabite in vključite v oglasne fotografije, saj bodo uporabniki tako neposredno izvedeli kaj prodajate, pa tudi, kako izdelek uporabiti oziroma vključiti v svoje življenje.
Pri tem je včasih bolje, da je izdelek predstavljen v t.i. sterilnem okolju, kdaj drugič pa, da predstavlja njegovo uporabnost. Presoja o tem je prej kot karkoli drugega odvisna od panoge, znotraj katere delujete, tega, ali je izdelek namenjen ozki skupini ali širši množici ljudi ter ali gre za nekaj, kar drugi nujno potrebujejo ali za tisto, kar njihovo življenje dodatno bogati in jim zato dopušča izbiro.
Kot smo že poudarili, se vložek v dobro fotografijo vedno povrne. Iz tega razloga ni nepomembno, ali oglas vsebuje splošno, kupljeno fotografijo, na kateri se nahaja izdelek, podoben vašemu, ali fotografijo z vašim izdelkom. V kolikor znotraj podjetja fotografa nimate in si najem tega ne morete privoščite, vložite vsaj v nakup zrcalnorefleksnega fotoaparata z mikro objektivom in luči, da boste za kakovostne posnetke izdelkov lastne blagovne znamke lahko (dolgoročno) skrbeli sami.
Pravilo št. 5: Natančno specificirajte ponudbo
Če nudite popust na določen izdelek ali brezplačen preizkus tega, to omenite neposredno v sliki, in sicer kar najbolj natančno, saj boste s tem gotovo pridobili obilo pozornosti. Že sama beseda “brezplačno” ali “popust” vselej pritegneta, saj kupcu zagotavljata prihranek (ali, v primeru preizkusa izdelka, varnost in spodbudo k temu, da se pred nakupom prepriča o kakovosti), kar vodi v dolgoročno zvestobo blagovni znamki.
Nekdo, ki bo zaradi oglasnega sporočila kupil vaš izdelek, bo torej zelo verjetno postal vaš stalni kupec, zato v oglasu navedite konkreten odstotek popusta oziroma ugodnost, ki jo bo deležen vsak, kdor se odzove na vaše Facebook oglaševanje.
Pravilo št. 6: Citirajte mnenja obstoječih strank
Eno najučinkovitejših marketinških orodij se dotika pravila o predstavitvi težave in ponujanju rešitve zanjo. S tem dosežete, da se uporabnik lažje poistoveti z vašim izdelkom ali storitvijo, vendar vam priporočamo, da odidete še korak dlje in težavo ter rešitev tistim, ki jih naslavljate, posredujete s pomočjo mnenj strank, ki so izdelek že preizkusile, saj boste tako okrepili verodostojnost.
Pravilo št. 7: Oprite se na statistiko
Vključite rezultate študij, raziskav in anket, ki pozitivno odražajo vaše delovanje v grafiko ter pokažite, da ste dobra, zanesljiva, varna izbira.
Ena precej splošnih, a vedno uspešnih oblik tega je, da izpostavite, koliko odstotkov vaših strank se na vas obrne zaradi težave, ki jo vaš izdelek ali storitev rešuje, s čimer uporabniku posredujete otipljivo merilo za učinkovitost tega, kar ponujate, obenem pa predstavite še težavo in rešitev zanjo.
Pravilo št. 8: V oglase vključujte zvezdice (ocene)
Vsi vemo, da dobre ocene in pozitivne informacije odprejo marsikatera vrata. Tudi dokaz o dobri oceni vašega podjetja na Facebooku (denimo s petimi ali vsaj štirimi zvezdicami) bo potencialne stranke spodbudil k nadaljnjemu ogledu oglasne vsebine in jim obenem zagotovil, da gre za podjetje s kakovostnimi izdelki ter resnim odnosom do strank (tudi sodelavcev in zaposlenih).
Pravilo št. 9: Če gre za oglas dogodka, vanj vključite informacije o tem
V primeru oglaševanja dogodkov, v grafiko vključite pomembnejše informacije o tem, kdaj in kje se bo dogodek odvijal. Gre za virtualni dogodek ali dogodek, ki bo potekal na fizični lokaciji? Je zanj potrebna prijava, morda nakup vstopnice ali je ta brezplačen? Naj bo vse našteto dovolj jasno že ob bežnem pogledu na oglas. Tako tisti, ki so na termin dogodka zasedeni, z njim ne bodo izgubljali svojega časa, medtem ko si ga bodo drugi, tisti, ki sodijo v vašo ciljno skupino, natančneje ogledali.
Med najpomembnejše informacije sodijo datum in ura ter kraj izvedbe, če gre za širši javnosti ali znotraj določene panoge prepoznavne govorce pa naj slika izpostavlja še njihove fotografije in/ali imena, medtem ko lahko z gumbom do nakupa vstopnice ali z gumbom do prijave na dogodek uporabnike direktno pozovete k dejanju.
Pravilo št. 10: Uporabite projekcijo in z njo povejte svojo zgodbo
Kot smo že navedli, projekcija ob video posnetkih, slikovnem gradivu in galerijah sodi med najučinkovitejše vrste vsebin za Facebook oglase. Vendar so od vseh naštetih prav projekcije najmanj učinkovite. Zakaj? Ker je iz njih le redko razvidna vodilna nit, zaradi česar temeljijo na nizanju medsebojno povsem nepovezanih elementov.
Projekcijo prav zato izkoristite v svoj prid in z njo povejte zgodbo svojega podjetja, zgodbo izdelka, ki ste ga ustvarili ali česarkoli drugega. Z njeno pomočjo pokažite, kateri koraki so bili potrebni, da je nastal izdelek, ki ga zdaj s ponosom predstavljate, razkrijte njegove najpomembnejše značilnosti ali pa izpostavite težavo, zaradi katere se vam je zamisel zanj sploh porodila, in ga nato prikažite kot učinkovito rešitev zanjo.
Eksperimentiranje z oglasno vsebino in testiranja različnih tipov oglasov na Facebook strani vas bo sčasoma nedvomno pripeljalo do še kakšnega, povsem vašega pravila, ki mu boste sledili pri kreiranju nadaljnjih Facebook oglasov in s pomočjo katerega boste odstopali od konkurence.
Kljub temu pa se zavedajte, da temelj vsakega oglasnega sporočila na najbolj priljubljeni platformi sloni na treh korakih.
1. Izbiri izdelka ali storitve, za katerega želite ustvariti oglasno sporočilo
Še preden se lotite oblikovanja oglasa, premislite o tem, kaj želite oglaševati.
- Je to izdelek ali storitev?
- Ponujate zanj popust, brezplačni preizkus? Je vaša kampanja časovno omejena ali nima roka trajanja?
- Katere so osnovne prednosti izdelka?
- Kakšne so težave, zaradi katerih se stranke obračajo na vas in ali to počnejo z željo po tem, da jim ponudite rešitev?
- Lahko na ta način nagovorite tudi potencialne stranke?
Vse to so vprašanja, ki določajo vsebino vašega oglasnega sporočila in vas usmerjajo pri kreiranju tega.
2. Osredotočanju na ciljne skupine
Način, na katerega uporabnikom posredujete sporočilo, je v veliki meri odvisen prav od ciljne skupine. Če gre za mlade gotovo ne boste uporabili ne istih besed ne grafičnih elementov kakor če se osredotočate na starejše.
Poleg tega je velika prednost Facebooka, da lahko vsak oglas natančno prilagodite ter tako poskrbite, da bo nagovoril tiste, katerim je vaš izdelek tudi namenjen oziroma tiste, ki jih ta zanima.
3. Sodelovanju z ljudmi, ki vedo, kaj delajo
Seveda, povsem zadovoljivo oglaševalsko kampanjo lahko pripravite sami. A zakaj ta ne bi bila resnično dobra in bi vam pripeljala še več prometa? Že dolgo je znano, da v sodelovanju nastanejo najboljši izdelki in če vsaj za nasvet pri oblikovanju Facebook oglasa povprašate nekoga, ki se vsakodnevno ukvarja s fotografijo ali z grafiko, boste nedvomno prišli do veliko boljše rešitve kot če oglas ustvarite brez pomoči drugih.
Zaključek
Najboljše je, če oblikovanje tega vendar lahko prepustite tistim, ki to področje resnično obvladajo. Navsezadnje danes obstaja že vrsta različnih spletnih platform, na katerih lahko za nadvse majhen finančni vložek prejmete zares dobre kreativne rešitve.
V članku smo se osredotočili na ustvarjanje vsebine za Facebook oglase, a vas želimo opozoriti tudi na spremljanje analitike že objavljenih oglasov (v Business Manager), saj ta nedvomno narekuje vsebino prihodnjih oglaševalskih kampanj. Predlagamo vam, da izkoristite prednosti Facebooka in kar se da natančno analizirate uspešnost posameznega oglasa ter na osnovi rezultatov in ob upoštevanju ciljne skupine izluščite bistvo oziroma poiščite vzorec uspešnosti vašega podjetja.
Oglaševanje na Facebooku je vedno znova povezano z veliko raziskovanja in z iskanjem novih rešitev, ki pa v resnici zajemata in Facebook in Instagram in celo Messenger. Vodenje Facebook oglaševanja in pripravo oglasov pa lahko vedno zaupate tudi nam. Pišite nam na oglasevanje@spletnik.si
Uspešno,
Spletnik
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024