Home » Izdelava spletnih strani » Google Analytics » Mikro momenti, ki so ključni za vašo prodajo!

Mikro momenti, ki so ključni za vašo prodajo!

Pametni telefoni so za vedno spremenili naš način življenja, kar je za vedno spremenilo tudi naša pričakovanja do blagovnih znamk. Pametni telefon je razbil dan potrošnika na stotine delcev v realnem času, ki jim danes pravimo mikro momenti. In vsak ta mikro element ima za podjetje/blagovno znamko priložnost, da potrošnik oblikuje svojo odločitev in prilagaja svoje želje.

Obstajajo 4 mikro momenti, za ketere mora vedeti vsako podjetje, ki se zaveda pomembnosti interneta v 21 stoletju.

  1. “hočem vedeti” moment
  2.  “hočem iti” moment
  3.  “hočem narediti” moment
  4.  “hočem kupiti” moment

google oglaševanje, zakup ključnih besed, oglaševanje z bannerji, prikazno omrežje, remarketing, ponovno trženje, oglaševanje na googlu, prikazno oglaševanje, spletno oglaševanje, oglaševanje na prvi strani

Takojšnje ukrepanje

Pametni telefoni nam omogočajo, da na vsak mikro impulz, ki ga imamo, ukrepamo v tistem trenutku. Poiščemo informacijo, opravimo nakup. Ko želimo v efektu priti do informacije ali kupiti izdelek so naša pričakovanja velika, potrpežljivost pa nizka. In tukaj pomembnost kvalitetnega, relevantnega in uporabnega digitalnega oglaševanja pride najbolj do izraza.

Naše želje in nakupi se oblikujejo ravno v teh mikro momentih. Na koncu bodo zmagale tiste blagovne znamke, ki se bodo najbolj približale reševanju želja in potreb v tem mikro trenutku o katerem govorimo. Da pa si boste vse skupaj lažje predstavljali sem za vas poiskala nekaj dejstev, ki bolj zgovorno govorijo o tem:

> 82% uporabnikov pametnih telefonov uporabi telefon za pomoč pri nakupni odločitvi, med tem ko so v trgovini (ovrednotijo odločitev o nakupu v mikro trenutku).

> ljudje rešujejo nepredvidene probleme v mikro trenutku > za 62% uporabnikov interneta je bolj verjetno, da da bodo k reševanju nepričakovanih težav ali reševanju novih nalog stopli v tem mikro trenutku, ker imajo pri sebi pametni telefon

> ljudje sledijo velikim ciljem v majhnih trenutkih > 90% uporabnikov pametnih telefonov je uporabilo svoj pametni telefon, da so dosegli dolgoročni cilj ali pa večstopenjski proces, med tem ko so na poti.

> ljudje imajo težnjo, da poizkusijo nove stvari, med tem ko so v procesu rutine > 91% uporabnikov pametnih telefonov uporabljajo svoj telefon za iskanje idej, med tem ko delajo nekaj rutinskega. Dober primer je čas, ki ga preživimo na delovnem mestu, za računalnikom. Ves čas, ko delamo, imamo v neposredni bližini pametni telefon, ki nam v resnici služi za to, da raziskujemo, iščemo nove ideje in tudi kaj kupimo.

In kaj lahko v prid sebi naredite vi, kot podjetje?

Bodite tam, kjer so vaši kupci. Nekaj idej smo strnili v spodnji zapis:

1. Zemljevid “mikro momentov”

Naredite seznam/zemljevid mikro momentov, ki so pomembni za vaš posel, ki so taki, da jih ne želite zamuditi. Opredelite niz takih trenutkov, jih identificirajte in tako jim boste ležje sledili. Preučite vse faze nakupne poti, ustvarite zemljevid trenutkov, ko si ljudje želijo izpolniti željo, se naučiti kaj novega ali opraviti hiter nakup.

2. Razumevanje potreb strank – v tem trenutku zdaj!

Za vsak trenutek, ki ga želite ujeti na internetu se sami postavite v kožo človeka na drugi strani. Na koncu dneva ste tudi vi tisti, ki si se odločate v teh mikro momentih. Vprašajte se: Kako bi ljudem lahko oljašali nakup ali izpolnitev želje? Kakšna vsebina je najbolj primerna, da človek v mikro momentu sprejme nakupno odločitev in se odloči za nakup pri vas?

3. “In time” informacije za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje

Omogočite vašim potencialnim kupcem, da imajo v tem mikro momentu, ko hočejo kupiti vaš produkt informacijo o tem ali so izdelki na zalogi in ali jih lahko prevzamejo neposredno v trgovini. Oh, kako bi mi to polepšalo dan, ko sem s prijateljico na kavi in skupaj občudujeva njeno novo torbico, ki jo je včeraj kupila v trgovini zraven katere danes pijeva najboljšo kavo. Ker mi trenutno čas z njo pomeni več kot to, da bi vstala in odšla v trgovino, kar na telefonu preveriva če je še na zalogi. Ko plačam kavo in se poslovim, tudi jaz skočim po torbico. A v drugi barvi.

4. Optimizirajte “nakupno ” pot

Ljudje brez ovir menjamo naprave s katerimi dostopamo do interneta, prav tako hitro menjamo kanale preko katerih raziskujemo in iščemo nove ideje. Ali vaša blagovna znamka zagotavlja končnim uporabnikom, da vas najdejo na vseh spletnih kanalih in da ste dosegljivi na vseh napravah? Tukaj je govora o zakupu ključnih besed na prvi strani Google isklanika, ki je podprt z remarketing kampanjo,  oglaševanjem z bannerji na prikaznem omrežju, oglaševanju na socilanih medijih… In seveda bistveno – da je spletna stran prilagojena mobitelom in tablicam, da je odzivna in uporabniku omogoča čim boljšo uporabniško izkušnjo v vsakem mikro momentu!

5. Merite vsak mikro moment

Ne morete si več privoščiti, da ne bi vedeli kaj počnejo vaši potencialni kupci, saj vam je na voljo poglobljeno merjenje vsakega mikro momenta, ki ga imate na svojem zemljevidu. Merilne vrzeli so in bodo, a s pravim pristopom jih lahko zapolnite in tako svojim potencialnim kupcem še bolj učinkovito ustrežete, ko se znajdejo v mikro momentu, ki je za vas zelo pomemben. Za analizo merjenja potrebujete nekaj znanja in pravih vprašanj na katere si morate znati odgovoriti. Za analizo nakupne poti uporabite napredno statistiko Google Analytics!

Če pa se vam zdi, da vsemu temu niste kos, potem nas pokličite na 01 600 99 32 ali nam pišite na info@spletnik.si oziroma izpolnite kontaktni obrazec!

Srečno,

Andreja Ogrinc