Posodobljeno 04. 05. 2023
Tudi tokrat sem pripravila par nasvetov za izboljšanje vaše google kampanje. Tokrat se nasveti nanašajo na to, kako še dodatno izpiliti vaše Google oglase, ki nagovarjajo kupce. Dostikrat se bolj posvečamo sami postavitvi kampanje, ki je seveda zelo pomembna. Ne smemo pa pozabiti na izgled in vsebino oglasov, ki jih “prikazujemo” našim potencialnim kupcem.
1. Uporabite Razširitve oglasov
Že leta 2013 so se pri Google-u odločili, da spremenijo Adrank (pozicija, kjer se prikažeš s svojim oglasom). Tako da ja, vaša ponudba (CNK) je pomembna. Seveda pa je pomembno kaj ste vse uporabili pri razširitvi oglasov. Kot primer: dva oglasa tekmujeta z isto izhodiščno ponudbo in kvaliteto spletne strani. Višje se bo pojavil tisti, ki ima v uporabi več razširitev oglasa.
Razširitve oglasov so stalnica za dobre Google oglase.
Tako, da vam svetujem uporabo razširitev oglasov, če jih za vaš posel lahko uporabite. Izbirate lahko med: Call extension, Location, Callouts, Sitelinks.
2. Testirajte kako izgledajo vaši oglasi
Med samo izdelavo oglasa, se vam sproti prikazuje, kako oglas zgleda na ekranu in kako se pojavi na mobilniku. Pazite koliko klicajev imate! Če pa boste v prvi opisni vrstici, končali stavek z ločilom – se bo pojavil v naslovni vrstici. Tako, da vam to lahko služi kot dodaten klic k akciji.
3. Enakomerno prikazovanje oglasov
Med kampanjo omogočite vsem oglasom enakomerno prikazovanje, saj boste tako lahko izločili tiste, ki niso imeli dobrega CTR-ja in jih tako ali spremenili ali dali na pavzo. Tako boste, postopoma dodobra optimizirali vaše nagovore v tekstu oglasa.
4. Uporabite Klic k akciji
Če vam le “znese”, uporabite na koncu teksta “klic k akciji“. Ta nagovori potencialnega kupca, da klikne na vaš oglas in si podrobneje pogleda vašo ponudbo na spletni strani.
Primer: Preverite!, Ne zamudite priložnosti! Ujemi svoj bonus!,…
5. Uporabite {Keyword: insertion}
Ta funkcija lahko dela čudeže, če jih boste uporabili. Kako deluje? Če imate v naslovni vrstici dovolj prostora za ključno besedo, ki jo je obiskovalec iskal, se bo le ta prikazala v naslovu oglasa in tako še približala oglas potencialni stranki.
Uporabite nasvete in spremljajte kampanjo in jo konstantno spremljajte in prilagajajte. To je pot do uspeha!
Ste še začetniki? Potem preverite naš celosten vodič o Google oglaševanju!
Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024