Vodič za marketing na družbenih omrežjih

Feb 16, 2022
Feb 16, 2022

V tej digitalni pokrajini z več konkurence, vsebine in omrežij kot kdaj koli prej, vam dobro poznavanje značilnosti platforme in dobra strategija dajeta fokus, ki je potreben, da rečete »ne« tistim zadevam, ki ne služijo vašim ciljem ali prinašajo dobre rezultate.

Razmišljate ali iščete načine kako uspešno vključiti družbena omrežja v svojo marketinško strategijo? Odlično! V tem vodiču vam bomo predstavili značilnosti vsake platforme oziroma kanala in kako se lahko lotite marketinga družbenih omrežij za vaše podjetje.

Zato je pred vami izčrpen vodič za ustvarjanje načrta marketinga družbenih omrežij “iz nič” oziroma iz temeljev. Ne glede na to, ali ste povsem novi v svetu družbenih omrežij ali pa želite v tekočem letu še enkrat preveriti svoje marketinške cilje in prizadevanja, vam bodo smernice v tem prispevku prišle zelo prav.

Kaj je marketing družbenih omrežij?

Gre za proces ustvarjanja vsebine za različne kanale/platforme družbenih omrežij za promocijo izdelkov in/ali storitev, izgradnjo skupnosti s ciljno publiko in privabljanje prometa na spletno stran. Z novimi funkcijami in platformami, ki se pogosto ter hitro pojavljajo, se marketing na socialnih omrežjih nenehno razvija. Kadar je v marketing vključeno še plačljivo oglaševanje, pa je to t.i. digitalni marketing.

Čeprav so družbena omrežja odličen način za rast vašega podjetja (kot boste videli v nadaljevanju), se bo vaša strategija razlikovala glede na posamezna družbena omrežja, na katerih vaše občinstvo preživlja svoj čas.

Marketing družbenih omrežij

Različne platforme družbenih omrežij

Facebook

Preden se poglobimo v marketing družbenih omrežij, je pomembno poznati značilnosti platform na katerih boste prisotni.

  • Uporabniki: 1,9 milijarde dnevnih aktivnih uporabnikov po vsem svetu
  • Občinstvo: Enakomerna razporeditev generacije X in milenijcev
  • Najbolje se obnese za: B2C
  • Najboljše za: prepoznavnost blagovne znamke, grajenje skupnosti (FB groups) ter oglaševanje.

Facebook je največja platforma družbenih omrežij in najbolj uveljavljena. Od lansiranja leta 2004 je Facebook postal neprecenljivo orodje za podjetja B2C, saj ponuja napredna oglaševalska orodja, priložnosti za grajenje odnosa s sledilci in organsko rast.

Tik Tok

  • Uporabniki: 1 milijarda aktivnih mesečnih globalnih uporabnikov
  • Občinstvo: Predvsem Gen Z, ki mu sledijo milenijci
  • Najbolje za: B2B in B2C
  • Najboljša platforma za kratke, kreativne video vsebine; vsebine, ki jih ustvarijo uporabniki; ter za prepoznavnost blagovne znamke

Kadar pomislite na kratek zabaven video, verjetno pomislite na TikTok. Platforma je leta 2020 postala priljubljena in prav nič ne kaže, da bo ta trend kratkih video vsebin kmalu ugasnil. Je ena najboljših platform za izgradnjo skupnosti, tržniki pa jo uvrščajo na drugo mesto za YouTubom.

Instagram

  • Uporabniki: 1 milijarda aktivnih uporabnikov mesečno
  • Občinstvo: na Instagramu so predvsem milenijci
  • Najbolje za: B2C
  • Fokus je na izdelavi privlačnih vizualnih vsebin. To so visokokakovostne slike in videoposnetki, ter vsebine, ki jih ustvarijo uporabniki. Odlična platforma tudi za oglaševanje.

Platforma je hitro navdušila veliko število ljudi in povzročila rast “vplivnežev” ali influencerjev. Ko gre za deljenje vizualno privlačne vsebine, je Instagram prvo mesto, kamor gredo blagovne znamke. Druga stvar, ki ločuje platformo, so njena napredna orodja za spletno prodajo/trgovino. Danes lahko uporabniki odkrijejo blagovne znamke, brskajo po njihovih izdelkih in/ali storitvah ter opravijo nakup, ne da bi zapustili aplikacijo – zaradi česar je Instagram platforma, ki jo je težko “premagati”.

Social media ikone

Twitter

  • Uporabniki: 211 milijonov dnevno aktivnih uporabnikov po vsem svetu
  • Občinstvo: predvsem milenijci
  • Najbolje za: B2B in B2C
  • Uporabite Twitter za odnose z javnostmi, storitve za stranke ter gradnjo skupnosti.

Medtem ko se Instagram osredotoča na vizualne elemente, se Twitter osredotoča na besede. Od prvih dni tvitov s 140 znaki se je platforma zdaj razširila na zvočno orodje, imenovano Twitter Spaces, orodje za gradnjo skupnosti, imenovano Twitter Communities, in Twitter Moments za deljenje zanimive vsebine s svojimi sledilci.

LinkedIn

  • Uporabniki: 774 milijonov aktivnih uporabnikov po vsem svetu
  • Občinstvo: baby boomerji, generacija X in milenijci
  • Najbolje za: B2B
  • Platforma omogoča poslovna sodelovanja, spremljanje novosti in informacije znotraj neke panoge ter B2B povezovanja.

LinkedIn je Facebookov profesionalni ali strokovni bratranec. To je morda edina platforma, kjer je njeno občinstvo jasno opredeljeno: strokovnjaki, posamezniki in podjetja, ki se želijo povezovati in iskati nove poslovne priložnosti. Zaradi tega je idealna platforma za B2B podjetja, ki želijo identificirati ključne odločevalce in zgraditi panožno (specifično) skupnost.

YouTube

  • Uporabniki: Več kot 315 milijonov dnevnih aktivnih uporabnikov po vsem svetu
  • Občinstvo: Predvsem milenijci, vendar ima močno občinstvo glede na druge demografske specifike: spol in starost
  • Idealno za: B2C in B2B
  • Najboljše za: prepoznavnost blagovne znamke, grajenje skupnosti ter nudenje zabavnih ter informativnih vsebin.

Po podatkih HootSuite je YouTube drugo najbolj obiskano spletno mesto na svetu. Poleg tega, velja za eno najboljših platform za izgradnjo skupnosti. Poleg tega, da je izjemno priljubljena platforma, se uporabniki na njej zadržujejo več časa, saj ima Youtube veliko vsebin dolge oblike, zaradi česar je idealna platforma za izmenjavo izobraževalnih vsebin.

YouTube oglaševalski kanal

Snapchat

  • Uporabniki: 306 milijonov dnevnih aktivnih uporabnikov po vsem svetu
  • Občinstvo: predvsem generacija Z
  • Idealno za: B2C
  • Najboljše za: prepoznavnost blagovne znamke ter oglaševanje.

Ko je leta 2011 izšel Snapchat, je vodil v efemerni vsebini. Efemerna vsebina je izraz, ki označuje podatke, ki se ne shranijo oziroma hitro izginejo (na Snapchatu po 24 urah). Platforma je dosegla vrhunec leta 2015 in je od takrat dokaj močna. Mnogi so mislili, da se ne bo obdržala, ko je Instagram predstavil zgodbe (angl. Instagram story), enako funkcijo z drugim imenom. Vendar je Snapchat še vedno priljubljen med mladimi odraslimi.

Pinterest

  • Uporabniki: 444 milijonov aktivnih uporabnikov mesečno po vsem svetu
  • Občinstvo: Predvsem milenijci s solidnim občinstvom v Gen Z, Gen X in Baby Boomers generaciji
  • Najbolje se obnese za: B2C
  • Najboljše za: gradnjo prepoznavnosti, vizualno oglaševanje ter navdih.

Pinterest je vizualna platforma oziroma iskalnik, ki uporabnikom omogoča, da dobijo navdih za vse kar iščejo, od mode do notranje opreme. 85 % pinerjev ali uporabnikov Pinteresta pravi, da je Pinterest mesto, kamor gredo po navdih ter ideje za začetek novega projekta ali nakup. Poleg tega 80 % tedenskih uporabnikov pravi, da so na platformi odkrili novo blagovno znamko ali izdelek. Ne samo, da je odlično orodje za odkrivanje produktov, ampak omogoča, da blagovne znamke gradijo svojo prepoznavnost skozi vizualne zgodbe.

Clubhouse

  • Uporabniki: 10 milijonov tedensko aktivnih uporabnikov po vsem svetu
  • Občinstvo: predvsem milenijci
  • Najbolje se obnese za: B2B in B2C
  • Najboljše za: vizualno oglaševanje ter navdih.

Clubhouse je naredil močan vtis, takoj ko je vstopil v svet družbenih omrežij leta 2020. Platforma samo za zvok omogoča ljudem, da začnejo zanimive pogovore s sledilci in neznanci ter zgradijo skupnost. Platforma je prav tako pridobila nekaj pozornosti zaradi sprejemanja članov le na povabilo, ko je bila v beta testiranju. Danes je platforma odprta za vse po vsem svetu, na napravah iOS in Android. Druga velika prodajna točka te platforme je, da dobro deluje za B2B in B2C podjetja ter izkorišča zvok, ki je v zadnjih letih doživel povratek (recimo podcasti).

Zdaj, ko smo podrobno opisali družbena omrežja, si poglejmo, zakaj je marketing na socialnih omrežjih koristen za vaše podjetje.

Clubhouse

Družbena omrežja in njihove prednosti

Obstaja več razlogov, zakaj bi se vaše podjetje moralo lotiti marketinga na družbenih omrežjih. Pripravili smo seznam štirih najbolj koristnih razlogov, ki jih je treba pri tem upoštevati.

1. Povečate prepoznavnost vaše blagovne znamke

Zaradi velikega števila ljudi na družbenih omrežjih zamujate potencial, da bi dosegli tisoče in celo milijone, če niste prisotni oziroma aktivni na izbrani platformi.

Na splošno velja, da družbena omrežja povečujejo prepoznavnost blagovne znamke s povečanjem angažiranosti uporabnikov oziroma sledilcev. Angažiranost sledilcev vključuje dejanja, kot so komentarji, všečki, deljenje in shranjevanje objav.

Prav tako vam družbena omrežja pomagajo povečati prepoznavnost tako, da promet usmerjajo naravnost na vašo spletno stran. Zato vedno v svoj profil, opis (angl. bio – na Instagramu) in objave vključite neposredne povezave do svoje spletne strani.

Povečajte pepoznavnost blagovne znamke

2. Generirate leade (potencialne stranke) in povečate konverzije

Marketing na socialnih omrežjih, je odličen način za generiranje potencialnih strank, povečanje konverzij in prodaje, saj postanete vidni ljudem, ki so se odločili za sodelovanje z vami tako, da spremljajo vaš profil.

Tukaj je nekaj primerov, kako lahko uporabite družbena omrežja za pridobivanje več potencialnih strank.

  • Ustvarite tekmovanja ali nagradne igre (giveaway) za svoje sledilce, v katerih bodo sodelovali na svojih profilih družbenih omrežij.
  • Vključite povezave do vaše spletne strani in ponudb v opise vaših profilov ter v objave.
  • Ustvarjajte video vsebine v živo, kjer razkrijete sledilcem zanimive informacije ali podrobnosti o vaši panogi, dejavnosti ter podjetju.
  • Izvedite marketinško kampanjo na enem od svojih kanalov.
  • Svoj izdelek ali storitev prodajajte kar prek svojih profilov. Facebook recimo omogoča, da aktivirate opcijo za nakupovanje (angl. shop). Enako storitev za podjetja oziroma spletne trgovce ima tudi Instagram. Te možnosti omogočajo vašim obiskovalcem in sledilcem, da kliknejo na izdelke, ki ste jih delili v objavah, da si ogledajo informacije, kot so cena, material in velikost. Nato lahko obiskovalci preprosto nadaljujejo z nakupom prek platforme in kupijo izdelek neposredno pri vas.

3. Grajenje odnosa in skupnosti na socialnih omrežjih

S povezovanjem in sodelovanjem s svojimi sledilci na socialnih omrežjih, boste lahko zgradili trajne odnose med njimi in vašim podjetjem. To lahko storite tako, da komunicirate z njimi v svojih objavah, odgovorite na njihova vprašanja in komentarje ter jim zagotovite vso pomoč, ki jo morda potrebujejo.

Svojim sledilcem lahko zastavite tudi vprašanja o svojih izdelkih, njihovih izzivih ali organizirate giveaway, kar vam bo pomagalo zgraditi zaupanje in jim pokazati, kako zelo cenite njihov prispevek in podporo.

4. Učite se od svojih konkurentov

Družbena omrežja so odličen način za spremljanje vaših konkurentov – ne glede na to, ali gre za njihov marketing, strategije, izdelke, ki jih promovirajo, kampanje, ki jih izvajajo, ali njihovo raven interakcije s sledilci.

Vse to vam omogoča, da vidite kaj deluje in kaj ne za vašo konkurenco in kaj lahko uporabite pri snovanju svoje strategije nastopa na družbenih omrežjih.

Nenazadnje, pregled profilov vaših konkurentov vam lahko pomaga zagotoviti, da je vaš (digitalni) marketing drugačen in edinstven za vašo blagovno znamko.

Zdaj pa si poglejmo še strategijo – obstaja pet korakov s katerimi si lahko zagotovite, da je vaš marketing na družbenih omrežjih trajnosten in pozitivno vpliva na vaše podjetje.

Učite se od svojih konkurentov

Kako se lotiti družbenih omrežij kot del marketinške strategije

Čeprav se družbena omrežja nenehno razvijajo, pa večina temeljnih korakov, ki jih potrebujete za uspeh, ostajajo enaka kot na drugih področjih posla. Oglejmo si te korake bolj podrobno, da jih boste lahko začeli uporabljati v svojem podjetju.

1. Raziščite/spoznajte svojega kupca in ciljno publiko

Prvi korak pri ustvarjanju strategije na družbenih omrežjih je določiti, kdo je vaša idealna stranka in občinstvo, da lahko ustrezno ciljate na njihove potrebe in interese.

Pomislite na ljudi, ki jih poskušate doseči in zakaj ter kako bi jih razvrstili v skupino oziroma ciljno občinstvo. Na primer, če vaše podjetje prodaja trendovske pajkice in tekaške hlače, lahko svojo ciljno publiko uvrstite med milenijce, ki radi redno nosijo elegantna atletska oblačila – slog, znan kot “athleisure”.

Z upoštevanjem osebnosti kupcev in občinstva boste lahko ugotovili, katera vsebina bo pritegnila vrsto sledilcev in strank, za katere upate, da bodo izvedli želeno konverzijo. Poleg tega se boste naučili ustvarjati privlačne objave, ki bodo pritegnile pozornost vaših sledilcev in potencialnih strank.

2. Določite, na katerih platformah boste prisotni

Izredno pomembno je, da se odločite na katerih platformah boste delili svojo vsebino.

Ni pravilnega ali napačnega odgovora, ko gre za to, katere kanale naj uporablja vaše podjetje. Z dobrim poznavanjem vaših sledilcev ter potencialnih strank boste vedeli ali morate biti prisotni na Instagramu, Facebooku ali kje drugje. V kolikor tega še ne veste, je vaša naloga prvo ugotoviti na kateri spletni platformi se zadržujejo vaše potencialne stranke.

“Pomembno je biti tam, kjer je vaše občinstvo danes in kje bi lahko bilo jutri,” je dejal Andrew Delaney, nekdanji vodja trženja pri HubSpotu. “Bolje je biti pred ovinkom kot zadaj.”

Na primer, če se odločite za ciljno skupino milenijcev, ki ljubijo šport, boste morda želeli večino svojih prizadevanj na družbenih omrežjih osredotočiti na Instagram – to je zato, ker milenijci pokrivajo največji del uporabnikov na tej platformi.

3. Ustvarite edinstveno in privlačno vsebino

Z milijardami uporabnikov družbenih omrežij po vsem svetu ni dvoma, da so vsaj nekateri vaši sledilci – ali ljudje, ki brskajo po vašem profilu – videli tudi vsebino vašega konkurenta ali vsebino drugih podjetij v vaši panogi.

Zato morate imeti bolj privlačno vsebino in objave, ki izstopajo in dajejo ljudem razlog, da kliknejo gumb »follow«, ali »like« ter komunicirajo z vašo blagovno znamko. In ko veste, kaj je vašemu občinstvu všeč in kaj išče, lahko ustvarite vsebino ter veliko bolj ciljno usmerjene objave, ki naslavljajo njihove interese in potrebe.

Za več ustvarjalnosti v vašem pristopu razmislite o vsebini, ki jo delijo vaši konkurenti, in o tem, kako lahko edinstveno promovirate svoje produkte. Izkoristite tudi funkcije, ki jih ponuja platforma katero uporabljate.

Facebook vam na primer omogoča, da ustvarite “live” video prenose, kjer lahko delite najnovejše novice, podrobnosti o produktih, izpeljete intervju ali pa izvedete nagradno igro.

Za pomoč pri ustvarjanju vsebine lahko uporabite tudi svoje zadovoljne stranke. To lahko storite tako, da ponovno objavite njihovo vsebino ali jih spodbudite, da delijo svoje izkušnje in slike z vašimi produkti.

Nenazadnje, lahko izkoristite tudi trende. Trendi družbenih omrežij se vedno pojavljajo, zlasti na platformah za kratke video posnetke, kot je TikTok. Ne bojte se pridružiti valu, a vseeno morate biti premišljeni glede tega, kako se tega lotite in za kakšen namen. V kolikor je nek trend aktiven že nekaj tednov ste najverjetneje že zamudili glavni val. Zato je pomembno, da ste prisotni in sledite novostim.

Edinstvena in privlačna vsebina

4. Organizirajte koledar svojih objav

Eden najpreprostejših načinov, da zagotovite redno in konsistentno objavljanje vsebin, je uporaba koledarjev oziroma orodij za planiranje objav. Ta orodja vam omogočajo, da vstavite želeni tekst, slike ali videoposnetke ter vnaprej načrtujete objave.

Prav tako ta orodja samodejno delijo vašo vsebino po urniku in namesto vas spremljajo vse interakcije in sodelovanje publike z vašo objavo. S temi orodji za upravljanje družbenih omrežij prihranite na času ter energiji, da se lahko osredotočite na druga opravila v vašem poslu. Poleg planiranja objav, pa imate dober pregled tudi nad uspešnostjo objav. Za Facebook in Instagram lahko uporabljate kar “Facebook business suite” ali pa orodja/software podjetij Hubspot, Sprout Social ali Hootsuite, ki zajemajo še ostala družbena omrežja in vsebujejo napredne funkcije za celosten marketing.

Kako pogosto bi morali objavljati na družbenih omrežjih?

Zdaj se morda že sprašujete, kako pogosto bi morali objavljati vsebino na Instagramu, Facebooku ali drugih kanalih? Praviloma bi morali objavljati na družbenih omrežjih le, če imate kakovostno vsebino, ki jo lahko delite z javnostjo oziroma želeno publiko. To pomeni, da morate imeti razlog, zakaj objavljate vsebino. Tako boste dosegli pravo ravnovesje med kvaliteto in število objav. Veliko več fokusa dajte na kakovost vsebin kot pa zgolj na količino. Naj ima vaš profil raje 2-3 kvalitetne in sledilcem zanimive objave na teden kot pa vsakodnevne objave brez dodane vrednosti.

Na voljo je veliko študij in virov, ki pojasnjujejo standarde pogostosti objav na družbenih omrežjih po panogah in platformah. Vsako podjetje je drugačno, zato poiščite tisto pot, ki ustreza vašemu občinstvu. Nato lahko začnete eksperimentirati z več ali manj objavami – pa tudi z drugimi dejavniki, kot je čas dneva, ko objavljate na družbenih omrežjih, da ugotovite, kaj zagotavlja najvišjo raven angažiranosti.

Kako analizirati vaš vpliv in rezultate marketinga na socialnih omrežjih

Zelo je pomembno je, da čim prej ugotovite ali je vaš (digitalni) marketing na družbenih omrežjih uspešen pri doseganju vaših ciljev. Zato, boste morali spremljati vse svoje objave na vsakem kanalu. To lahko storite tako, da pregledate poročila vsake platforme in metrike.

Analiza social media marketinga

Metrike družbenih omrežij

Metrike so zbor podatkov, povezanih z uspehom vaših objav in vašim vplivom na občinstvo in stranke na različnih platformah. Te meritve lahko vključujejo podatke o vaši stopnji angažiranosti, všečkih, sledenju, skupni rabi in vseh drugih interakcijah na vsaki platformi.

Navajamo 10 najpomembnejših meritev/metrik, ki jih lahko spremljate:

  1. Zavzetost/angažiranost (angl. engagement): to vključuje klike, komentarje, všečke in odgovore na vaše objave na družbenih omrežjih. Obstajajo tudi vrste angažiranja, specifične za platformo, kot so »saved posts« na Instagramu in »pinned« objave na Pinterestu.
  2. Doseg (angl. reach): vaš doseg je število ljudi, ki so videli katero koli vsebino, povezano z vašo stranjo ali profilom.
  3. Število sledilcev: To je število ljudi, ki so kliknili vaš gumb »follow« in redno vidijo vašo vsebino na svojem “zidu” (angl. wall ali feed).
  4. Prikazi (angl. impressions): to je, kolikokrat je bila prikazana objava iz vašega profila ali strani, ne glede na to, ali jo ljudje/sledilci kliknejo ali ne.
  5. Ogledi videoposnetkov (angl. video views): na Facebooku, TikToku, Instagramu ali katerem koli drugem kanalu z video zmogljivostmi je to število ogledov, ki jih dobi video vsebina.
  6. Obiski profila (angl. profile visits): število ljudi, ki so odprli vašo stran na družbenih omrežjih, je vaše število obiskov profila.
  7. Omembe (angl. mentions): kolikokrat je vaš profil omenjen v objavah drugih ljudi ali organizacij.
  8. Oznake (angl. tags): To je, ko posameznik/organizacija označi ime profila vašega podjetja ali vaš hashtag v drugi objavi.
  9. Ponovne objave (angl. reposts): kadar nekdo objavi del vaše vsebine na svojem profilu.
  10. Skupna raba/deljenje vsebin (angl. shares): To so objave, ki jih posamezniki/organizacije vzamejo iz vašega profila in jih delijo na njihovem profilu.

Na vse te meritve lahko vplivate ter izboljšate splošno udejstvovanje na svojem profilu z uporabo enake taktike, kot bi jo uporabljali za ustvarjanje potencialnih strank in povečanje konverzij.

Stephanie Morgan, ustanoviteljica in izvršna direktorica agencije za družbene medije Social Lock, svetuje:

  • Če ste novi, se osredotočite na ustvarjanje občinstva in prepoznavnosti. Ključne meritve: doseg, prikazi, rast sledilcev.
  • Če rastete, se osredotočite na krepitev zaupanja. Ključne metrike: všečki, shranjevanje objav, komentarji, sporočila v privat chat (DM).
  • Če ste že uveljavljeni, se osredotočite na ohranjanje in negovanje. Ključne metrike: všečki, shranjevanje, komentarji, sporočila DM.
  • Če nekaj lansirate, se osredotočite na prodajo. Ključne meritve: DM in razmerje med prikazi in kliki.

Kako boste vedeli ali ste uspešni?

Metrike družbenih omrežij in uspešnost doseganja zadanih ciljev lahko pregledujete na različne načine. Najhitreje je, da uporabite analitična orodja vgrajena v različne platforme. Facebook analitika, Instagram vpogled in poročila drugih platform, ki jih uporabljate, so lahko dober začetek za vaše analize. Tudi orodja s katerimi načrtujete objave imajo običajno vgrajene funkcije za analizo uspešnosti objav.

Lahko se odločite tudi za uporabo orodja za analitiko in sledenje, kot je Google Analytics. To je odlična možnost, da spremljate meritve svojih družbenih omrežij in spletnega mesta. Vsa ta orodja za sledenje meritev vam bodo omogočila boljše razumevanje, na kaj se vaši sledilci in občinstvo dobro odzivajo in kje bi morali narediti spremembe za boljše rezultate.

Zdaj, ko smo pregledali prednosti marketinga na družbenih omrežjih in kako zgraditi svojo strategijo, si poglejmo različne vire, ki so vam na voljo, da vam pomagajo na tej poti.

Uspeh marketinga

Uporabni viri za marketing in vodenje družbenih omrežij

S pomočjo tečajev, usposabljanj in knjig se boste zagotovo počutili bolj samozavestno pri delu na družbenih omrežjih za vaš posel.

1. Pridobite certifikat

HubSpot ponuja brezplačen tečaj s področja družbenih omrežij (s certifikatom), ki vas nauči, kako komunicirati s strankami in izboljšati konverzije. Dobili boste tudi boljše razumevanje, kako razviti svojo strategijo, razširiti doseg in izmeriti donosnost naložbe na družbenih omrežjih.

LinkedIn Learning je še ena platforma, kjer lahko pridobite certifikat in ga delite na svojem profilu.

2. Izkoristite YouTube zakladnico znanja

YouTube je zlati rudnik, ko gre za izobraževalne vsebine.

S hitrim iskanjem boste našli na stotine dolgih in kratkih videoposnetkov, ki ponujajo poglobljene tečaje o marketingu na socialnih omrežjih. Je brezplačen in odlično izhodišče, preden se odločite za poglobljen in plačljiv tečaj.

3. Raziščite marketinške knjige in druge vire

Branje knjig na temo (digitalnega) marketinga je še en odličen način, da izveste več o tem področju. Knjiga, ki je izredno popularna v tej kategoriji je knjiga: Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World  znanega podjetnika in mojstra družbenih omrežij – Gary Vaynerchuk.

Po mnenju avtorja je ključ do uspeha v marketingu na družbenih omrežjih – podajanje specifične vsebine, prilagojene vaši ciljni publiki in uporabo prave platforme za to. V svoji knjigi opisuje, kako to storiti ter se povezati s svojimi sledilci in strankami na globlji ravni prek družbenih omrežij. Naučili se boste ustvariti nepozabno in edinstveno vsebino, ki izstopa v primerjavi z vsebino konkurence. Knjig je seveda veliko več, za začetek pobrskajte med “best-sellerji”, da spoznate avtorje in vsebine, ki vas zanimajo.

Tudi Spletnik akademija nudi veliko brezplačnih in plačljivih tečajev, delavnic ter drugih virov, ki vam pomagajo doseči uspeh na spletu.

Knjige o marketingu

Začnite z marketingom na družbenih omrežjih

Glede na to, da v današnjih časih uporablja družbena omrežja na milijarde ljudi, je enostavno razumeti, zakaj toliko podjetij uporablja kanal za promocijo svojih izdelkov in povezovanje s strankami.

Zato začnite delati na strategiji družbenih medijev/omrežij svojega podjetja že danes, da povečate svojo prepoznavnost, vpliv, ustvarite skupnost zvestih sledilcev in povečate konverzije!

Potrebujete nasvet ali pomoč na področju Facebook oglaševanja ali spletne vidnosti? Obrnite se na naše strokovnjake in nam pišite na oglasevanje@spletnik.si.

Uspešno! Spletnik

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.