Posodobljeno 15. 04. 2024
Verjetno smo že vsi doživeli negativno uporabniško izkušnjo pri nakupu preko spletnih trgovin. Izdelek smo morda želeli kupiti, pa nekako nismo mogli dokončati nakupa, ker je bil nakupni proces predolg. Ko je kupec v vaši spletni trgovini in pripravljen na nakup si želite, da nakup tudi opravi ter, da gre zadovoljen skozi nakupni proces. Ne želite si, da morda naleti na tehnično ali navigacijsko oviro, ki povzroči, da obiskovalec zapusti vašo spletno trgovino brez nakupa.
Uspešne spletne trgovine imajo nekaj skupnh točk. Med drugim pogosto izvajajo ankete, s katerimi ugotovijo kakšne so želje kupcev ali, da analizirajo njihove nakupne navade. To jim pomaga, da postanejo bolj privlačne in ponudijo izdelke po katerih vlada veliko povpraševanje. Da bo vaša spletna trgovina imela veliko zadovoljnih kupcev, se držite nekaj preizkušenih metod, ki jih uporabljajo uspešne spletne trgovine.
1. Preprosta navigacija
Spletna trgovina mora omogočiti kupcu, da na lahek način najde kar išče. Navigacija mora biti jasna in pregledna. Znebite se nepotrebnih spustnih menijev in naredite stvari enostavne. Omejite število kategorij z vključitvijo podkategorij pod glavne kategorije.
2. Ne bodite nadležni
Spletne trgovine, ki pozdravijo obiskovalca z glasno glasbo in preveč barvnimi kombinacijami, ga bodo zagotovo odvrnile od nadaljnega brskanja. Spletno trgovino bo najbrž zapustil še preden bo videl želeni izdelek.
3. Preprost nakup
Če zahtevate od kupcev, da za plačilo izdelkov v njihovi košarici opravijo več kot 3 korake, je to slabo in frustrirajoče za kupce. Uspešne spletne trgovine zmanjšajo nakupni proces na minimum in omogočijo prijetno in enostavno uporabniško izkušnjo, pri čemer pa od kupca pridobijo tudi vse potrebne podatke.
4. Izpostavljeni izdelki in promocije
Kaj ustvari ponovnega kupca? Promocije in izpostavljeni izdelki. S tem, ko ločite izdelke v akciji, ali tiste ki jih promovirate in jih postavite na vidno mesto v spletni trgovini, bo izdelek bolj viden in boste prodali več. Če izdelke izpostavite na naslovnici, lahko dosežete, da bo kupec izdelek kupil, čeprav ga ni nameraval. Izdelek je bil namreč dobro viden in je v kupcu vzbudil željo po nakupu.
5. Natančen opis produktov
Kupci se ne morejo dotakniti in poizkusiti izdelkov v spletni trgovini. Zato je pomembno, da ima vsak izdelek zraven tudi temeljit opis, ki je kolikor je mogoče natančen. Tako bo kupec pridobil še kako potrebne informacije o izdelku. Uspešne spletne trgovine vključijo tudi slike izdelkov visoke ločljivosti, video predstavitve in natančne opise izdelkov. Z natančnim opisom izdelka lahko močno omejite število vrnjenih izdelkov nezadovoljnih kupcev.
Pri vsej tej množici spletnih trgovin, ki tekmujejo za kupčevo pozornost je pomembno, da je uporabniška izkušnja kupca v vaši spletni trgovini na prvem mestu. Naj bo uporabniku prijazna in enostavna, da se bo rad vračal. Izdelava učinkovite spletne trgovine ni enostavna stvar. Prepustite jo strokovnjakom in oddajte neobvezujoče povpraševanje ali pa jo 30 dni preizkušajte brezplačno.
Lep pozdrav do prihodnjič,