Posodobljeno 29. 01. 2021
Glede na to, da tudi sami vsak teden (že skoraj 10 let) nepretrgoma pošiljamo e-novice, smo že pravi strokovnjaki o tem kakšen naslov izbrati, da ga odpre čim več prejemnikov. Danes bom z vami delila nekaj nasvetov kako do najbolj učinkovitega naslova vaše e-novice pridete tudi vi!
Še preden pa začnemo, naj vam povem, da so naše raziskave pokazale, da so najbolj učinkoviti tisti e-mail naslovi, ki so kratki in jedrnati – opisni do te mere, da prejemnik pošte takoj ugotovi kaj v sami e-novici sledi. In da vključujejo vprašaj. Vedno pa se držimo načela KISS – keep it simple stupid – kar v slovenskem prevodu pomeni, da naj bo čim bolj enostavno in razumljivo.
Kazalo
1. Izogibajte se prodajnim in izrabljenim, prežvečenim naslovom
Besede “brezplačno” se morate izogibati že zato, ker taka sporočila največkrat letijo v mapo z neželeno pošto. Izogibati pa se morate tudi ostalih izrazov, ki so povezani s prodajo, kot so:100% zadovoljstvo
- ponudba
- najboljša cena
- klikni tukaj
Tudi te besede so namreč take, ki pri prejemniku ne vzbudijo nobenega dodatnega zanimanja, da bi pošto odprl in prebral (ker je takšnih naslovov dnevno kar veliko). Lahko pa se še vseeno zgodi, da tudi ta sporočila romajo v koš z nezaželjeno pošto. Nezaželena je tudi uporaba več kot enega klicaja ali vprašaja, prav tako se izogibajte simbolom kot so znak za € ali znak za dolar. Več takih “spam” besed najdete tukaj. Obstaja namreč velika verjetnost, da takšni e-maili sploh ne bodo dosegli vašega prejemnika, posledično pa se bo s tem nižala vaša kredibilnost pri strežnikih, ki naj bi distribuirali vašo e-novico.
2. Vsem dobro poznana personalizacija
Vsak teden dobim v svoj poštni nabiralnik pošto od gospe Minke, ki me vsakič znova naslovi z imenom. Pa ne samo to, še vključi me v sam naslov v smislu: Danes je vaš srečen dan Andreja, se strinjate? Kljub temu, da me njena vsebina ne zanima preveč, vam iskreno povem, da njeno sporočilo prav vsakič odprem. In vsebino tudi preletim, ker me je že z naslovom prepričala, da je vredno, da svoj čas namenim branju. In enako lahko storite vi! Sploh če uporabljate orodje za pošiljanje e-novic, potem to naredite z lahkoto.
3. Uporabite različne naslove, testirajte!
Ena boljših metod za izbiro udarnega naslova je testiranje različnih naslovov (A/B testiranje). Vsaj dveh različnih. To naredite tako, da bazo na katero boste poslali e-novico, razdelite na dva dela in vsaki od teh baz določite drugačen naslov. zamenjate lahko le vrstni red besed, na koncu enega postavite vprašanje in na koncu drugega klicaj. Testirate lahko tudi uporabo različnih besed, možnosti imate neskončno. In če se vam že prvič ne pokažejo zadovoljivi rezultati, ne odnehajte, tudi pri naslednji e-novici testirajte naprej. Le tako boste prišli do optimalnih besed in stavkov, ki bodo povečali procent takih, ki so vašo e-novico odprli.
4. Pozabite na reklamno pošto
Nič ni hujšega kot nabiralnik poln e-pošte, ki govori le o novi ponudbi, popustih in akcijah. Izogibajte se takih e-novic. Iz naslova popolnoma odstranite fraze, ki apelirajo na promocijo. V naslovu niti ne smejo biti velike črke, saj bodo prejemniki dobili občutek, da ste povzdignili glas, kar sigurno ne bo pozitivno vplivalo na večje število odprtih sporočil. Pa še en namig, naslovi, ki imajo na koncu vprašanje, so bolj uspešni od tistih, ki imajo na koncu piko.
Da pa vaše e-novice res ne bodo romale v koš z neželeno pošto, nikar pošte ne pošiljate s poštnim odjemalcem, ampak poiščite orodje za enostavno pošiljane e-novic. Kar nekaj je takih, ki še vedno pošto pošilja iz svjega osebnega e-mail naslova, a kaj ko taki nikoli ne vedno kdo je pošto dobil, kdo odprl, koliko ljudi je kliknilo na povezavo znotraj sporočila…
Do naslednjič,
Andreja