Home » Google oglaševanje » Razlika med digitalnim in spletnim marketingom

Razlika med digitalnim in spletnim marketingom

„Spletni marketing“ in „Digitalni marketing“ sta izraza, ki sta pogosto zamenjana in narobe uporabljena. Mogoče se sliši nepomembno, vendar če poznate razliko, vam to lahko pomaga pri oblikovanju vaše strategije trženja. Prav tako vam lahko pomaga pri analiziranju vaše trenutne strategije in zavedanjem pri katerem tipu trženja vaša prizadevanja nimajo učinka.

Digitalni marketing

Digitalni marketing se nanaša na uporabo digitalnih kanalov, naprav in platform (ne glede na to, ali so na spletu ali ne) za gradnjo ali promocijo tržnih sporočil. Z drugimi besedami, z digitalnim marketingom se ne omejite na uporabo interneta. Na ta način lahko digitalni marketing služi kot „krovni“ izraz, saj zajema veliko tehnik trženja.

Na primer, če ste prenesli neko igro na vaš telefon, ste to naredili z uporabo interneta in aplikacija je bil zgrajena s tehnologijo, ki tudi uporablja internet. Vendar pa, če igro uporabljate na vašem telefonu, aplikacija deluje neodvisno, brez interneta, in se tako šteje kot oblika digitalnega marketinga.

Da vam dam še en primer, recimo, da želite zagnati mobilno kampanjo, kjer želite poslati SMS sporočila vsem strankam, kjer ponujate prihajajoče akcije oz. promocije podjetja. Spet je bila uporabljena tehnologija za ustvarjanje in pošiljanje tega sporočila, vendar ni bilo potrebe za internetno povezavo, da je sporočilo doseglo končnega uporabnika.

Mislim, da lahko rečemo, da dokler se bo tehnologija razvijala, se bo tudi digitalni marketing. Vendar je varno tudi reči, da kar ima digitalni temelj se lahko šteje kot digitalni marketing.

Na voljo imate veliko strategij, med katerimi lahko izbirate:

  • E-mail marketing
  • E-knjige
  • Igre
  • Vsebinski marketing
  • Video marketing
  • Mobilni marketing (SMS kampanje)
  • TV oglasi

digitalno oglaševanje, spletno oglaševanje

Spletni marketing

Spletni marketing, pogosto omenjen tudi kot „internet“ marketing je podmnožica digitalnega marketinga. Glavna značilnost spletnega marketinga je, da potrebuje „živo“ internetno povezavo, da deluje, tako, na primer, če izvajate CNK(Cena Na Klik) kampanje za vaše podjetje izvajate obliko spletnega marketinga.

Drug primer je, če s pojavnimi okni na vaši spletni strani oglašujete ponudbo ali storitev. Enako velja za prikazno oglaševanje v kateremkoli formatu – banner oglasih ali tekstovnih oglasih.

Tako kot digitalni marketing, se tudi spletni marketing razvija s tehnologijo. Vendar, lahko rečemo, da je spletni marketing na tako hitrem tempu, da mu komaj sledimo.

Strategije, ki vključujejo spletni marketing:

  • Spletna stran
  • SEO (Search Engine Optimization) oz. Optimizacija spletnih strani
  • PPC (Pay Per Click) oz. CNK (Cena Na Klik)
  • Prikazno oglaševanje
  • Oglaševanje na socialnih omrežjih – Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, itd.

Kje je vaš denar najbolje vložen?

Večina podjetij, bo vedno vlagala denar v neko obliko digitalnega marketinga, In to je super, vendar ne zadošča. Vedno je pametno uporabljati podatke, da sprejemamo pametne odločitve, ko gre ne le za trženje podjetja, ampak tudi, da se nekaj naučimo o tem iz vseh zornih kotov.

Najbolj iskren odgovor je, da je vse odvisno od več dejavnikov, kot so:

  • tip posla
  • industrija
  • višina proračuna
  • zastavljenih ciljev
  • ciljne publike

Zaradi tega razloga, priporočam uporabo vsaj ene strategije spletnega marketinga in s tem zberete podatke, ki vam lahko koristijo pri drugih strategijah, predvsem pa da merite rezultate vašega vloženega truda. Namestite Google Analytics, če imate CNK kampanjo pa nujno dodajte sledenje konverzijam in tako boste točno videli kam gre vaš denar in kako ga lahko porabite bolj pametno.

Ali je razlika res pomembna?

Resnica je, da ne, opredelitev je zgolj tehnična podrobnost. Pomembno je, da razumete posledice vsake strategije posebej in izberite pametno pri izgradnji vašega celovitega načrta za oglaševanje.

Kar pripelje do naslednje točke: Strategija. Ne glede na to, kakšno strategijo boste izbrali, morate imeti akcijski načrt. Kakšne rezultate si želite? Kako nameravate to doseči? Ali si želite izpostavljenosti? Ali želite spoznati svoje občinstvo in slediti denarju, ki ste ga vložili? Odgovor na ta vprašanja vam bo pomagal določiti, ali se boste morali osredotočiti na spletni marketing, digitalni ali oboje hkrati.

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Tina Capuder