17 strategij za uspešno praznično oglaševanje

Nov 29, 2023
Nov 29, 2023

Za mnoga podjetja je decembrski praznični čas najbolj pestro obdobje v letu. Vendar tako lastniki podjetij kot oglaševalci razumejo, da je to zadnja priložnost za povečanje prodaje pred novim letom. Sezona prazničnih nakupov se formalno začne s črnim petkom in “cyber” ponedeljek ter vodi vse do prazničnega decembra.

Nikoli ni prezgodaj začeti načrtovati uspešno praznično oglaševanje. Dobro zasnovana praznična marketinška strategija lahko pomaga znatno povečati prodajo in obdržati stranke s krepitvijo odnosov z njimi. Potrošniki so pripravljeni zapraviti več v zadnjem trenutku ali kadar se pripravljajo na prihajajoče leto in raziskujejo, pri komu bi kupili določene storitve ter izdelke. Biti prvi v mislih vaše ciljne publike vam daje zagotovo prednost pred vašimi konkurenti.

Zdaj je skrajni čas, da pripravite svoj načrt za vaše ugodne (pred)praznične ponudbe. S proaktivnim pristopom lahko to praznično sezono povečate prodajo in zadovoljstvo obstoječih ter novih strank.

Strategije za praznično oglaševanje

Ključni elementi uspešne praznične marketinške strategije

Predhodno načrtovanje božičnih ali kakršnih koli prazničnih kampanj je bistvenega pomena, da ustvarite uspešno marketinško strategijo. Učinkovite ideje ter njihova uspešna izvedba, bo pritegnila vaše stranke k več nakupom.

Predstavljamo vam ključne elemente, ki prispevajo k uspešni praznični marketinški kampanji in ustvarjajo odlično nakupovalno izkušnjo.

1. Določite svoje občinstvo

Prepoznajte in segmentirajte svoje ciljno občinstvo ter zberite podrobne vpoglede o njih. Na primer: Katero je njihovo najljubše družbeno omrežje? Ali dostopajo do spleta preko mobilnika ali namiznega računalnika? Ti vpogledi pomagajo pri sprejemanju premišljenih tržnih odločitev za praznično oglaševanje.

2. Preglejte vašo prejšnjo praznično kampanjo

Revizija uspešnosti prejšnjih prazničnih kampanj vam pomaga razumeti vedenje vaše ciljne publike. Pretekle trende lahko bolje spoznate in to kako so vplivali na rast vašega podjetja. Zbiranje vseh informacij bo pomagalo opredeliti cilje za boljšo strategijo oglaševanja med prazniki.

3. Postavite si cilje

Sedaj, ko razumete svojo ciljno skupino in ste pregledali prejšnje praznične kampanje, lahko postavite realne cilje za prihajajoči veseli december. Vpogled vam bo pomagal, da bodo vaši cilji bolj osredotočeni na kupce, hkrati pa boste dosegli večjo prodajo pri tistih, ki v tem času iščejo ideje ter akcije za darila.

4. Izmerite svoje indikatorje uspeha (KPI)

Po določanju ciljev vaše praznične marketinške kampanje, je potrebno določiti tudi ključne indikatorje uspeha v smislu doseganja fiksnega odstotka rasti prodaje. Določiti morate orodja za vključevanje strank, procese, ki jih potrebujete za takojšnjo interakcijo s strankami prek njihovih želenih kanalov, da zagotovite odlično izkušnjo za stranke.

Načrtovanje oglaševalske strategije

17 strategij za uspešno praznično oglaševanje

S pravo strategijo, taktiko in tehnologijo lahko blagovne znamke naredijo praznično nakupovalno sezono donosno. Pred vami je seznam najboljših prazničnih marketinških idej s primeri, ki lahko pomagajo povečati prodajo in ustvariti dolgotrajne odnose s strankami.

1. Prilagodite svoje spletne strani za praznično nakupovanje

Praznična sezona lahko predstavlja skoraj 30 % letne prodaje za podjetja, zaradi česar je pravi čas za veliko povečanje prihodkov. Zato je priprava vašega spletnega mesta na praznične kupce, nujna za čim boljšo prodajo.

Prenovljen dizajn spletne strani in božične praznične teme kažejo višjo stopnjo angažiranosti, kar izboljša uporabniško izkušnjo. Svoje spletno mesto lahko izboljšate tako, da dodate nekatere elemente prazničnega veselja ter nakupovanja.

Prilagojena spletna stran za prazično obdobje

Nasveti za prilagoditev vašega spletnega mesta v času praznikov:

  • Poudarite praznične pozive k akciji – praznično navdihnjeni pozivi k dejanjem (CTA) so odličen način, da prebudite v vaših spletnih strankah nakupovalni duh. Ne pozabite si vzeti časa in optimizirati svoje CTA-je, da pridobite največje število strank v praznični sezoni z uporabo prave vsebine in barv.
  • Sporočila naj bodo jasna – Poskrbite, da bodo sporočila vašega spletnega mesta kristalno jasna. Poudariti mora prednosti, ki bi jih imele stranke z nakupom vaših izdelkov ali storitev.
  • Dodajte personalizirana sporočila – Uporabite prilagojena pozdravna sporočila npr. v oknu za klepet v živo, da pritegnete pozornost obiskovalcev spletnega mesta in jih spodbudite k brskanju po prazničnih ponudbah.
  • Ustvarite pasice ali pojavna okna – Oblikujte pasice in pojavna okna, ki vključujejo informacije o povečanih nakupih na celotnem spletnem mestu ali velikemu povpraševanju po določenih produktih. To daje vtis popularnosti vaših produktov ter strah pred pomanjkanjem, če ne bodo stranke hitro ukrepale.
  • Izboljšajte hitrost nalaganja spletnega mesta – ena sekunda zamude lahko povzroči 7-odstotno zmanjšanje konverzij. Hitrost nalaganja strani vpliva na izkušnjo obiskovalcev spletne strani (in s tem prodajo!), še posebej v prazničnem času.

2. VIP strankam omogočite predčasen dostop

Nagradite svoje naročnike s ponudbami zgodnjega/predčasnega dostopa pred prazniki. To vam pomaga pritegniti stranke k nakupu. Vaši naročniki se bodo počutili posebno, ker lahko dobijo dober predčasen popust in to pred vsemi drugimi.

S posebnimi popusti lahko nagradite tudi tiste stranke, ki delijo svoje zgodbe, fotografije ter ocene vaših produktov na družbenih omrežjih. Tovrstne objave ustvarijo pričakovanje ter vznemirjenje pred prazničnim časom.

Birchbox naredi popolnoma enako s svojim pozivom k dejanju »Get First Dibs«.

Oglaševanje črni petek

Kako lahko z zgodnjim dostopom vaša praznična marketinška kampanja postane učinkovita?

  • Zagotovite zgodnji/predčasen dostop – svojim zvestim strankam omogočite prednost zgodnjega dostopa, saj vam pomaga obdržati najboljše stranke z ekskluzivnimi počitniškimi ponudbami.
  • Razveselite svoje stranke – Občutek ekskluzivnosti in posebne obravnave bo osrečil VIP stranke in jih tudi obdržal.
  • Začnite s prodajo zgodaj – koristi vam, če začnete s prodajo zgodaj, pred praznično norijo. Omogoča lažje upravljanje in izpolnjevanje naročil pred prazničnim kaosom.

3. Izvedite giveaway na družbenih omrežjih

Blagovne znamke uporabljajo darila v upanju, da bodo ustvarile zanimanje in prodajo za svoje izdelke ali storitve. Z obdarovanjem in promocijskimi natečaji lahko svojo ciljno publiko enostavno navdušite nad prihajajočimi prazniki in vašo blagovno znamko.

Giveaway ali nagradne igre so stroškovno učinkovite metode, ki vam pomagajo vzpostaviti stik s svojimi sledilci, pridobiti nove sledilce in ustvariti vznemirjenje za prihajajoče praznike. Sledilce prosite, da komentirajo, delijo, všečkajo itd., odlična taktika, da pridobite še več angažiranosti na vaši nagradni igri.

Kanadski letalski prevoznik se je lotil ambicioznega projekta izvedbe 12.000 mini čudežev v prazničnem času. Celotno osebje je sodelovalo pri prizadevanjih, da bi v božičnem času razveselili več kot 13.000 ljudi. WestJet je s to praznično kampanjo resnično proslavil decembrski duh obdarovanja.

4. Izboljšajte svojo strategijo mobilnega trženja

Več kot 61 % spletnega prometa je iz mobilnih telefonov. To pomeni, da večina kupcev raje brska po izdelkih in jih naroča prek mobilnih telefonov.

Več kot 35 milijard evrov prodaje je bilo v praznični sezoni ustvarjenih prek mobilnih naprav. Optimiziranje vaših mobilnih aplikacij za praznike lahko spodbudi konverzije in ustvari odlične primere uporabniške izkušnje.

Walmart je na primer prenovil svojo SEO strategijo za mobilne naprave in uporabnikom, ki so prenesli aplikacijo, dal predogled svojih prihajajočih ponudb.

Podobno je Amazon ponudil posebne akcije za mobilne naprave/aplikacijo, ki niso bile na voljo na spletnem mestu. To je povečalo promet v njihovi mobilni aplikaciji in sodelovanje uporabnikov.

Najboljše prakse za strategijo mobilnega trženja so naslednje:

  • Uporabite A/B testiranje, da zagotovite najvišjo kakovost uporabniške izkušnje na svojih mobilnih kanalih.
  • Medtem ko optimizirate svoje sporočanje, upoštevajte mobilno izkušnjo vaših obiskovalcev. Na primer: izpolnjevanje obrazcev na mobilnih napravah je lahko okorno. Svojo uporabniško izkušnjo na spletnem mestu lahko izboljšate z razširitvijo mobilnih pozivov k dejanjem.

5. Uporabite video marketing

Zakaj bi morali vključiti video v svoje počitniško oglaševanje? Zato, ker ni boljšega načina za sporočanje prazničnih vsebin kot z videom. Video marketing vam omogoča, da tržite svojo celotno blagovno znamko, ne le svojih izdelkov. Izkazalo se je, da video kampanje povečajo povprečno vrednost naročila in 64 % potrošnikov je dejalo, da je ogled marketinškega videa na Facebooku vplival na nakupno odločitev.

V video kampanje vključite sporočila o praznikih. Družabni video oglasi podjetja QuickFrame Video Intelligence so vsebovali praznična sporočila, ki so v praznični sezoni dosegla do 58 % višjo stopnjo angažiranosti kot tisti brez njih.

Ne glede na to, ali gre za videoposnetek s povabilom na praznični spletni seminar, ki ga pošljete po e-pošti, ali videoposnetek, dodan na vašo stran, da vsem svojim strankam zaželite praznično veselje. Bodite ustvarjalni, z njimi si lahko privoščite več zabave in veselja.

Tukaj je nekaj nasvetov za video v času praznikov:

  • Vzpostavite praznično temo – Lahko nastavite božično praznično temo z uporabo glasbe (z zvončki) ali obdelave besedila v prazničnem slogu, gibljive grafike itd.
  • Prilagodite svoj CTA – uporabite praznične CTA za različna občinstva in praznike. Ko se bližajo prazniki obdarovanja, razmislite o tem, da bi v svojih sporočilih vnesli več nuje.
  • Snemajte v videoposnetkih z visoko ločljivostjo – visoka ločljivost pomeni boljšo kvaliteto vaših vsebin. Za to lahko najamete tudi fotografa, da posname fotografije in ustvari video, če vaš proračun to dopušča.

6. Sodelujte več z vplivneži

Partnerstvo z vplivneži je praznična marketinška strategija številka ena za številne blagovne znamke. 17 % podjetij porabi več kot polovico svojega marketinškega proračuna za vplivneže.

Ustvarja hrup in pozornost okoli vaše blagovne znamke, saj vplivneži običajno objavljajo veliko o prihajajočih prazničnih nakupovalnih dogodkih. Lahko jih prosite, da pokažejo vaše izdelke v uporabi. Tako bodo njihovi sledilci izvedeli za vaše izdelke in jih želeli tudi preizkusiti.

Oglaševanje z vplivneži

Armani Beauty se povezuje z vplivneži na Instagramu in Facebooku, ki promovirajo svoje dišave kot darila. Poleg označevanja @armanibeauty so ti vplivneži svojim sledilcem tudi nakazali, kje lahko najdejo izdelek.

Kako lahko partnerstvo z vplivneži pomaga vaši praznični marketinški strategiji?

  • Marketinške kampanje, ki temeljijo na vplivnih osebah, vam pomagajo povečati izpostavljenost z doseganjem nišnih ciljnih skupin, za katere pričakujete visoko stopnjo konverzije.
  • Te akcije prav tako povečujejo priložnosti za oglaševanje in prostor za blagovne znamke med prazniki.
  • Ta strategija vam pomaga doseči novo občinstvo in povečati prepoznavnost blagovne znamke.
  • Z vplivneži lahko povečate promet na spletnem mestu, povečate prodajo in donosnost naložbe v oglaševanje.

7. Povečajte konverzije s ponudbo brezplačnih daril

Blagovne znamke lahko povečajo svoje prihodke z uporabo marketinške kampanje, ki ponuja brezplačna darila ob vsakem nakupu med prazniki. To je odličen način, da se pridružite prazničnemu duhu in brezplačno podarite stvari.

Taka ponudba vaše kupce osreči in jih spravi v nakupovalno razpoloženje. Ponudite nekaj, kar je za vas poceni ter ne zahteva dodatnih stroškov pošiljanja.

Pandora ponuja brezplačno omejeno izdajo božičnih okraskov skupaj z vsakim nakupom v vrednosti 150 eur in več kot del njihove praznične kampanje.

Darilo ob nakupu

Čeprav je okrasek brezplačen, Pandora poveča njegovo zaznano vrednost tako, da ga izda v omejeni izdaji.

Kako je ponujanje brezplačnih daril lahko odlična božična marketinška ideja?

  • Zaradi brezplačnih daril se vsi počutijo posebne. Pokažejo, da vam je dovolj mar, da delite praznični duh s strankami.
  • Ni treba posebej poudarjati, da deluje kot močan spodbujevalec konverzije oziroma prodaje.

8. Ponudite posebne kombinacije za povečanje povprečne vrednosti naročila

Kombinacije oziroma paketi združenih izdelkov so odlična ideja za praznične razprodaje. Pri kupcih so zelo priljubljeni, ker zagotavljajo večjo vrednost kot samostojni izdelki. Na voljo pa so tudi po znižanih cenah. S ponudbo združenih izdelkov po znižanih cenah boste povečali število prodaj in povprečno vrednost naročila. To je ključnega pomena, zlasti za podjetja, ki se ukvarjajo s spletno prodajo.

Darilni paketi za božič

Upoštevajte naslednje nasvete za privlačne pakete:

  • Oglašujte prek družbenih omrežij– Podobne izdelke lahko združite in jih promovirate na svojem spletnem mestu in na družbenih omrežjih.
  • Kombinacije pametno združite – svoje najbolje prodajane izdelke združite s komplementarnimi izdelki, da ustvarite boljšo ponudbo.
  • Uporabite ključnike (angl. hashtags) in imena – naredite jih bolj privlačne tako, da poimenujete kombinacije ali dodate hashtag, da pritegnete ljudi na družbenih omrežjih.

9. Razveselite svoje stranke s skrivnostnimi idejami za povečanje prodaje

Ta praznična marketinška kampanja vzbudi radovednost strank na prepričljiv način. Ideje za večjo prodajo ne le povečajo prodajo, ampak tudi povečajo zadovoljstvo strank, saj naletijo na razumevanje in jim zagotovijo tisto, kar iščejo.

Tukaj je primer, ki bolje pojasni bistvo. Zapestnice Pura Vida začenjajo svojo praznično akcijo z rednimi ponudbami, ki jih lahko vidite drugje. 50-odstotni popust na celotnem spletnem mestu in brezplačno darilo.

Posebne ponudbe za praznično oglaševanje

Da spodbudijo nakupovanje, so k ponudbi vključili bonus zapestnico. Vsebina ponudbe poudarja, da gre za “omejeno izdajo” in je na voljo le “dokler so zaloge na voljo.” Njihova praznična prodajna akcija je uspela. Ena tretjina 350.000 naročil Pura Vida med črnim petkom/kiber ponedeljkom je vključevala “skrivnostni” predmet.

Tukaj je nekaj nasvetov, kako razveseliti svoje stranke z idejami za večjo prodajo:

  • Brezplačna dostava – ponudite svojim strankam brezplačno dostavo, ko svoj nakup nadgradijo na določen znesek,
  • Dodajte skrivnostne predmete – razkritje skrivnostnih izdelkov med blagajno popestri nakupovalno izkušnjo.
  • Zadenite kupčevo čustvo – oglašujte podobne izdelke na celotni nakupovalni poti, da pritegnete več kupcev.
  • Naj bo relevantno – dajte svojim nakupovalcem priložnost, da svojemu naročilu med zaključkom nakupa dodajo druge, podobne ali tematsko povezane izdelke.

10. Podaljšajte ponudbo praznične kampanje za “zamudnike”

Obstaja veliko možnih razlogov, zakaj mnogi kupci zamudijo ugodne ponudbe v času, ko jih aktivirate. Da bi pritegnili te kupce “zamudnike”, številne blagovne znamke razširijo časovno ponudbo svojih prazničnih marketinških kampanj. Največja skrb za nakupovalce v zadnjem trenutku je, ali bodo darila prispela pravočasno. Uporabite to njihovo skrb sebi v prid in jih pridobite s hitrim pošiljanjem, ki zagotavlja pravočasno dostavo.

Mahabis, blagovna znamka za prodajo udobnih copat, ima e-mail kampanjo za tiste, ki so zamudili praznične razprodaje. S tolažilnimi besedami so pokazali, da kot blagovna znamka razumejo, kako je, če za praznični čas ne dobiš tistega, kar želiš. Ponudili so drugo priložnost za podaljšanje prazničnega občutka in postavili odličen primer praznične marketinške strategije.

Podaljšanje ponudb za praznične kampanje lahko blagovnim znamkam posredno pomaga pri:

  • Zgradite zvestobo blagovni znamki – zagotovite čas strankam, da zgradijo zaupanje v vašo blagovno znamko, če ste novi na trgu ali dokaj nepoznani.
  • Okrepite odnose s strankami – Ciljajte na pozne nakupovalce, ki zamudijo praznične ponudbe in vzpostavite globlje odnose.
  • Pridobite nove stranke – vzpostavite povezavo z novimi kupci z zagotavljanjem zanimivih ponudb v zadnjem trenutku.

11. Uporabite vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki

Oblikovanje vsebine za vašo kampanjo je izjemno pomembno. Kadar te vsebine ustvarijo uporabniki sami (angl. user generated content), ki želijo pozitivne izkušnje z vašimi produkti deliti s svojimi prijatelji, je to za vas najboljša marketinška strategija.

Vsebina, ki so jo ustvarili uporabniki

85 % potrošnikov meni, da so vsebine zadovoljnih uporabnikov bolj pristne kot vsebina, ki jo promovira blagovna znamka. Tovrstna vsebina poveča kredibilnost ter zaupanje v vašo blagovno znamko in poveča prodajo.

KitKat, svetovno znana blagovna znamka sladkarij, je na primer navdihnila svoje stranke tako, da jih je spodbudila, naj delijo načine, kako vključijo čokolado v svoje praznične recepte in dejavnosti. Pristop, osredotočen na stranke, je dal dragoceno vsebino za skupno rabo za praznično kampanjo.

Ključni nasveti za ustvarjeno vsebino s strani uporabnika za vašo praznično kampanjo:

  • Ustvarite posebne oznake za praznike in spodbudite stranke, da delijo svoje slike, videoposnetke ali zgodbe o uspehu.
  • Zgradite svojo vsebino okoli izbranih kanalov in prilagodite sporočila segmentom strank in različnim stopnjam vaše kampanje.
  • Oblikujte vsebino, kot so promocijska e-pošta, oglasi in objave na družbenih omrežjih, ustvarite osrednjo spletno/pristajalno stran za vse informacije, povezane z vašimi sezonskimi ponudbami.

12. Premišljeno uporabite družbeni dokaz

Ali ste vedeli, da je 6-krat večja verjetnost, da bodo ljudje kupili izdelek, če stran vključuje slike ter mnenja zadovoljnih strank iz družbenih omrežij? 98 % kupcev je lahko izpostavilo vsaj eno vrsto družbenega dokaza, ki je povečal njihovo verjetnost nakupa.

Vključitev družbenih dokazov v obliki fotografij, mnenj ali zgodb zadovoljnih strank lahko kupcem vlije zaupanje pred nakupom. Družbeni dokazi, kot so ocene ali nagrade, ki jih je prejel produkt, so eno najučinkovitejših orodij.

Kako je lahko dodajanje družbenih dokazov odlična ideja za praznično oglaševanje ?

  • Zagotavlja potrditev s strani drugih strank – Predstavljene slike resničnih strank, ki uporabljajo vaš izdelek, pomagajo zgraditi zaupanje ter potrditev v novih strankah.
  • Zmanjša stopnjo zapuščanja spletne košarice – Vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki, pomaga določiti pričakovanja strank in zmanjša stopnjo opustitve košarice.

13. Uporabite lahko tudi kanale zunaj spleta

Upoštevanje offline kanalov (torej tistih, ki niso na spletu) je lahko odlična praznična marketinška kampanja. Podjetja bi se morala med prazniki osredotočiti na oglaševanje na kanalih, kot so televizijski in radijski oglasi, da bi pritegnila pozornost strank.

Ikeina praznična kampanja resnično pritegne pozornost in prikazuje vso družinsko keramiko, ki poje in sporoča družini, da njihova dekoracija potrebuje posodobitev pred prazničnim časom.

Kako marketinška kampanja zunaj spleta koristi vašemu podjetju?

  • Dosežete potencialne stranke – prek offline kanalov se lahko povežete s potencialnimi strankami, ki so morda zamudile praznične ponudbe prek spletnih kanalov.
  • Komunikacija z večjim občinstvom – Učinkovite privlačne kampanje in televizijski oglasi pomagajo doseči večjo skupino ljudi, s čimer bo vaša praznična marketinška kampanja uspešna.
  • Večja prepoznavnost blagovne znamke – S pomočjo televizijskih in radijskih oglasov lahko povečate prepoznavnost vaše blagovne znamke.

14. Poskrbite, da se vaše stranke vračajo zaradi posebnih ponudb

To je ena najboljših taktik praznične marketinške kampanje, ki se poigrava z radovednostjo uporabnikov. Na kratko; da bi se stranke vračale, ustvarite akcijo, ki ponuja hitre ponudbe ob določenih urah ali vsak dan.

Ponudba 10–20 % popusta bo pritegnila nekaj pozornosti, vendar najuspešnejše hitre razprodaje ponujajo visoke popuste. Kako lahko ponudite velike prihranke in še vedno zaslužite? Ponudite omejeno število znižanih izdelkov za omejen čas.

omejena ponudba v času praznikov

Kako lahko s hitrimi ponudbami in promocijami vaša počitniška marketinška strategija uspe?

  • Vnaprejšnje načrtovanje – Zgodnje načrtovanje ponudb in popustov za promocijo bliskovite ponudbe je ključnega pomena za delovanje te marketinške strategije.
  • Bodite opazni na ustreznih kanalih – Poskrbite za vidno objavo hitrih ponudb na družbenih omrežjih, na spletnem mestu in e pošti.

15. Vodite praznično oglaševanje

Enostavnost spletnega nakupovanja izdelkov ali storitev je potrošnikom olajšala nakupovalno izkušnjo. Funkcionalnosti, kot sta primerjava izdelkov ali cen, so naredile nakupovanje preprostejše in zabavnejše. S porastom spletnega nakupovanja je izjemno pomembno, da je vaše podjetje vidno na spletu in izstopa med konkurenco.

Katero strategijo morate torej uporabiti, da dosežete večjo prepoznavnost in donosnost naložbe (ROI)? Odgovor tiči v oglaševanju.

Oglase lahko prikazujete na priljubljenih družbenih kanalih, kot so Facebook, Instagram, Linkedin, ne glede na panogo. Google Ads je odličen kraj za pridobivanje sezonskih vsebin. Ustvarite lahko oglaševalske akcije glede na to, kje je vaše ciljno občinstvo.

Če se na primer ukvarjate s prodajo ženskih oblačil, lahko ciljate na ključne besede, kot so »najboljše darilo za matere« ali »trendi praznične obleke«. Nato ustvarite posebne oglase in pristajalne strani, ki ponujajo spodbude za nakupovanje v vaši trgovini v praznični sezoni.

Božična darila za moške, božična darila za ženske

16. Ohranite svojo blagovno znamko v ospredju z e-mail marketingom

Zakaj je e-pošta najboljše orodje za praznično obdobje? Ne glede na letni čas ponuja strategija e-poštnega trženja odlično priložnost, da dosežete ne le trenutne naročnike, temveč pomagate ustvariti še več potencialnih strank. Z možnostjo dostopa do e-pošte neposredno iz mobilnega telefona ali tabličnega računalnika je e-pošta najučinkovitejša oblika neposredne komunikacije s ciljno publiko.

Puma daje najboljši primer prazničnega trženja, s pošiljanjem e-pošte pred božičem z zadevo – »Naročite pred 14.00 h za BREZPLAČNO pošiljanje čez noč.«

e-mail marekting v času prazničnega nakupovanja

To je preprosto sporočilo, ki vključuje vse običajne elemente – nekaj pasic, nekaj povezav do različnih sekundarnih ponudb, navigacijsko vrstico in ikone družbenih omrežij.

Praznični marketinški nasvet: Poskusite poslati e-pošto pred, med in tik ob času, ko se vaša akcija konča. Misel, da bi zamudili veliko razprodajo, je močan sprožilec za povečanje prodaje v zadnjem trenutku.

17. Uporaba interaktivnih marketinških vsebin

V sodobnem digitalnem okolju je ključnega pomena, da pritegnemo in ohranimo pozornost naše ciljne publike. Ena izmed najučinkovitejših metod za dosego tega je uporaba interaktivnih marketinških vsebin. Ta pristop vključuje razvoj vsebin, ki so ne le informativne, temveč tudi angažirajo uporabnike v interakcijo.

Ste pripravljeni na svojo praznično kampanjo?

Praznična sezona bo skoraj vsakemu B2C trgovcu dosegla, presegla ali podrla prodajne cilje. Povečanje števila kupcev, ki nakupujejo prek spleta, skupaj z aktivnostmi konkurence podjetjem otežuje uspeh med prazniki.

Vendar pa lahko vnaprej naredite korake, s katerimi boste svojo blagovno znamko postavili nad drugimi in pridobili zveste stranke. Začnite načrtovati zdaj, optimizirajte svojo vsebino, imejte v mislih svoje stranke pri vsaki odločitvi, ki jo sprejmete in ne pozabite na vzpostavitev dolgotrajnega odnosa z vašo blagovno znamko. Tako prazniki ne bodo samo najbolj delaven čas v letu, ampak tudi najuspešnejši.

Ste še vedno v dilemi kako se lotiti oglaševanja v času praznikov? Pišite nam na oglasevanje@spletnik.si, za pomoč pri postavljanju strategije in ponudbe, ki bo dodala vrednost vašim strankam in povečala prodajo.

Srečno!

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

POŠLJI POVPRAŠEVANJE