Pridobivanje potencialnih strank je izziv številka ena za današnja podjetja. Milijoni brezplačnih virov tekmujejo za pozornost vašega občinstva in stranke kaj hitro ugotovijo, da za veliko teh virov ni vredno izdati svojih osebnih podatkov. Za proces pridobivanja potencialnih strank ali t.i. lead generation potrebujete več kot le kakovostne lead magnete in optimizirane spletne strani.
Razmišljati je potrebno zunaj okvirov. Poskusiti nekaj malo drugačnega. Morda celo malo eksperimentirati.
Vendar najverjetneje nimate neomejenega proračuna ter časa, da bi testirali prav vsako idejo, ki vam je všeč. Rezultate potrebujete čim prej.
Zato smo pripravili 22 strategij oziroma idej po kategorijah, ki jih lahko uporabite kot navdih za svojo naslednjo lead generation akcijo. Ali pa jih imejte pri roki, ko boste naslednjič želeli poskusiti kaj bolj drugačnega kot le e-knjiga ali brezplačen spletni seminar.
Najprej spoznajmo nekaj osnovnih pojmov preden zagrizemo v vsako izmed lead generation idej.
Kazalo
Kaj je lead?
Lead ali potencialna stranka je vsaka oseba, ki pokaže zanimanje za izdelek ali storitev podjetja.
Recimo, da oseba izpolni spletno anketo z namenom, da izve več o tem, kako skrbeti za svoj avto. Kakšen dan pozneje prejme e-mail sporočilo avtomobilskega podjetja, ki je pripravilo anketo.
Ta postopek je veliko manj vsiljiv, kot če bi vas kar nenadoma poklicali. In s poslovnega vidika jim informacije, ki jih podjetje zbere o vas iz vaših odgovorov na anketo, pomagajo prilagoditi to uvodno komunikacijo za reševanje vaših obstoječih težav.
Potencialne stranke so del cikla prehoda obiskovalcev v stranke. Obstajajo različne vrste potencialnih strank glede na to, v kateri fazi nakupne poti se trenutno nahajajo.
Kaj je lead generation?
Pridobivanje potencialnih strank (angl. lead generation) je proces privabljanja ljudi ali podjetij, ki bi jih lahko zanimal vaš izdelek ali storitev, pridobivanja njihove pozornosti in (v idealnem primeru) njihovih kontaktnih podatkov. Vse s končnim ciljem, da jih spremenite v stranko.
V večini primerov je pridobivanje potencialnih strank v rokah marketinške ekipe. To je lahko v obliki:
- Uporaba SEO optimiacije za povečanje prometa na vašo spletno ali pristajalno stran
- Izdelava lead magneta za obiskovalce spletne strani
- Nastavitev e-mail marketinga
- Vodenje teh novih potencialnih potencialnih strank skozi prodajni tok
Zakaj potrebujete lead generation in kakšen je proces?
Kadar nekdo pokaže organsko zanimanje za vaše podjetje, je prehod od tujca do stranke veliko bolj naraven.
Zato je dobro ta “naravni” interes obiskovalca vnovčiti s privlačno ponudbo v zameno za osebne podatke osebe kot so elektronski naslov, ime ipd. Pojdimo skozi korake lead generation procesa oziroma pridobivanja novih kontaktov.
- Najprej obiskovalec odkrije vaše podjetje prek enega od vaših marketinških kanalov, kot je spletna stran, blog ali profil na družbenem omrežju.
- Ta obiskovalec nato klikne vaš klic k akciji (CTA) – sliko, gumb ali sporočilo, ki obiskovalce spletne strani spodbuja k nekemu dejanju.
- Ta CTA popelje vašega obiskovalca na pristajalno stran oziroma spletno stran, ki je zasnovana za zajemanje informacij o potencialnih strankah v zameno za ponudbo.
- Ko je obiskovalec na pristajalni strani, izpolni obrazec v zameno za ponudbo. To je to! Prejeli ste kontaktne podatke in potencialnega kupca.
Opomba: ponudba je vsebina ali vir, ki se promovira na pristajalni strani, na primer e-knjiga, tečaj ali demo verzija produkta. Ponudba mora imeti dovolj veliko vrednost v očeh obiskovalca, da le-ta posreduje svoje osebne podatke v zameno za dostop do njih.
Če povzamemo: obiskovalec klikne CTA, ki ga popelje na spletno/pristajalno stran, kjer izpolni obrazec za pridobitev ponudbe, s čimer postane potencialna stranka ali lead.
Kaj je lead nurturing?
Lead nurturing je proces negovanja potencialnih strank/leadov, ki še niso pripravljene za nakup.
Uspešno negovanje predvideva potrebe leadov glede na to, kdo so (z uporabo značilnosti profila, kot so naslov, vloga, panoga itd.) in kje so v nakupnem procesu.
Lead nurturing ohranja potencialne stranke angažirane z zagotavljanjem najustreznejše vsebine (kot so e-knjige in spletni seminarji in predvsem e-mail marketing).
V kolikor je ta proces dobro opravljen, lahko skrb za te leade ustvari močno lojalnost blagovni znamki dolgo preden je potencialna stranka pripravljena na nakup.
Strategije pridobivanja potencialnih strank (leadov) z vsebinskim marketingom
Te ideje za generiranje potencialnih strank so osredotočene predvsem na uporabo vsebinskega marketinga za ustvarjanje stalnega toka leadov. Vhodni (angl. inbound) marketing je odličen način za krepitev prepoznavnosti blagovne znamke v zgodnjih fazah kupčeve poti. Raziščimo te strategije.
1. Ustvarjanje visokokakovostnih blog vsebin
Pri Spletniku objavljamo dragocene blog vsebine od leta 2004. To je bila in še vedno je steber naše strategije pridobivanja leadov oziroma potencialnih strank.
Odvisno od demografske skupine na katero ciljate, lahko vaša vsebina vključuje tudi:
- izjave strank,
- študije primerov in
- drugo vsebino.
Prav tako ne zaspite na SEO področju. Poskrbite, da boste vključili ključne besede, zgradili povratne povezave in na splošno zagotovili vrednost potencialnim strankam. Kljub temu vlaganje na tisoče ur v ustvarjanje poglobljene vsebine, še ne pomeni zagotovljenega uspeha.
Kaj je glavni cilj vaše vsebine?
Temelj vaše strategije vsebinskega marketinga mora temeljiti na vzpostavljanju odnosov s pravimi ljudmi. To so tisti, ki se bodo verjetno pretvorili v stranke.
Odgovorite na ključna vprašanja, kot so:
- Katere izzive lahko rešimo za naše ciljne stranke z brezplačnimi vsebinami?
- Kako lahko pri teh temah prehitimo konkurenco in se razlikujemo?
- Kje naše ciljne stranke preživljajo čas na spletu? Ali berejo bloge? Ali sodelujejo v skupinah LinkedIn?
- Katere medije vsebin najraje uporabljajo naše ciljne stranke?
- Ali imamo temeljne kompetence za izdelavo visokokakovostnih vsebin? Če ne, kako lahko pritegnemo in sodelujemo s pravimi ljudmi?
Na koncu dneva je zelo pomembno, da svojim strankam pomagate rešiti njihove najbolj boleče točke. Postanite učitelj – učitelj, ki vlaga v prihodnost svojih učencev (strank).
Kako se odkrije vsebina spletne strani?
Kako promovirate svojo vsebino, je enako pomembno kot to, kako jo ustvarite. Pozitivne rezultate boste dosegli samo, če vaše ciljne stranke odkrijejo vašo vsebino.
Medtem ko PPC in druge plačljive metode lahko povečajo promet, je za mala podjetja z njimi težje začeti. Za nas organsko iskanje predstavlja levji delež prometa na naš blog. Takrat nekdo v Googlu išče nekaj takega kot “digitalni marketing” in vidi to:
Vzpon na vrh iskalne lestvice je naporna pot. Potrebujete kombinacijo časa, povratnih povezav s spletnih strani z visoko avtoriteto, omembe in deljenja na družbenih omrežjih in kopico drugih marketinških dejavnikov.
Ne glede na to, ali prodajate programsko opremo, masaže, svetujete ali ste v svetu nepremičnin, je organsko iskanje lahko močan vir za pridobivanje novih (potencialnih) strank.
2. Snemanje izobraževalnih vsebin
Izobraževalne video vsebine so dobra metoda pridobivanja potencialnih strank iz več razlogov.
Prvič, videoposnetki so zelo privlačni in lahko učinkoviteje pritegnejo in obdržijo pozornost gledalcev kot druge oblike vsebin. Z zagotavljanjem dragocenih informacij ali učenjem nečesa uporabnega se uveljavite kot strokovnjak ali avtoriteta na svojem področju ter gradite zaupanje in verodostojnost pri občinstvu.
Z njimi predstavite svoje strokovno znanje in izkušnje ter prikažete vrednost svojih izdelkov ali storitev. Ko gledalci ugotovijo, da je vaš videoposnetek koristen in informativen, je večja verjetnost, da bodo želeli vedeti kaj še ponujate, kar vodi do povečane prepoznavnosti blagovne znamke in potencialnih konverzij.
Poleg tega imajo videoposnetki širok doseg in jih je mogoče preprosto deliti na različnih platformah in družbenih omrežjih.
3. Ponudite brezplačno predstavitev/demo verzijo produkta
S to strategijo stranki v živo pojasnite izzive, ki jih lahko reši vaš izdelek, pokažite uporabniško izkušnjo in morda celo podajte kakšen družbeni dokaz.
In seveda zaključite z jasnim CTA, ki mu je lahko slediti. To vam bo pomagalo zgraditi zaupanje v vaš izdelek skozi lead generation proces.
4. Objavite zvočno vsebino (podcast in zvočne knjige)
Zvočna vsebina daje ljudem priložnost, da sodelujejo z vami na še globlji ravni – prek govorcev med vsakodnevno vožnjo v službo, med kosilom ali v telovadnici.
Nedavne študije so pokazale, da samo 104 milijonov Američanov redno posluša podcaste, 80 milijonov pa podcaste posluša tedensko. Posnetki podcastov so prav tako odlična vsebina za preoblikovanje v blog vsebine. Ko se epizoda pri poslušalcih še posebej dobro obnese, ustvarite pisno različico, ki jo bodo vaši poslušalci lahko tudi brali.
V kolikor želite postati še bolj ustvarjalni, izberite svoje najbolj uspešne blog objave in posnemite njihovo zvočno različico, ki naj bo brezplačno na voljo neposredno v blog objavi.
5. Ponudite e-knjige in priročnike
E-knjige so lahko ena najuspešnejših taktik za pridobivanje potencialnih strank. Zagotavljajo namreč dragoceno/uporabno vsebino, v očeh strank vas postavljajo kot strokovnjaka, delujejo kot lead magneti, imajo daljši rok trajanja in mogoče jih je promovirati na več kanalih. Vsako novo knjigo dostavite vaši obstoječi publiki in jih prosite, da jo delijo z drugimi.
6. Ustvarite prenosljive e-vodiče na spletni strani
Poglobljeni vodiči (običajno v obliki dolgega blog zapisa) zahtevajo veliko razmišljanja, raziskav in strokovnega mnenja. So celovita, dobro zaokrožena razlaga neke teme.
Velikokrat so tovrstne vsebine na spletni strani, na voljo brezplačno in brez nadzora. Kako torej z njimi zajamemo potencialne stranke? No, ko se bodo bralci pomikali po vsebini vodiča, bodo ugotovili, da je nekoliko dolga. Ko bodo nameravali zapustiti stran, poskrbite za aktivacijo pojavnega okna, ki jih bo povabilo, da prevzamejo različico vodiča, ki jo je mogoče prenesti na računalnik. Ta avtomatizacija lahko popelje vaše pridobivanje potencialnih strank na višjo raven.
7. Ustvarite predloge
Prava predloga na pravi strani je lahko močno orodje za lead generation. To je zato, ker so obiskovalci pripravljeni dati svoje osebne podatke v zameno za nekaj praktičnega, kar lahko dejansko uporabijo.
Predloge zagotavljajo hitro in priročno rešitev za vaše občinstvo. Z zagotavljanjem vnaprej pripravljenih predlog, ki jih je mogoče preprosto prilagoditi in uporabiti, svojim potencialnim strankam prihranite čas in trud. Ta priročnost poveča verjetnost, da bodo sodelovali z vašo blagovno znamko in se pretvorili v leade.
8. Organizirajte skupne spletne webinarje
Gostovanje spletnih seminarjev s sorodnimi (nekonkurenčnimi) blagovnimi znamkami, ki imajo podobno občinstvo kot vaše, je dobra ideja za ustvarjanje potencialnih strank.
Z gostovanjem spletnih seminarjev lahko generirate veliko novih ciljno usmerjenih leadov, s sorazmerno malo truda in brez stroškov, saj so te potencialne stranke prišle s strani vaših partnerjev, ki so dogodke promovirali svojemu občinstvu prek e-pošte in družbenih omrežij.
9. Ponudite spletne tečaje
Spletni tečaji ponujajo več načinov za povezovanje z vašim občinstvom in delitev vrednosti.
Tako kot pri vseh drugih taktikah pridobivanja potencialnih strank, mora biti določitev prave teme tako preprosta kot poznavanje občinstva.
Vodite agencijo za digitalno trženje? Ustvarite tečaj o pisanju blog objav in ključnih besedah. Prodajate CRM za startupe? Naredite tečaj o prodaji. Bodite pozorni na to, kako se vaše občinstvo odziva na te različne oblike vsebine.
10. Gostite virtualni summit za lead generation
Podjetje Close.io je jeseni 2017 gostilo The Inside Sales Summit. Posneli so 55 video intervjujev s prodajnimi strokovnjaki, voditelji, avtorji uspešnic in izvajalci na terenu – za teden vsebine, ki se poglobi v vse možne vidike tega, kar je potrebno za uspeh v svetu prodaje.
V tednu dni so ustvarili kar 7827 novih prijav, zabeležili so več kot 23.000 spletnih sej, video vsebine pa so si ogledali več kot 7.000-krat.
Seveda je uspeh takega dogodka odvisen tudi od promocije partnerjev (in govornikov). Zato je pomembno, da za tak dogodek pridobite čim več visokokakovostnih partnerskih blagovnih znamk in govornikov, ki bodo dogodek promovirali svojemu občinstvu – prek e mail liste, družbenih omrežij ipd.
11. Zaženite ustvarjalni stranski/side projekt
V kolikor želite svojemu občinstvu ponuditi nekaj dragocenega, zakaj ne bi ustvarili brezplačnega orodja, ki ga lahko uporabljajo?
Stranski projekti so lahko v številnih različnih oblikah – od izdelave mobilne aplikacije do gostovanja dogodka ali konference v živo, lansiranja majhnega (brezplačnega) programskega orodja, ki je zasnovano za ustvarjanje potencialnih strank za vaš večji izdelek, ali kako drugače.
Načini pridobivanja potencialnih strank na družbenih omrežjih
Vsaka od teh idej za lead generation temelji predvsem na uporabi enega ali več družbenih omrežij za iskanje potencialnih strank in njihovo spreminjanje v kvalificirane leade.
12. Uporaba LinkedIna za B2B
Uporaba Linkedina za večji doseg je odlična, ker je komplementarna e-pošti in doseže vaše potencialne stranke na drugem kanalu, ki je morda manj natrpan kot njihov e mail nabiralnik.
Medtem ko je e-mail marketing veliko bolj neposredna prodajna predstavitev, je interakcija na LinkedInu veliko več kot pogovor.
Z LinkedInom ljudje uporabljajo funkcijo klepeta tako kot bi uporabljali Facebook Messenger ali pošiljanje sporočil. Mnogi ljudje imajo celo aplikacijo LinkedIn na svojem telefonu, ki pošilja obvestila neposredno na njihovo mobilno napravo. Zaradi tega je LinkedIn kanal, ki se ga splača raziskati za B2B leade.
13. Odgovorite na vprašanja uporabnikov v spletnih skupnostih
Poiščite spletne skupnosti, kjer vaš ciljni trg že obstaja in aktivno išče rešitve za težave, ki jim jih lahko pomagate rešiti.
Če vsak dan posvetite 30 minut pisanju premišljenega odgovora na pomembno vprašanje v vaši niši, boste po določenem času nedvomno imeli vidne rezultate v obliki grajenja avtoritete in posledično interesa/povpraševanja s strani uporabnikov.
14. Delite privlačne objave, ki spodbujajo interakcijo
Tovrstne objave so premišljeno oblikovane tako, da spodbujajo sodelovanje v obliki všečkov in predvsem komentarjev. Tukaj je nekaj hitrih nasvetov za ustvarjanje takšnih objav:
- Začnite s kratkim privlačnih stavkom ali vprašanjem, da pritegnete bralce
- Ustvarite zanimiv prehod iz uvoda v zgodbo
- Vsak stavek ali dva postavite v svojo vrstico, da bo objava vizualno privlačna in lažje berljiva
- Za večjo angažiranost dodajte povezavo v prvi komentar namesto v objavo
- Naj bo vaša objava verodostojna, polna dodane vrednosti in privlačna
Ko na platformi/družbenih omrežjih ustvarite angažirano občinstvo, lahko začnete uporabljati druga orodja za lead generation, ki vam bodo pomagala pretvoriti več vaše rastoče publike v leade.
15. Spremljanje skupin na družbenih omrežjih
Na Facebooku so skupine še vedno najboljša destinacija za iskanje potencialnih strank, s katerimi se lahko vključite v smiselne razprave.
Poiščite in se pridružite skupinam, v katerih so člani očitno aktivni in se združujejo okoli določene teme, ki vam bo omogočila, da lahko pokažete svoje strokovno znanje in ljudem pomagate (v povezavi z vašim izdelkom ali storitvijo).
Tako kot pri vseh skupinah na družbenih kanalih se potrudite, da se izognete pretirani samopromociji svoje ponudbe. Dovolite, da bodo pomoč, pristno zanimanje in hvaležnost glavni dejavniki pri začetku pogovorov s člani skupine. Vse to bo bolj naravno pripeljalo do pristnih odnosov, ki bi lahko vzcveteli v nove stranke.
Instagram vam ponuja tudi številne priložnosti za vzpostavljanje sodelovanj z drugimi vplivnimi ljudmi v vašem prostoru – kar vam daje možnost sklepanja partnerstev, ki vam lahko pomagajo povečati rast vašega Instagrama in predstaviti svojo ponudbo več potencialnim strankam.
16. Izkoristite nišne spletne skupnosti
Skoraj vsaka tržna niša ima aktivno vodeno spletno skupnost ali dve, ki ju je mogoče uporabiti za vzpostavljanje odnosov (in, če ste zelo taktni, tudi za lead generation).
Ta strategija je učinkovita, saj vam omogoča neposredno sodelovanje s ciljno publiko, ki ima enake interese ali potrebe, povezane z vašimi izdelki ali storitvami. S sodelovanjem v teh skupnostih in zagotavljanjem dragocenih vpogledov se lahko uveljavite kot strokovnjak v panogi in zgradite zaupanje, kar vodi do povečane prepoznavnosti blagovne znamke in potencialnih konverzij.
Na primer, če vodite blagovno znamko oblačil za fitnes, vam lahko aktivno sodelovanje v specializiranem fitnes forumu pomaga pri povezovanju z navdušenci nad fitnesom, za katere je bolj verjetno, da jih bodo zanimali vaši izdelki.
Offline ideje za generiranje leadov
Ni nujno, da vsa prizadevanja za pridobivanje potencialnih strank vodijo spletne kampanje. Poglejmo si še nekaj offline strategij.
17. Nastopajte na dogodkih in konferencah
Eden najboljših načinov za izgradnjo vaše osebne blagovne znamke in avtoritete vaši industriji je nastopanje na lokalnih dogodkih in mednarodnih konferencah.
Postavlja vas kot avtoriteto na vašem področju in omogoča, da svoje strokovno znanje predstavite ciljnemu občinstvu. Z zagotavljanjem prepričljive predstavitve ali deljenjem dragocenih vpogledov lahko pritegnete pozornost in zanimanje potencialnih strank, ki aktivno iščejo rešitve v vaši panogi.
Na primer, če ste svetovalec za marketing, vam lahko govor na konferenci o digitalnem marketingu pomaga pritegniti kvalificirane potencialne stranke, ki jih zanimajo vaše storitve in strokovno znanje.
Na zadnjem diapozitivu predstavitve delite tudi svoj elektronski naslov in telefonsko številko, s čimer spodbudite ljudi, da se obrnejo na vas z vprašanji/povpraševanji – ali pa vam takoj pošljejo kratko e-pošto, da dobijo brezplačen izvod vaše nedavne knjige.
18. Predstavite se v večjih publikacijah
Predstavitev v večjih publikacijah je zelo učinkovita strategija za lead generation, saj izpostavljenost povečuje prepoznavnost in verodostojnost vaše blagovne znamke. Ko ste predstavljeni v uglednih publikacijah, to potrdi vaše strokovno znanje in pritegne pozornost širšega občinstva.
Na primer, če ste tehnološko zagonsko podjetje, predstavljeno v priznani tehnološki reviji, lahko pritegnete zanimanje strokovnjakov iz panoge, investitorjev in ljudi, ki jih zanima to, kar ponujate.
19. Ustvarite program za priporočila strank (customer referral)
Odlična strategija za lead generation, saj izkorišča moč marketinga oziroma priporočil od ust do ust. To prinaša visokokakovostne potencialne stranke, saj priporočila pogosto prihajajo od posameznikov, ki so v preteklosti imeli dobro izkušnjo z vašim izdelkom ali storitvijo.
Dropbox je na primer uvedel referenčni program, ki je uporabnike nagradil z dodatnim prostorom za shranjevanje novih uporabnikov, kar jim je pomagalo doseči znatno rast in pridobiti milijone novih strank.
20. Intervju v ustreznih podcastih in radijskih oddajah
Intervju v ustreznih podcastih in radijskih oddajah je učinkovita lead generation strategija, saj vam omogoča, da dosežete ciljno občinstvo, ki ga že zanimajo teme, o katerih se razpravlja na teh platformah.
Z deljenjem dragocenih vpogledov in vključevanjem v pogovore lahko vzpostavite verodostojnost in pridobite pozornost potencialnih strank.
Primer: če ste na primer nutricionist, specializiran za presno prehrano, vam lahko gostovanje v priljubljenem podcastu o zdravju in dobrem počutju pomaga pri povezovanju z zdravstveno ozaveščenimi posamezniki, ki bi jih morda zanimale vaše storitve ali izdelki.
21. Gostite redna srečanja
Srečanja lahko delujejo neverjetno dobro – ne glede na to, ali so zasnovana za obstoječe stranke ali za povsem nove. Imate skupnost, ki ima skupne interese? Potem je ta lead generation ideja prava za vas.
Kadar načrtujete srečanja za potencialne stranke, poskrbite, da boste vsem zagotovili neko dodano vrednost. To je lahko v obliki izobraževalne predstavitve, delavnice ali kako drugače. Z drugimi besedami, ne naredite samo predstavitve izdelka.
Uporabite orodja, kot sta Meetup ali Eventbrite, za organizacijo dogodka, spremljanje odgovorov in interno pošiljanje e mail opomnikov.
Prodajate prodajni CRM za startupe? Poskusite s sodelovalno delavnico o tem, kako zgraditi prodajni proces startupa od začetka.
S srečanji se lahko ustvari tudi intimnost skupnosti, spodbuja zvestobo blagovni znamki in reši težave najbolj motiviranih članov.
22. Pojdite na lokalno (ali nacionalno) televizijo
Kakšen je potencial lokalne televizije za pridobivanje potencialnih strank? Nekatere lokalne televizije vas bodo prosile, da plačate v kolikor želite biti gost. Vendar, če si ustvarite avtoriteto na svojem področju, lahko postanete oseba, s katero si vsi želijo intervjuja.
Ta lead generation strategija, je zelo usmerjena v odnose.
Začnite s temi preprostimi koraki:
- Mrežite se na dogodkih iz oči v oči, kjer so prisotni medijski odločevalci
- Najprej poiščite manjše priložnosti/sodelovanja s podcastom in radijskimi intervjuji
- Povežite se in redno delite vsebino, ki jo objavljajo ključni lokalni novinarji
- Najpomembneje pa je, da naredite ali ustvarite nekaj pomembnega, ki ima učinek/uspeh
Primer; lastnik lokalne restavracije, ki nastopa v priljubljeni jutranji oddaji in razpravlja o edinstveni kulinarični ponudbi, lahko privabi lokalne gledalce za obisk restavracije, kar ima za posledico nove potencialne stranke.
Pridobivanje leadov: recept za prodajo in poslovno rast
V članku smo razpravljali o kar nekaj različnih lead generation strategijah – nekatere so bolj standardne, nekatere nekoliko neobičajne. Izbrati morate tiste, ki najbolje delujejo za vaše občinstvo in vaše podjetje.
Kako boste vedeli?
Sledite pravim meritvam, zlasti stopnjam konverzije. Zgradite zaporedje negovanja potencialnih strank in spremljajte dogajanje (konverzije) za različne metode.
Ocenite potencialne stranke, da se osredotočite le na tiste, za katere obstaja večja verjetnost, da se bodo spremenile v dolgoročne stranke.
Ne glede na to, kaj poskusite, je najpomembnejše, da si zapomnite naslednje: če želite ustvariti kvalificirane leade, morate ponuditi dragoceno vsebino.
Dajte potencialnim strankam na vrhu prodajnega kanala nekaj, kar bo izobraževalo, zabavalo, informiralo ali navdihnilo. In za najboljše rezultate se prepričajte, da povežete svoj lead magnet z optimizirano spletno/pristjalno stranjo, ki vaše obiskovalce spodbudi k dejanjem.
Želite privabiti več potencialnih strank? Ne glede na to, ali potrebujete prilagojeno strategijo ali le nasvet, smo vam na voljo. Naša ekipa izkušenih marketingašev vam bo z veseljem prisluhnila!
Uspešno!
Vaš Spletnik
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024