Home » Google oglaševanje » Oglašujete mobilno? Pripravili smo kontrolni seznam

Oglašujete mobilno? Pripravili smo kontrolni seznam

Oglaševanje na pametnih mobilnih napravah je že nekaj časa, vroča tema. To pa zaradi tega, ker spletno iskanje produktov in storitev (na mobilnih napravah) strmo narašča. Tak trend pričakujemo tudi v prihodnje. Zakaj je mobilno oglaševanje vedno bolj pomembno, si preberite podrobneje v našemu preteklemu prispevku tukaj.

Revizija AdWords računaČeprav je mobilno oglaševanje in oglaševanje na namiznih iskalnikih na videz zelo podobno (saj delujejo po podobnih principih), pa ne gre kampanje metati v isti koš. Obstaja nekaj pravil in trikov, ki ločijo mobilne oglase od klasičnih, namiznih. Pripravil sem kontrolni seznam osnov mobilnega oglaševanja, ki jih morate vključiti v oglasne kampanje, če želite iz njih iztržiti maksimalno. Pa ne pozabite: osnova za dober mobilni oglas je zagotovo mobilna oz. odzivna spletna stran.

Kontrolni seznam:

1.    Uporabljajte mobilnim napravam prilagojene oglasne formate in razširitve oglasov. Te funkcionalnosti pripomorejo k večji relevantnosti oglasov, kar pripomore k boljšemu razmerju med prikazi in kliki.

2. Uporabite mobilne razširitve povezav. Te se morajo razlikovati od klasičnih predvsem po dolžini. Mobilni prostor je omejen, zato naj bo tekst, krajši.

3.    Najpomembnejše informacije strnite v naslov in v prvo vrstico mobilnega oglasa. V nekaterih primerih, se druga vrstica ne bo prikazala, na mobilnih oglasih.

4.     Uporabite prikazni URL, za napoved mobilne vstopno stran. Tako boste sporočili uporabniku, da lahko pričakuje dobro uporabniško izkušnjo.

5.     Uporabite velikosti oglasov za mobilne telefone, na prikaznem omrežju. Najbolj razširjene so: 320×50, 300×250, 728×90.

6.     Ciljajte prva mesta na dražbah. Oglasi na vrhu so bolj izpostavljena, na mobilnih napravah. Ne pozabite: ob straneh oglasov ni.

7.    Oglašujte mobilnim uporabnikom na vseh kampanjah, kjer je smiselno mobilno oglaševanje. To je pomembno iz vidika, da mobilna iskanja iz leta v leto strmo naraščajo. Pridite prej, meljite prej!

8.     Imate posel, kjer pretežno prejemate klice ali želite, da vas stranke kontaktirajo? Dodajte telefonsko številko v vsaki oglas in spodbudili boste klice.

Osnovni seznam opravil, ki jih ne smete spregledati, sedaj, ko oglašujete mobilno naj vam koristi! Zavedamo se, da ne glede na obseg vašega znanja, nekaterim enostavno primanjkuje časa za to, da bi se poglobili tja, kjer jim ni ravno potrebno. Zato smo tukaj mi: strokovnjaki na področju spletnega marketinga. Imate vprašanje? Pokličite brezplačno: ? 080 3338 ali stopite v stik z nami, preko obrazca za povpraševanje, tukaj.

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec