Dinamično ponovno trženje prilagojeno obiskovalcem vašega spletnega mesta

Apr 13, 2020
Apr 13, 2020

Posodobljeno 08. 03. 2023

Googlova funkcija dinamičnega remarketinga je najboljša funkcija iz strani Google oglaševanje, ki sem jo videla po dolgem času. Kar se mene tiče, je to najboljša funkcija, ki jo mora uporabiti vsaka spletna trgovina, ki želi svoje izdelke čim bolj izpostaviti na spletu.

Z remarketingom lahko oglase prikažete ljudem, ki so v preteklosti že obiskali vaše spletno mesto, spletno trgovino ali uporabili vašo aplikacijo za mobilne naprave in se sedaj sprehajajo po drugih spletnih straneh. To možnost lahko sedaj še nadgradite s pomočjo dinamičnega remarketinga. S sporočili, prilagojenimi vaši ciljni skupini, vam dinamični remarketing omogoča, da pridobite potencialne stranke in povečate prodajo tako, da prejšnje obiskovalce prepričate, da ponovno obiščejo vaše spletno mesto in dokončajo, kar so začeli. Kot večina od vas ve, remarketing je pomemben, saj vse potencialne stranke, ki pridejo na spletno mesto ali trgovino, ne izvedejo nakupa takoj. Strankam morate slediti, ne le preko iskalnega omrežja in vaše spletne strani, vendar tudi preko prikaznega omrežja, saj ljudje preživijo 95 % svojega časa stran od Googla.

Večina ljudi ima na spletni strani vzpostavljen remarketing, vendar imajo po večini vsi nastavljene segmente preveč splošno in prikazujejo oglase vsem obiskovalcem spletne strani. Če želite nastaviti bolj napreden remarketing, morate nastaviti segmente ciljnih skupin na zapuščeno košarico ali na obiskovalce posamezne strani ali segment, ki zajema kombinacijo dveh ali več različnih segmentov. Vendar pa je ta strategija že od nekdaj velik podvig. Kaj pa, če imate 50.000 izdelkov? Ali boste ustvarili 50.000 segmentov ciljnih skupin, in 50.000 edinstvenih slikovnih oglasov?

V čem je dinamični remarketing drugačen?

Sedaj lahko z dinamičnim remarketingom ciljate še bolj natančno, glede na oglede dejanskih izdelkov. Če oglašujete spletno trgovino, je največja težava pri ustvarjanju slikovnih oglasov za vse izdelke posebej.

Z Googlovo funkcijo dinamičnega remarketinga, Google dinamično ustvari oglase namesto vas in vsebujejo ceno, sliko in vsebino po vaši izbiri, na podlagi obnašanja obiskovalcev vaše spletne strani in seznama izdelkov, ki ga Google osvežuje preko xml datoteke, ki se osvežuje na dnevni bazi. Precej vznemirljivo, kajne? Nič več se vam ni potrebno ukvarjati s kreativami, in še bolj pomembno, lahko dosežete vaše stranke z osredotočenimi sporočili glede na proizvode ali vsebino, ki jih je zanimala, ko so obiskali vaše spletno mesto.

Potrebujete le 1 oglas, ki se bo sam prilagajal glede na obnašanje vaših potencialnih kupcev na spletni strani. Lahko ponudite popuste, ki trajajo le še nekaj minut, lahko kupce obvestite, da je na voljo samo še en produkt, ki so si ga ogledovali, pa ga ima ravno zdaj nekdo v košarici … itd.

Primer uspešne prakse

Za našega naročnika smo ustvarili kampanjo za dinamični remarketing, ter ugotovili naslednje: V primerjavi z remarketing kampanjo ima kampanja za dinamični remarketing boljše rezultate iz vidika CTR-ja (za 33% bolje), nižje cene na klik in za 380% boljšo stopnjo konverzije.
Na spodnji sliki lahko vidite primer oglasa:

Prednosti dinamičnega remarketinga

Oglasi, ki se prilagajajo izdelkom

  • svojemu viru izdelkov ali storitev lahko dodate dinamične oglase in prilagodite obseg oglasov, da bodo zajemali celotno ponudbo.
  • preprosti, vendar zmogljivi viri ter mogočni Googlov algoritem: Mehanizem za priporočila izdelkov, ki ga uporablja AdWords, bo prikazoval izdelke in storitve iz vašega vira (on-line xml datoteke), pri čemer bo na podlagi priljubljenosti in vsebin, ki si jih je obiskovalec ogledal na vašem spletnem mestu, določil najboljšo kombinacijo izdelkov za vsak oglas.
  • zelo uspešne postavitve: AdWords predvideva, katera postavitev, velikost, oblika dinamičnega oglasa bo verjetno najbolj uspešna za posamezno osebo, umestitev in platformo, na kateri bo oglas prikazan.

Kaj potrebujete za vzpostavitev dinamičnega remarketinga?

Vir izdelka ali storitve v obliki xml datoteke …Vir, ki vključuje vse vaše izdelke ali storitve ter tudi podatke o vsakem elementu (enolični ID, ceno, sliko in druge podatke). Ti podatki se bodo nato iz vašega vira prenesli v dinamične oglase.

Označitev s parametri po meri


Oznaka za dinamično ponovno trženje s parametri po meri se doda na vse strani na vašem spletnem mestu. Oznaka doda obiskovalce vašega spletnega mesta na seznam za ponovno trženje in jih poveže z enoličnimi ID-ji elementov vira, ki so si jih ogledali.

Dinamični oglasi

Dinamični oglasi uporabljajo postavitve številnih različnih velikosti in oblik za sodobne platforme, vključno s platformo HTML5 za mobilne naprave. Dinamične oglase lahko ustvarjate v galeriji oglasov.

Za več vprašanj in pomoč pri ustvarjanju dinamičnega ponovnega trženja nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,
Tina Capuder

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran