Home » Email marketing » E-mail marketing v 4 korakih

E-mail marketing v 4 korakih

Za vas smo zbrali že kar nekaj nasvetov za e-mail marketing, ogromno trikov in navodil, vendar kako se sploh lotiti priprave kampanje? S katerim programom lahko pošljete kvalitetno e-mail kampanjo v 4 korakih?

Odgovor na to vprašanje je Newsletter.si. Orodje, s katerim lahko masovno pošljete e-novico na vse svoje e-poštne naslove. Preverite, kako v samo 4 korakih do tega, da boste poslali e-novico, ki jo bodo vaši prejemniki odprli in tudi kaj kupili.

1. Uvoz e-mail naslovov

Še preden se lotite priprave kampanje, morate vedeti, na katere e-poštne naslove boste poslali. Pomembno je, da so naslovi kakovostni, oziroma, da gre res za vaše potencialne stranke, pri katerih lahko pričakujemo dober odziv (tj. od 15 % odprtih sporočil, do 10 % klikov na povezave v sporočilu). Načini, da si pridobite e-poštne naslove za vašo kampanjo so naslednji:

  • preko obrazca “naroči se na e-novice” na vaši spletni strani (slabši vir),
  • na spletni strni objavite npr. priročnik in od vsakega, ki ga bo prenesel, zahtevajte, da se prijavi na vaše e-novice,
  • ob obrazcu za povpraševanje objavite gumb “rad bi se naročil na vaše e-novice”,
  • objavite nagradno igro,
  • pridobite seznam preteklih strank,
  • pirs bazo e-naslovov lahko naročite tudi na info@spletnik.si 

Ko ste poskrbeli za vzvode, ki vam bodo prinesli e-mail naslovnike, si odprite brezplačen demo račun Newsletter.si

Ustvarite “E-mail seznam”, ga poimenujte in izberite tip seznama. Najlažji način, da uvozite e-mail sezname v orodje Newsletter je naslednji:

 

  • Kliknite na gumb “dodajte več kot enega prejemnika hkrati”
  • E-mail naslove iz SQL baze, iz Excel tabele in drugih baz kopirajte v beležko na način, da imate v eni vrstici “E-mail, Ime Priimek”.
  • Skopirajte vse e-mail naslove in jih prilepite v okno, ki se vam je prikazalo v orodju Newsletter
  • kliknite na “uvozi prejemnike”

e-mail marketing, pošiljanje e-novic, e-novicee-mail marketing, pošiljanje e-novic, e-novice

2. Izbira grafične predloge

Čestitamo! Uspešno ste uvozili vse vaše e-poštne naslove, sedaj pa je čas, da si začnemo oblikovati e-mail predlogo. Na spodnji sliki lahko vidite, da smo za vas pripravili kar nekaj grafičnih predlog, ki jih boste v nadaljevanju enostavno urejali.

e-mail marketing, pošiljanje e-novic, e-novice

Kliknite na gumb zgoraj desno “galerija predlog”, nato izberite ustrezno predlogo in kliknite na “prenesi predlogo”.Izbrana predloga se je sedaj prestavila v zavihek “moje predloge” in pripravljena je, da ustvarite kampanjo.

3. Priprava kampanje in pošiljanje

Samo še nekaj korakov manjka, da boste svojo kampanjo lahko poslali. Kliknite na zgornji gumb “Ustvari/pošlji”, nato pa na desni strani izberite gumb “ustvari novo e-poštno kampanjo”.
Prikazal se vam bo neizogiben obrazec, kjer izberete :

  • vrsto kampanje (za začetek izberite “navadna kampanja”),
  • ime kampanje (ne bo vidno vašim naslovnikom),
  • zadevo e-mail kampanje (naj bo zanimivo, vzpodbudi naj zanimanje, npr. “čakam odgovor ; – to je najpomembnejši del vaše kampanje, ki zahteva 80% vaše pozornosti in časa) “,
  • nato kliknite na “izberi grafično predlogo”

Ko ste jo v naslednjem koraku izbrali, je čas, da oblikujete vsebino. Bodite pozorni, da bo besedilo osebno, da nagovarjate vaše potencialne stranke in jim ponudite nekaj, kaj bi zanimalo vsakega vašega naslovnika.

V naslednjem koraku kliknete zgoraj desno na gumb “prikaži e-mail kampanjo” in nato “določi prejemnike”.

Sledite gumbom spodaj desno in vašo kampanjo boste v naslednji minuti lahko poslali.

4. Spremljanje poročila

Uspeli ste! Vaša e-mail kampanja je poslana. Sedaj pa je čas, da vašo kampanjo spremljate. V zgornjem zavihku “poročil” lahko spremljate naslednje podatke:

  • število odprtih in neodprtih sporočil,
  • število nedostavljenih sporočil,
  • število klikov na povezavo v sporočilu (za vsako povezavo in naslovnika posebej) in
  • število odjav od vašega e-mail seznama.

 e-mail marketing, pošiljanje e-novic, e-novice

 5. Napredne možnosti

Poleg osnove, ki ste jih osvojili, se lahko sedaj poglobimo v napredne možnosti.

Ena od funkcij, ki je za izkušene pošiljatelje nepogrešljiva je A/B testiranje vaše zadeve e-mail kampanje. Gre za najpomembnejši del, ki je odvisen od tega, ali bo nekdo vašo e-pošto odprl ali ne. V postopku oblikovanja kampanje morate namesto “navadne kampanje” izbrati “A/B testiranje”, nato pa izberete alterntivno zadevo e-mail kampanje. V kolikor imate v bazi naslovnikov več kot 10 e-naslovov, se bo do željenega časa e-pošta pošiljala v obeh različicah, nato pa se bo pošiljanje nadaljevalo z uspešejšo zadevo.

Druga funkcija vam lahko prihrani ogromno časa. Takoj ko se nekdo prijavi na vaše e-novice ali pa takoj ko bo nekdo odprl vašo e-pošto, lahko avtomatsko pošljete nova sporočila ob vnaprej določenem času. Ta del lahko urejate v zavihku “avtomatska sporočila”, ki jim pravimo tudi “sekvence”.
V kolikor imate na spletni strani več različnih obrazcev, lahko za vsakega posebej ustvarite zaporedje sporočil, ki se bodo poslali vsem, ki se prijavijo na e-novice s določenim obrazcem. Primer: Ker ste se prijavili v naše orodje Newsletter.si, boste v nadaljevanju vsak teden dobili e-poštno sporočilo z nasveti za e-mail marketing.

Več primerov uporabe sekvence si lahko preberete v našem članku Kako z e-mail sekvencami povečati obisk spletne strani in prodajo?

Veliko lahko izveste tudi preko videovodičev, v katerih predstavljamo zgoraj omenjene korake, ali pa v našem priljubljenem e-priročniku 7 korakov do dobičkonosne e-mail marketing strategije.

 

Nedvomno je, da slovenska podjetja daleč premalokrat pošiljajo e-novice svojim kontaktom, čeprav se ti prijavijo na prejemanje in tako ne izkoriščajo možnosti za učinkovito prodajo preko tega kanala, zato bi vam radi pri tem pomagali. V kolikor boste poklicali na 0803339, nam boste pisali na info@spletnik.si ali pa izpolnili kontaktni obrazec, bomo za vas oblikovali unikatno e-mail kampanjo, ki bo prilagojena vaši celostni grafični podobi.

Obilo spletnih uspehov vam želim,

Matjaž Sedlar