Home » Facebook » Kaj je viralni marketing?

Kaj je viralni marketing?

Viralni marketing je veja marketinga, ki deluje sama po sebi. Viralni učinek je namreč tisti, ki ga ljudje ustvarijo sami. Največkrat je viralnost pojem, ki zaznamuje video vsebine. Prepričana sem, da ste že videli video, ki je prišel do vas s pomočjo viralnega učinka. To je video vsebina, ki so jo delili skoraj vsi vaši prijatelji ali pa ste jo videli pri prijatelju od prijatelja. kaj je dobra viralna vsebinaV tem trenutku je najmočnejši kanal preko katerega se dogaja viralni učinek – Facebook. Sploh za to, ker ima vsak post na Facebook-u možnost (poleg tega, da video všečkate ali komentirate), da ga delite. In ravno s klikom na deli, tudi vi prispevate k viralnem učinku.

Zato sem poiskala nekaj takih video vsebin, ki so letos na Facebook-u doživeli viralen učinek:

1. Neznane ljudi so prosili, da se pred kamero poljubijo. Rezultat je več kot zanimiv.

First Kiss viralni video

2. Zanimiv je bil odziv na pesem Happy – še sam ustvarjalec tega ni pričakoval! Ljudje po celem svetu so posneli svoje video spote v katerih se vrti njegova pesem, ljudje pa v ritmih glasbe plešejo po ulicah svoje države.

Happy (from all around the world) video

Poleg tega morate videti še njegov odziv na uspeh, ki ga je dosegel:

Odziv na viralni video Happy

3. Znamka Dove je v javnost poslala video o ženski lepoti. Vsekakor video, ki se te dotakne. Tako ženske kot moške.

Dove Real Beauty Sketches

4. Znamka avtomobilov Volovo je k sodelovanju povabila znanega igralca iz akcijskih filmov. Jean-Claude Van Damme je svojo vlogo opravil več kot odlično!

Volvo Trucks ft. Van Damme

In kako lahko tudi vi ustvarite viralni video za svojo znamko? Recept je preprost. Bistvo viralnega videa je v zgodbi. Ne glede na to, kaj prodajate, postavite zgodbo pred vaš produkt.

1. Video naj bo kratek, nekje med 15 in 90 sekund bo dovolj. Pozornost obiskovalca boste namreč dobili v prvih 5 sekundah. Če se to ne bo zgodilo, video najbrž ne bo dosegel viralnega učinka.

2. Video naj ne vsebuje oglasnih sporočil – saj je že sam po sebi oglas!

3. Video naj vključuje nekaj presenetljivega a ne preveč šokantnega, da se ljudje ne bodo preveč prestrašili.

4. Video naj bo:

– unikaten

– zabaven

– nevaren

– drugačen

– zanimiv do te mere, da ga bodo delili naprej

5. Če le lahko za igralce v videu uporabite slavne osebnosti ali otroke. To je nekaj kar bo še bolj pritegnilo občinstvo, da bodo oglas pogledali do konca in ga tudi delili.

6. Video objavite na vseh družabnih omrežjih, v svojih e-novicah, na svojem blogu, torej povsod, kjer so vaši sledilci. Pomembnih je prvih 24 ur, da video zaokroži med vašimi sledilci. Zato bodite strpni!

Ko boste uspeli pripraviti viralni video ali viralno vsebino pa si dajte vseeno pomagati s spletnim oglaševanjem, da razširimo dober glas še bolj! Stopite v stik z našimi oglaševalskimi strokovnjaki in zahtevajte neobvezujočo ponudbo za oglaševanje na Googlu, s pomočjo katerega bomo vašo kampanjo spromovirali tako, kot se spodobi. Stopite z nami v stik še danes!

Andreja Ogrinc