Posodobljeno 29. 01. 2021
Veliko je že bilo napisanega na temo kontaktnega obrazca na spletni strani, a naše mnenje je, da besed na to temo ni nikoli dovolj. Zato tokrat nekaj novega, osveženega znanja kako narediti kontaktni obrazec, da bo le ta prinesel več konverzij, ki so lahko nakup, povpraševanje ali prijava.
Kazalo
1. Dolžina obrazca je pomembna!
Prvo pravilo pri pripravi kontaktnega obrazca je sama dolžina le tega. Krajši kot je obrazec (manj polj, ki jih ima za izpolnit) višja bo stopnja konverzije. Krajšanje polj za katere želite, da bi jih obiskovalec izpolnil je lahko na začetku boleča, a če pogledate resnici v oči vam zadostuje nekaj glavnih informacij, da človeka lahko kontaktirate Vse ostale informacij lahko s prve roke dobite ali preko komunikacije po e-pošti ali preko telefonskega pogovora. Lahko pa seveda naredite test. Nekaj časa imejte na spletni strani daljši obrazec in merite konverzije, nato pa čez mesec, dva zamenjate obrazec s krajšim. Če pa ste vešči v A/B testiranju spletne strani lahko istočasno objavite obe verziji. Javite nam, če imamo prav!
2. Nabor informacij, ki jih potrebujete
Če poslujete preko telefona, potem vam zadošča, da kontaktni obrazec opremite z imenom in priimkom ter telefonsko številko. Če je temu tako, potem naj bo telefonska številka obvezen del obrazca. V kolikor obiskovalec telefonske številke ne bo pustil, obrazce ne bo mogel oddati. Vi pa lahko vse ostale informacije, ki jih potrebujete, dobite me telefonskim pogovorom. Enako lahko naredite z e-mail ali klasičnimi naslovom – če ga nujno potrebujete.
In preveč polj tudi vpliva na manjšo stopnjo konverzijo, sploh če želite, da vam pustijo podatke kot so:
- starost (zmanjša stopnjo konverzije za 3%)
- telefonska številka (zmanjša stopnjo konverzije za 5%)
- kraj/občina (zmanjša stopnjo konverzije za 2%)
- točen naslov (zmanjša stopnjo konverzije za 4%)
3. Beseda na koncu kontaktnega obrazca
Verjamete ali ne, tudi beseda na koncu kontaktnega obrazca vpliva na število oddanih obrazcev. Kako uspešne so besede na koncu obrazca:
- klikni tukaj (30% klikov)
- pojdi (25%)
- izpolni (20%)
- prenesi (15%)
- prijavi se (10%)
Zbiranje informacij vaših strank je lahko zapletena stvar. Nihče si ne želi, da bi se kupec počutil, kot da vdiramo v njegov intimen prostor z daljnogledom, kajne? Vseeno, vsaka informacija, ki jo dobimo s strani obiskovalca spletne strani nam pomaga pri prilagoditvi vsebine in celo storitev, ki jih uporabljamo pri prodaji, da zadovoljimo potrebe naših kupcev.
Na svoj kontaktni obrazec glejte kot na zmenek. To je v bistvu četrto pravilo za bolj učinkovit kontaktni obrazec. Ste od zmenka na večerji poskušali izvedeti bolj osebne informacije? Ste jo/ga vprašali po starosti? Če ste to naredili, se najbrž drugi zmenek ni zgodil. Kontaktni obrazci, ki od obiskovalca zahtevajo podateke o starosti so daleč najmanj uspešni. Ste svoj zmenek vprašali za točen naslov, kjer živi? Kjer dela? Kakšen je njegov naziv v podjetju kjer dela? Koliko zasluži na mesec? Razkrivanje teh osebnih podatkov je za neznanca naporno, zato tega nikar ne poskušajte saj želenega učinka ne boste dosegli. Oseba, ki sprašuje tako osebne stvari izpade strašljivo, vi pa si tega za svoj posel ne morete niti nočete privoščiti.
Namesto tega začnite z nekaj osnovnimi informacijami. Ko boste šli na drug zmenek, pa lahko postavite kakšno vprašanje več. Na svojem kontaktnem obrazcu začnite najprej s telefonsko številko in e-mail naslovom. Če pa se izkaže, da vseeno nujno potrebujete več informacij, da bi povpraševanje lahko obdelali, obrazec dopolnite. In hkrati testirajte.
Če pa imate še kakšno vprašanje več pa nas pokličite na 01 600 99 32, nam pišite na info@spletnik.si ali pa izpolnite kontaktni obrazec.
Andreja Ogrinc