Home » Google oglaševanje » 5 nasvetov za izbiro učinkovitih ključnih besed

5 nasvetov za izbiro učinkovitih ključnih besed

Ključne besede so jedro vsake oglasne kampanje na Googlu. Izbira pravih ključnih besed proži vaše oglase tako, da jih potrošniki lahko vidijo samo, ko iščejo vaše izdelke ali storitve. Seznam ključnih besed je podoben vrtu v katerem ste vi vrtnar. Posadite prave ključne besede ob pravem času in poželi boste super rezultate. V primeru, da izberete napačne ali prespološne ključne besede pa  bo vaš vrt poln plevela, ki ga je potrebno odstraniti.

Da si zagotovite več rož kot plevela vam danes predstavljam 5 nasvetov za izbiro ključnih besed pri oglaševanju na Googlu.

1. Naredite domačo nalogo

Ključne besede so bistvene za vašo oglaševalsko kampanjo na Googlu, zato mora biti njihova izbira premišljena. Stvari na katere morate biti pozorni so na primer sezonska komponenta, konkurenca itd. Ti faktorji vam pomagajo razumeti, kako in kdaj uporabiti ključne besede v sami kampanji.

2. Uporaba različnih tipov ujemanja ključnih besed

Natančno ujemanje je super način kako nadzorovati natančno kaj bodo videli iskalci, ko iščejo vaše produkte. Nikoli vam ni treba ugibati kakšna je njihova izkušnja saj veste, da bodo oglasi proženi samo če se bo njihova poizvedba natanko ujemala z vašo ključno besedo. Kakorkoli, drugi tipi ujemanja ponujajo vpogled v ostale variacije ključnih besed, ki jih vnašajo iskalci in morda na njih sploh niste pomislili. Včasih so to besede, ki jih boste dodali kot negativne, včasih pa boste tako odkrili kvalitetne nove besede.

3. Ne pozabite na iskalno uporabiško izkušnjo na različnih napravah

Delež ljudi, ki iščejo vaše izdelke ali storitve iz pametnih telefonov in tablic se povečuje iz tedna v teden. Zato je pomembno vedeti kako se njihovo iskanje iz teh naprav razlikuje. Dolžina ključnih besed glede na tip naprave se namreč razlikuje.  Poizvedbe iskalcev na pametnih telefonih na primer vklučujejo več napačno vpisanih ključnih besed in lokalnih poizvedb, kot tiste na namiznih računalnikih. Pred izbiro ključnih besed je zato potrebno opraviti raziskavo ključnih besed.

4. Nadzor nad ključnimi besedami

Sprememba je edina stalnica na skoraj vseh področjih. Isto velja za oglaševanje na Googlu. V zadnjih letih je Google razvil nekaj izboljšav za nadzor ključnih besed, ki so oglaševalcu povečala možnosti ciljanja. Pomembno je, da testirate vpliv različnih tipov ujemanja in kakšen vpliv imajo na vaš posel. Dober primer je spreminjevalec za široko ujemanje saj zagotavlja boljši nadzor nad tem kdaj so prikazani vaši oglasi v primerjavi s širokim ujemanjem.

5. Seznam ključnih besed ni dokončen

Potrošniške navade in različni algoritmi se stalno spreminjajo, zato ne morete samo izdelati seznama ključnih besed in se z njim več ne ukvarjati. Pogosto se zgodi, da oglaševalci ne upajo izklopiti ključne besede čeprav je njen učinek slab. Ne upoštevajo trenutnih podatkov in statistike iz njihovih kampanj, kar je seveda narobe. Potrebno je slediti trendom iskanja in spremljati učinkovitost ključnih besed ter odstraniti neučinkovite besede, ter na seznam dodati tiste bolj učinkovite.

Raziskava ključnih besed se morda zdi preprosto opravilo, vendar je ne gre podcenjevati. Isto seveda velja za celotno pripravo in vodenje kampanje. V podjetju Spletnik d.o.o. imamo dolgoletne izkušnje na področju Google oglaševanja. Ne odlašajte in začnite na svojo spletno stran pridobivati samo še kvalificirane potencialne kupce – http://www.povecajobisk.si/povprasevanje.html.

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*