Kaj so gostujoči članki in kako nam pomagajo pri SEO?

Dec 21, 2022
Dec 21, 2022

Posodobljeno 06. 01. 2023

Gostujoči članki so članki, ki jih objavljamo na spletnih mestih drugih avtorjev ali organizacij. Njihov namen je promovirati naše lastno spletno mesto, podjetje ali izdelke, hkrati pa tudi povečati ugled in avtoriteto naše blagovne znamke.

V nadaljevanju boste spoznali, kako lahko gostujoči članki izboljšajo SEO vašega spletnega mesta, povečajo prepoznavnost blagovne znamke in promovirajo vaše izdelke in storitve.

Povezava s SEO

Gostujoči članki so lahko odličen način za izboljšanje SEO (optimizacija spletnega iskalnika) našega spletnega mesta. To pa zato, ker spletni iskalniki (kot je Google) cenijo spletna mesta, ki imajo veliko kakovostnega in relevantnega vsebinskega gradiva.

povezava s seo optimizacijo

Ko objavimo gostujoči članek na spletnem mestu drugih avtorjev, lahko naše spletno mesto dobi povezave (ang. backlinks) s tem spletnim mestom. Več na to temo si lahko preberete v našem članku “kako pridobiti kvalitetne SEO backlinke

Spletna mesta z veliko kakovostnih povezav običajno vidijo boljše rezultate v iskalnikih, kar pomeni višje mesto v rezultatih iskanja in več prometa na našem spletnem mestu.

Gostujoči članki spadajo v področje off site optimizacije spletne strani.

Prednosti gostujočih člankov

Gostujoči članki imajo lahko številne prednosti. Poglejmo si pet najpomembnejših:

  1. Povečanj prometa na našem spletnem mestu: Ko objavimo gostujoči članek na spletnem mestu z veliko obiskovalci, lahko naše spletno mesto dobi več prometa.
  2. Boljše SEO pozicije: Gostujoči članki lahko pomagajo izboljšati SEO našega spletnega mesta, saj lahko naše spletno mesto prejme povezave iz kakovostnih spletnih mest, kar pomeni boljše mesto (za našo stran) v rezultatih iskanja in več prometa.
  3. Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke: Ko objavimo gostujoči članek na spletnem mestu z veliko obiskovalci, lahko naša blagovna znamka pride v stik z veliko novimi ljudmi in tako poveča svojo prepoznavnost.
  4. Promocijo naših izdelkov ali storitev: Gostujoči članki so lahko odličen način za ciljno promocijo naših izdelkov ali storitev občinstvu, ki je zainteresirano za določena področja.
  5. Gradnja zaupanja med strankami: Gostujoči članki lahko pomagajo graditi zaupanje med strankami, saj jim pokažemo, da smo strokovnjaki v svojem področju in da se zanimamo za njihove potrebe in interese.

Kako napisati kakovosten gostujoči članek

Če želimo objaviti gostujoči članek, je pomembno, da ga napišemo tako, da bo privlačen in zanimiv za obiskovalce spletnega mesta, na katerem bo objavljen.

pisanje članka

To pomeni, da mora biti vsebina članka kakovostna in relevantna za občinstvo spletnega mesta. Prav tako je pomembno, da v članku navedemo povezave do našega spletnega mesta in da v njem omenimo našo blagovno znamko.

V nadaljevanju predstavljamo nekaj konkretnih pravil oz. priporočil, ki so vam lahko v pomoč pri pisanju gostujočih člankov:

  1. Izberite pravo spletno mesto: Preden začnete pisati gostujoči članek, je pomembno, da izberete pravo spletno mesto, na katerem ga boste objavili. Izbirajte spletna mesta, ki so relevantna za vaše področje in imajo veliko obiskovalcev.
  2. Dogovorite se z lastnikom spletnega mesta: Pred objavo gostujočega članka se posvetujte z lastnikom spletnega mesta, na katerem ga boste objavili, in se prepričajte, da ste v skladu z njihovimi zahtevami.
  3. Naredite raziskavo: Preden začnete pisati gostujoči članek, naredite raziskavo in se prepričajte, da imate vse potrebne informacije in dejstva.
  4. Izberite dober naslov: Izberite naslov, ki bo privlačen in zanimiv za obiskovalce spletnega mesta, na katerem bo objavljen gostujoči članek.
  5. Pišite kakovosten in relevanten članek: Pišite kakovosten in relevanten članek, ki bo privlačen in zanimiv za obiskovalce spletnega mesta, na katerem bo objavljen.
  6. Vključite povezave: V gostujočem članku vključite povezave do vašega spletnega mesta in drugih relevantnih spletnih mest.
  7. Omenite vašo blagovno znamko: V gostujočem članku omenite vašo blagovno znamko in povežite jo z vsebino članka.
  8. Preverite za slovnične napake: Pred objavo gostujočega članka preverite članek za slovnične napake in se prepričajte, da je vsebina čitljiva in dobro strukturirana.

Zaključek

Gostujoči članki so lahko odličen način za izboljšanje SEO našega spletnega mesta, povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, promocijo naših izdelkov in storitev ter gradnjo zaupanja med strankami.

Vendar je pomembno, da jih objavljamo na kakovostnih in relevantnih spletnih mestih ter da se pred objavo posvetujemo z lastniki spletnih mest, da se prepričamo, da smo v skladu z njihovimi zahtevami.

S pravilno uporabo gostujočih člankov lahko naše spletno mesto vidi veliko koristi in dobi več prometa in strank.

Matjaž Sedlar

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran