Home » Google oglaševanje » Si želite mimoidočih ali zasledovalcev?

Si želite mimoidočih ali zasledovalcev?

Kako postati najboljši bloger veste, a kaj vam koristi dober blog brez bralcev? Tokratna tema je namenjena optimizaciji bloga. Beseda optimizacija vam je na tej točki najbrž že znana, a vseeno ponovimo osnove.

Optimizacija bloga je prilagoditev vašega bloga tako, da bo viden čim večjemu številu bralcev in prijazen spletnim iskalnikom. Iskalniki so namreč tisti, ki vaš blog uvrščajo med naravne rezultate, zato je prav,da igrate njihovo igro.
Ne glede na tematiko bloga, naj bo to osebni ali poslovni, bistvo je, da ga bere čim več ljudi. V ta namen ga najbrž tudi pišete, kajne? Bralci so namreč tisti, ki vas bodo motivirali, da boste blog pisali redno. Vi pa jih motivirajte, da bodo vaše zapise komentirali ali celo poslali naprej. In tako je krog sklenjen. Volk sit in koza cela.
Optimizacija bloga se razlikuje od optimizacije spletne strani. Glavna razlika bloga in spletne strani je predvsem v različni plaformi, na kateri sta objavljena.  Bo že držalo, da je dizajn bloga pomemben, a roko na srce, vsebina šteje. Veliko izdelovalcev platform za bloge se osredotoča na zunanji izgled in na tej točki pozablja na osnovne dejavnike optimizacije. S tem zavirajo možnost, da bi vaš blog našlo še več uporabnikov interneta. In tu se zopet vprašamo: zakaj pišem blog?
Ko optimizirate blog za obiskovalce, imejte vedno v mislih enostavnost vašega bloga. Naj ji bo branje in raziskovanje vaših vsebin dostopno v nekaj korakih. Če svojemu zapisu dodajte vsebino iz drugih povezav, bodite tako prijazni, da v svoj zapis vnesete povezavo. Da ne bodo po nepotrebnem izgubljali časa z iskanjem vsebine. Bolj kot je blog prijazen obsikovalcu, več možnosti ima, da se bodo mimoidoči obiskovalci spremenili v zasledovalce.
Sedaj pa k praktičnim nasvetom. Predstavila vam bom nekaj prijemov, kako blog optmizirati tako za spletne iskalnike kot uporabnike.

Optimizacija-blogaOptimizacija bloga je prilagoditev vašega bloga tako, da bo viden čim večjemu številu bralcev in prijazen spletnim iskalnikom. Iskalniki so namreč tisti, ki vaš blog uvrščajo med naravne rezultate, zato je prav,da igrate njihovo igro.

Ne glede na tematiko bloga, naj bo to osebni ali poslovni, bistvo je, da ga bere čim več ljudi. V ta namen ga najbrž tudi pišete, kajne? Bralci so namreč tisti, ki vas bodo motivirali, da boste blog pisali redno. Vi pa jih motivirajte, da bodo vaše zapise komentirali ali celo poslali naprej. In tako je krog sklenjen. Volk sit in koza cela.

Optimizacija bloga se razlikuje od optimizacije spletne strani. Glavna razlika bloga in spletne strani je predvsem v različni plaformi, na kateri sta objavljena.  Bo že držalo, da je dizajn bloga pomemben, a roko na srce, vsebina šteje. Veliko izdelovalcev platform za bloge se osredotoča na zunanji izgled in na tej točki pozablja na osnovne dejavnike optimizacije. S tem zavirajo možnost, da bi vaš blog našlo še več uporabnikov interneta. In tu se zopet vprašamo: zakaj pišem blog?

Ko optimizirate blog za obiskovalce, imejte vedno v mislih enostavnost vašega bloga. Naj ji bo branje in raziskovanje vaših vsebin dostopno v nekaj korakih. Če svojemu zapisu dodajte vsebino iz drugih povezav, bodite tako prijazni, da v svoj zapis vnesete povezavo. Da ne bodo po nepotrebnem izgubljali časa z iskanjem vsebine. Bolj kot je blog prijazen obsikovalcu, več možnosti ima, da se bodo mimoidoči obiskovalci spremenili v zasledovalce.

Sedaj pa k praktičnim nasvetom. Predstavila vam bom nekaj prijemov, kako blog optmizirati tako za spletne iskalnike kot uporabnike.

Recite ne »zanič« barvnim shemam
Ne glede na to, da je kričeča roza z limetino zeleno vašo najljubša, pomislite na vaše bralce. Taka barvna shema je mogoča zanimiva za najstniško spletno stran, a za resen blog sigurno ne. Prav tako ne pride v poštev temačno ozadje, polno črnine. Ko izbirate barvni slog, vedno pomislite na bralce, ki jih želite imeti. Barve naj bodo čim bolj preproste, ne pretiravajte niti z vzorci, saj bo branje težje.
Pazite, kako pišete
Za optimizacijo strani je ključno, da se v besedilu pojavi čim več ključnih besed, s katerimi želite dosegati višje pozicije. Enako je z bloganjem. Ko pišete o temi, ki ste si jo izbrali, uporabljajte ključne besede, ki so vam pomembne. Seveda ne pretiravajte, saj boste izpadli vsiljiivo. Česar nočete. Pazite tudi na dolžino stavkov in preglednost besedila.

Ne pozabite na navigacijo
Če je vaš blog večjih razsežnosti, poskrbite, da bo bralec z lahkoto »listal« po vaših blog zapisih. Poskrbite, da bodo bralci obiskali več zapisov, prebrali več vaših vsebin. Zato vendar so!

Kako hiter je vaš strežnik?
Od strežnika je namreč odvisno, kako hitro se odpira stran vašega bloga. Kar ima velik vpliv na optimizacijo. Če se spletni pajki znajdejo na blog strani, ki se odpira in odpira, jo bodo hitro zapustili. In si v spomin odtisnili, da je stran počasna. Visoke pozicije lahko na tem mestu kar pozabite. Hkrati pa počasna stran odvrača nove bralce in kakšnega starega tudi. Preveč cenimo čas, zato ga ne želimo po nepotrebnem kratiti za vašo stran. Poskrbite za ta vidik že danes!

Objavljate redno!
Z rednimi objavami boste spletnim pajkom sporočili, da se na vaši blog strani ves čas nekaj dogaja, da ste ažurni in da si zalužite višjih pozicij. Uporabnik pa bo imel nasmeh na obrazu, ko bo v sredo zopet videl vašo novo objavo, polno koristnih nasvetov in razmišljanj.

»Sidrno« besedilo JE pomebno!
Kadar vstavljate v zapis povezave, počnite to kvalitetno. Namesto da povezavo poimenujete »klikni tukaj« ali »preberi več«, vključite ključno besedo, ki je povezava s povezavo, ki ste jo objavili. Na ta način gradite kakovostne zunanje povezave, ki so ključ do višjih pozicij. Ta nasvet upoštevajte predvem tisti, ki z blogom povezujete svojo spletno stran. Blog je namereč idelana odskočna deska za zunanje povezave vaše spletne strani. In če vsemu skupaj dodate še relevantno zunanjo povezavo, ste zmagali.

Oblikujte smiselne kategorije!
Če pišete o različnih stvareh, olajšate delo sebi in bralcem. Ustvarite smiselne kategorije, v katere boste vključili svoje blog zapise. Na ta način boste svoj blog naredili še bolj pregleden in uporabniku prijazen. Hkrati pa boste za vsako kategorijo lahko uporabljali drugo »sidrno« besedilo. Uporabnikom boste dali vedeti, da veste kako se pravilno bloga, kar jim bo vlilo še več zaupanja v vaše pisanje.
Nikoli ne pozabite, da so spletni pajki ves čas na delu. In še preden objavite svoj prvi blog, bodite pozorni tudi na elemente optmizacije. Če si boste zgradili dobre temelje, bo pot med naravne rezultate lažja. A še vedno dolga. Nam je to že uspelo, zato vam mirne vesti lahko rečem, da lahko uspe tudi vam!
Poglejte si naš Spletnik blog in videli boste o čem govorim. Le odločiti se morate, želite le mimoidoče bralce ali zasledovalce?
Tudi tokrat vam želim srečno in vse dobro v letu, ki prihaja. Pa ne pogrevajte juhe preteklosti, prihodnost je tista, ki nam bo prinesla nasmeh na obraz.
Andreja Ogrinc
Spletnik Marketing

vir: Optimizacija-strani.com

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*