Home » Google oglaševanje » Mobilno oglaševanje je pomembno

Mobilno oglaševanje je pomembno

Google Adwords oglaševanje že nekaj časa ponuja možnost izdelave mobilnih oglasov. Prav tako, je veliko ključnih funkcionalnosti prilagodil mobilnim napravam: razširitve oglasov lahko prilagodimo mobilnim napravam, oblačke lahko prilagodimo mobilnim napravam in konec koncev, imamo možnost prilagoditi tudi ponudbe na klik za mobilne naprave.

mobilna vs responsive spletna stranUsmerjenost v mobilno oglaševanje je logična, če pomislimo, da število iskanj preko mobilnih naprav narašča iz leto v leto. Letos je v Sloveniji število mobilnih iskanj zraslo za približno 114%! (v primerjavi z lanskim letom). Ne glede na vse, pa v Sloveniji še vedno prevladujejo “desktop” iskanja. Pomembno je dejstvo. ki ga digital marketingaši ne nehamo ponavljati: vedenje in nakupne navade potrošnikov so se korenito spremenile.

In če smo 10 let nazaj hodili po različnih trgovinah, tudi večkrat v eno in isto in si ogledovali in pri trgovcih poizvedovali o “nagledanem” izdelku, je današnja realnost taka, da večino poizvedovanja in poučevanja opravimo na spletu. Še vedno, pa večina opravi nakup v fizični trgovini. Kakšna je torej vloga spleta v nakupnem procesu in zakaj sploh obstajati na spletu? Prisotnost vašega produkta na spletu je lahko ključni sprožilec za nakup. Ste vedeli, da je npr.  med poizvedovanjem in nakupom avtomobila v povprečju uporabljenih  18 različnih virov?

Zato je pomembno, da ste zmeraj prisotni: na vseh napravah, skozi celi čas in na vseh primernih lokacijah. Uporabniki pametnih naprav iščemo neprestano, povsod kjer se gibamo in skozi celi dan.

Ob zagonu AdWords kampanj toplo priporočam, da v oglasne skupine vključite tudi mobilne oglase. Ob tem, prilagodite tekst mobilnim napravam: tekst naj bo kratek in jedrnat. Ko boste dodajali razširitvene funkcije (oblački, razširitve spletnih mest), ne pozabite te prilagoditi mobilnim napravam in to tudi označiti. Taki oglasi bodo bistveno bolj prilagojeni mobilnemu kupcu.

Ko boste kampanje zagnali: ali dosegate prvi dve poziciji? Če ne, se na mobilnih napravah ne boste prav veliko pojavljali. Iskalniki na pametnih telefonih nimajo toliko oglasnih mesto, kot klasični, namizni iskalniki. Spremljajte koliko prikazov izgubite na mobilnih napravah in strategijo ponudb prilagodite mobilnim oglasom. Na mobilnem internetu se zadržujemo vedno bolj pogosto.

Niste vedeli tega? Zaradi tega se s spletnim oglaševanjem ukvarjamo certificirani strokovnjaki. Načrtujte kampanjo z nami! Pridružite se preko 1500 zadovoljnim naročnikom še danes in naročite svojo kampanjo!

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec

E-priročnik: Google AdWords za začetnike