Home » Google oglaševanje » 5 marketing prednosti, ki jih morate izkoristiti pri Google Adwords!

5 marketing prednosti, ki jih morate izkoristiti pri Google Adwords!

Spletno oglaševanje je velika prednost vsakega podjetja, ki se ga poslužuje. Marketing strokovnjaki vse več časa posvečajo ravno marketingu na spletu. Nenazadnje je svetovni splet zadnja leta porasel do te mere, da večina informacij in raziskav ljudje delamo ravno na svetovnem spletu. Kakorkoli že, zanima nas – že oglašujete preko Google Adwords? Da? Potem ste zagotovo na pravi poti do uspeha ter prepoznavnosti… Vseeno pa je Google Adwords orodje, ki ga nenehoma spoznavamo, prilagajamo in z njim ustvarjamo neverjetne rezultate. Ampak – ali poznate vse tiste majhne trike, ki vam lahko prinesejo veliko prednost pred ostalimi? Čas je, da jih spoznate!

oglaševanje adwords

 

 

Katerih pet prednosti Google Adwords lahko izkoristite in izstopite iz sence konkurence?

1. Izkoristite priložnost za dolg naslov!

Zakaj ne bi izkoristili vseh znakov, ki nam jih Google Adwords ponuja za sestavo učinkovitega oglasa? V primeru, da v drugi vrstici vpišete na koncu piko, boste vaš naslov avtomatsko podaljšali. Poskusite in videli boste. Spodnji primer vam pove, o čem govorimo…

povprečen adwords oglas

kvaliteten adwords oglas

2. Osredotočite se na konverzije

Nenazadnje je to cilj vsake kampanje, kajne? Le malo je podjetij, ki v Google oglaševanje vlagajo denar le zaradi prepoznavnosti. V večini primerov gre za to, da si vsekakor želimo konverzije. To pomeni, da ljudje nekaj naredijo zatem, ko kliknejo na vaš oglas.

3. Ne označite možnosti široko ujemanje

Vsakemu začetniku se vsekakor najprej priporoča, da označi možnost za široko ujemanje besed. OK, vendar to ne pomeni, da dobite precej relavantne klike na vaš oglas. Tukaj se lahko potem besede med seboj močno razlikujejo, zato se raje posvetite bolj ozkemu ujemanj besed, ki vam lahko prinesejo več koristi. Naučite se zakupiti ključne besede. Spodaj je primer zakupa ključnih besed, ki vam vsekakor prinesejo več koristi.

4. Uporabite orodje, ki vam pomaga pri določanju ključnih besed

Google Adwords ponuja odlična orodja, ki vam pomagajo pri izbiri pravih ključnih besed na podlagi vpisane. Ravno tako pa vam ponuja izbiro ključne besede glede na vsebino vaše spletne strani. Izkoristite vsa orodja in zakupite resnično tiste ključne besede, ki vam prinašajo korist.

primer google oglasa

 

5. Testirajte, testirajte in še enkrat testirajte

Google Adwords morate vedno znova jemati kot ‘živ organizem’, ki potrebuje vzdrževanje. Bolj redno ga boste spremljali in testirali različne možnosti, večjo možnost imate, da boste stopili iz sence konkurence. Nikar ne zanemarite vaših kampanj in se posvetite oglaševanju tako, kot je to potrebno.

Sedaj ste spoznali nekaj nasvetov, ki vam bodo vsekakor pomagali pri zagonu Google Adwords oglaševanja ali pa vam vsaj prinesla več obiska na spletni strani ter seveda konverzij.

Kako torej napisati dober oglas na Googlu? Poglejte si spodnji video in imejte spletno oglaševanje pod nadzorom.

YouTube Preview Image

Ne bojte se – upajte si!

Google uporablja algoritme, ki so še vedno dandanes prava neznanka ljudem povsod po svetu. Nihče natančno ne ve, kakšne algoritme uporablja za prikazovanje plačljivih in organskih rezultatov. Vsekakor pa lahko skozi testiranje sami sebi pomagamo in skušamo kampanje ter spletno stran kar najbolje optimizirati.

Nikar ne zaspite na lovorikah – konkurenca je vedno tukaj!

Preberite si še nekaj koristih ter uporabnih nasvetov v brezplačnemu priročniku Zmanjšajte ceno na klik s kakovostno vstopno stranjo! Prenesite zdaj in stopite pred konkurenco!