Zakaj uporabljati orodje za pošiljanje e-novic?

Feb 11, 2014
Feb 11, 2014

Posodobljeno 16. 04. 2024

Končno je prišel čas, ko se vse več ljudi/podjetij odloča za pošiljanje e-novic. E-novice so počasi postale del strategije spletnega marketinga. In prav je tako. E-novice že dolgo niso več le “neželena” pošta, ampak orodje za ohranjanje stika in pospeševanje prodaje.
A kot pomanjkljivost še vedno opažam, da velika večina še vedno ne uporablja orodja za pošiljanje e-novic. Kar je velika škoda, saj so tovrstna orodja pomagalo za bolj učinkovito pošiljanje. Poleg tega pa skoraj vsako orodje ponuja tudi možnost spremljanja statistike, ki je bistvena za ocenitev dela, ki ga opravimo.
Zato sem za vas pripravila nekaj glavnih prednosti, ki jih orodje za pošiljanje e-novic ponuja.
1. Segmentiranje
Orodje za pošiljanje e-novic vam omogoča, da lahko različnimi bazam prejemnikov pošiljate različna sporočila. Segmentirate jih lahko glede na interes, starost, lokacijo… Odvisno od tega po kakšnem ključu ste seznam prejemnikov beležili. Tako lahko različnimi bazam prejemnikov pošiljate sporočila, ki so namenja samo njim. In jih tako lahko bolj ciljano obveščate.
2. Enostavna priprava e-novic
Orodje, kot je na primer newsletter.si, vam omogoča, da le v nekaj korakih ustvarite profesionalno e-mail sporočilo, ki se bo v vseh različnih poštnih prejemnikih prikazovala enako. Orodje vam omogoča, da izberete grafično predlogo, tako, da lahko s pošiljanje začnete takoj! Lahko pa si grafično predlogo naredite tudi po svoji celostni grafični predlogi. Odločitev je vaša.
3. Enostavno sledenje
Skoraj vsako orodje, ki ga boste izbrali, vam ponuja spremljanje statistike. Ogledali si boste lahko:
– koliko ljudi je vaše sporočilo odprlo
– koliko ljudi je kliknilo na povezavo v e-mail sporočilu
– kdo se je od e-novic odjavil in še mnogo več. To so namreč podatki, ki vam bodo dali vedeti ali to kar počnete, počnete prav. Hkrati pa boste na podlagi teh informacij pripravili naslednjo, bolj učinkovito kampanjo.
4. Enostavno deljenje
Prednost e-novic je tudi v tem, da jih je enostavno deliti. Bralec lahko vaše sporočilo z enim klikom posreduje svojim prijateljem, znancem…torej vsem tistim, ki bi jih vaša vsebina znala zanimati. In tako si lahko pridobite nove sledilce, nove bralce in posledično nove stranke…
5. Testiranje različnih sporočil
Velik plus orodja je tudi ta, da lahko pri različnih bazah prejemnikov testirate različna sporočila. Spremenite lahko naslov, postavitev teksta, zaporedje vsebine… In tako dobite najboljšo verzijo vaših e-novic s pomočjo statistike.
6. Presonalizirana sporočila
Vsako orodje vam bo omogočilo, da boste vsakemu prejemniku poslali presonalizirano sporočilo – v naslovu sporočila lahko uporabite njegovo ime, ali celo v samem besedilu. Odvisno od sestave sporočila.
Mislim, da sem vam naštela več kot dovolj prednosti, da boste že naslednje e-novice poslali s pomočjo orodja newsletter.si.
Ker e-mail marketing zahteva usposabljanje in načrtovanje, vas vabim na priljubljeno e-mail makreting izobraževanje, ki bo potekalo v naših prostorih. Naučili vas bomo kako s pomočjo e-mail marketinga pridobiti čim več kupcev in z njimi vzpostaviti trajni odnos. Zagotovite si prosto mesto, preberite več o programu na naši spletni strani.
Andreja Ogrinc

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran