Imate poleti top sezono? Preverite, kako jo lahko podprete z Google oglaševanjem!

Jul 5, 2016
Jul 5, 2016

Posodobljeno 06. 05. 2024

Prepričani smo, da ste ob zgornjem naslovu nejeverno zamahnili z roko in pomislili, da je investicija v Google oglaševanje v poletnih mesecih izguba časa in denarja. Poleti namreč nihče ne oglašuje, saj so vsi na dopustu.

Zakaj torej takšen naslov? Ravno zato, ker mišljenje, da so “vsi” na dopustu, predstavlja toliko več potenciala za vidnost vašega posla. Ali bo letošnje poletje eno najboljših za vaš posel, je vaša odločitev, mi pa vam na podlagi dolgoletnih izkušenj povem, kako ga lahko s pravim pristopom povzpnete med zvezde in izstopite iz sivega povprečja.

Dolgo časa je veljalo, da vsi, ki imajo top sezono v poletnih mesecih in to niso ravno počitniške bivalne enote, ki se, seveda, začenjo oglaševati veliko pred poletjem, v poletnih mesecih z oglaševanjem ne morejo doseči vidnih rezultatov. Ljudje so na dopustih, tiste ključne uporabnike, ki pa bi jih v času njihovega dopusta radi nagovorili, pa ne moremo ujeti za računalniki, ker jih tam preprosto ni.

Prav z lahkoto se na tem delu strinjamo z vami. Statistike že nekaj časa beležijo, da se vse manj prostega časa preživlja pred zasloni računalniki, se pa zato trend obrača v prid mobilnim napravam. Brskanje po internetu, iskanje informacij, beleženje in prisotnost na družbenih omrežjih so povzročili potrebo po konstatni povezanosti na splet, kar pomeni, da ljudje bistveno več časa preživimo na svojih mobilnih napravah. Če dodamo še, da kar 80% ljudi uporablja pametne telefone, potem ste zagotovo že vsaj malce sprostili svoje nezaupanje v poletno oglaševanje.

Časi, ko smo v poletnih časih zaznavali manj povezanosti na splet, so tako mimo. Uporabniki, ki so v času naše top sezone na dopustu in bi jih mi želeli doseči, so nam dandanes dobesedno na dosegu roke, čeprav se sprehajajo po starih mestnih jedrih, si ogledujejo zgodovinske znamenitosti, se sončijo ob kakšnem zalivu ali uživajo na pikniku s prijatelji.

In zato je poletje idealen čas za povečanje vaše prepoznavnosti in prodaje!

Denimo, da ste lastnik gostišča, ki je locirano na območju izven večje promenade ali kraja, ki ga običajno obišče več turistov v poletnih mesecih.

Vaša ponudba je izvrstna, a opažate, da vas ljudje, sploh tujci, premalokrat obiščejo, saj vas težko najdejo. Namesto k vam tako zaidejo v gostišča, na katera naletijo v času svojega turističnega ogleda, čeprav njihova ponudba morda ni tako izbrana kot je vaša.

Kako torej doseči, da bodo ti ljudje, vaš glavni potencial, opazili, da je mediteranska kulinarika pri vas vredna vsakega greha in da se še kako izplača narediti korak dlje od glavne mestne promenade?

Enostavno – z oglaševanjem na Googlu!
Večkrat smo že poudarili prednosti in praktično nujnost oglaševanja na Googlu za posel, da pa gre za nepogrešljivo nagovarjanje ključnih uporabnikov v točno določenem trenutku, pa bomo izpostavili še enkrat.

spletno oglaševanje, lokalno oglaševanje, google oglaševanje, oglaševanje na goolglu, google oglaševanje, sezonsko oglaševanje

Z Google oglaševanjem boste dosegli, da bodo ljudje, ki pridejo v vaše mesto preko turističnih agencij in predstavljajo vaše ključne uporabnike, videli vaš oglas oziroma ponudbo v trenutku, ko jih bo ta zanimala in bo za njih aktualna.

Pomislite na skupino turistov, ki si v vročini ogleduje eno zadnjih turističnih znamenitosti, njihove misli pa so že na tistih dveh prostih urah, ki jim je agencija namenila za prosti ogled, nakupovanje in kosilo. Nekaj lokalov, mimo katerih so šli, so si že ogledali, vendar ne poznajo ponudbe, časa za raziskovanje pa tudi ni dovolj. Si predstavljate boljši trenutek kot je ta, da vas opazijo?

Utrujena in lačna skupina med zadnjim opisovanjem znamenitega kipca vsake toliko preveri zadnje internetne novosti na svojih mobilnikih, osveži družbena omrežja in začne z iskanjem gostišč v bližnji okolici.

Če bi zaupali instinktu in ostali zavezani prepričanju, da je oglaševanje v poletnih mesecih nesmiselno, se tisti trenutek vaše gostišče ne bi prikazalo med najdenimi nizi v isklaniku in spet bi ga obiskalo le nekaj starih znancev, to pa bi bilo tudi vse. A, ker ste se odločili, da boste letos izstopali in iz svojega gostišča naredili lokacijo, ki jo bodo vaši turistični obiskovalci priporočali drugim, ki prihajajo sem, se bosta ime vašega gostišča in mamljivost ponudbe bohotila na vseh možnih straneh in iskalnikih na malih zaslonih mobilnih naprav vaših ključnih uporabnikov. In to v najbolj vroči sezoni, ko so vsi na dopustu!
Da boste to dosegli, bo poskrbelo oglaševanje na Googlovem iskalnem omrežju, ki deluje na osnovi določenih in v ozadju delujočih algoritmov, ustreznih ključnih besedah, natančno določenih lokacijskih oznakah, interesih ljudi, ki naj ta oglas vidijo, itd.

Ko bodo lačni turisti iskali idealno lokacijo za kosilo in tako v iskalnik vnesli ključne besede, bo vaše gostišče med prvimi najdenimi lokacijami, kar bistveno poveča možnost klika na vaš oglas in posledično tudi obiska na vaši lokaciji. Preberite si več o lokalnem oglaševanju.

Kaj pa tisti, ki ne iščejo v iskalnikih po ključnih besedah, a bi vseeno želeli, da vas opazijo med svojim obiskom?
Google je resnično mislil na vse in čisto nič ne pretiravamo, če rečemo, da je želel in tudi dosegel maksimalno vidnost vsakega posla, ki se odloči za ta način oglaševanja, ne glede na “akcije” uporabnikov. Če bi nase želeli opozarjati tudi posredno, torej ob vsaki priložnosti, ko se vaš uporabnik nahaja na spletu, a ne išče specifično vaše storitve, boste nase opozorili z oglaševanjem v Googlovem prikaznem omrežju. Ta deluje tako, da se vaš oglas prikazuje na drugih spletnih mestih, ki jih vaši ključni uporabniki vsakodnevno obiskujejo. Te strani so lahko blogi, ki jih prebirajo, portali z novicami ali zabavnimi vsebinami, oglaševalske strani, skratka stran, na katero pride zaradi povsem drugega razloga, med drugim pa najde tudi vas. Preberi več o tem kaj je Google prikazno omrežje!

Seveda se Google ne bi ustavil na dveh opcijah in pustil na cedilu vse, ki pričakujete popolno oglaševanje vašega posla.
Recimo, da so uporabniki, preden so se odpravili na izlet v vaš kraj, naredili “raziskavo” stvari, ki jih želijo videti in se hkrati pozanimali, kakšne so možnosti kulinarične ponudbe v okolici. Na hitro so odprli nekaj spletnih strani, med drugim tudi vašo, si na koncu vse skupaj zabeležili v spomin, nato pa upali, da se bodo na ogledu spomnili imena vašega gostišča. Saj veste, da se ga najverjetneje ne bodo, kajne?

Zato boste s ponovnim trženjem na Googlu – remarketingom dosegli, da boste nase opozorili takoj, ko bo tisti uporabnik odprl katerokoli od internetnih strani na svoje mobilniku. S tem načinom namreč zabeležite obiskovalce na vaši spletni strani in jih potem sledite na ostalih straneh, ki jih obiščejo. Google je mislil na vse.

Morda je poletje res čas oddihov in dela prostih dni, a to še zdaleč ne pomeni, da gre tudi za oddih od mobilnih naprav in interneta. Ste še vedno prepričani, da boste nizke cene oglaševanja, število prikazov in povečanje prodaje prepustili vaši konkurenci?

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Želimo vam veliko uspeha!

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran