Home » Marketing in prodaja » Doma ni nujno najlepše

Doma ni nujno najlepše

»Povsod je lepo, doma je najlepše« pravi znan rek, ki je navdih za tokratni članek. Veliko smo že napisali o tem, kakšne naj bodo spletne strani, da bodo najbolj učinkovite. Vsebovati morajo različne podstrani, ki vsaka na svoj način pripomore h končnemu cilju: prodaji. Med njimi je tudi domača stran, ki ji bomo danes posvetili pozornost.

Domaca-stranKaj je domača stran?

Domača ali prva stran je predstavitvena stran. Običajno do nje dostopamo preko rubrike »Domov« in klikom na logotip. Domača stran je kot preddverje, kjer se v grobem spoznate s stanovalci hiše. Ne smemo je zamenjati z vstopno stranjo (ang: »landing page«), saj nista nujno isti strani. Da boste lažje ločili domačo in vstopno stran, preberite članek o vstopnih straneh.

Cilji domače strani

Preden se lotite ustvarjanja domače strani, najprej določite njen cilj, ki ga bo zasledovala. Cilji so lahko različni, toda izberite enega, ki mu boste podredili celotno vsebino in dizajn domače strani. Pri tem imejte v mislih tudi cilje, ki jih želite doseči s celotno spletno stranjo.

–    branding → blagovna znamka je več kot le grafični znak, ki služi kot logotip; je emocionalna izkušnja, ki jo komuniciramo s slikami, kombinacijami barv in naslovi; če vaša domača stran služi temu namenu, jo je najtežje ustvariti, saj moramo vzpostaviti odnos z obiskovalcem strani govoreč html jezik;

–    prodaja → v tem primeru je domača stran podobna prodajnemu pismu, torej z elementi, ki obiskovalce nagovarjajo k nakupu izdelka/storitve; če je cilj vaše domače strani prodaja, ima obiskovalec le dve možnosti: ali zapusti stran ali opravi nakup; namesto klasičnega prodajnega sporočila lahko uporabite video, ki postaja vse bolj nepogrešljivo orodje v spletnem marketingu;

–    druge konverzije → s tem mislimo na prijavo na e-novice, oddajo povpraševanja, komentiranje vsebine ali drugih oblik pridobivanja kontaktov; domača stran v tem primeru stremi k temu, da na kratek in jedrnat način s klicem k akciji izvabi e-mail naslov obiskovalcev za potrebe e-mail marketinga.

Ko smo določili cilj domače strani, je čas za vsebino. Saj veste, da imamo na voljo le nekaj sekund, da naredimo dober vtis na obiskovalce. Ti iščejo informacije na spletni strani, zato mora biti tekstovna vsebina preprosta, predvsem pa … informativna.

Vsebina domače strani

Kaj moramo torej uvrstiti na domačo stran? Če posplošimo cilje, lahko izluščimo naslednje obvezne elemente prve strani:

–    kontaktne podatke, torej naslov, telefonsko številko, e-mail naslov

–    kratek povzetek o izdelkih/storitvah, ki jih ponujate, toda ne zaidite v detajle

–    povezavo do pogosto zastavljnih vprašanj, ki ste jih umestili na svojo podstran

–    povezavo do izjav zadovoljnih naročnikov v svoji rubriki

–    povezavo do zemljevida strani, ki služi kot navigacija po vaši spletni strani

–    seznam vseh podstrani, ki ga običajno postavimo na zgornji desni ali levi kot

Ne pozabite na title tag, kamor vključite ključne besede, na katere se želite visoko uvrščati na iskalnikih. Cen po navadi ne dodajamo na domačo stran, ker je bolj ustrezno pripraviti svojo podstran s cenikom. Izjema so kakšne posebne akcije, ki jih želite izpostaviti vsepovsod na strani.

Za lastnike spletnih strani sicer ne velja na začetku omenjeni rek, saj je zanje najlepše na zahvalni strani, torej ko dejansko pride do nakupa. 😉 Pa vendar ne pozabite domači strani nameniti posebne podstrani »domov« na vidnem mestu, da bodo obiskovalci vaše strani lahko vsak trenutek našli pot domov.

Želim vam lep dan in veliko uspeha!

Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*