To spletno mesto uporablja piškotke.
Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kako pridobiti kvalitetna organska povpraševanja s spleta? Naših 6 brezčasnih nasvetov

Kako pridobiti organska povpraševanja s spleta?

Če iščete način, ki bi vam zagotovil stalno pridobivanje kvalitetnih organskih povpraševanj s spleta, potem vam bo spodnjih 6 brezčasnih nasvetov od sedaj omogočilo vzpostaviti ravno to.

V omenjeni blog objavi vam predstavljamo nasvete, ki vam bodo zagotovo omogočili uresničitev tega cilja na enostaven in razumljiv način. Pojdimo lepo po vrsti in spoznajmo korake do našega cilja. 

1. DEFINIRAJTE PROFIL IN OBNAŠANJE SVOJEGA IDEALNEGA KUPCA

Prvi korak pri ustvarjanju večjega števila organskih obiskovalcev je dobro poznavanje in razumevanje današnjega obnašanja posameznika na spletu. Če želite pritegniti zadostno količino kvalitetnih organskih obiskovalcev, morate na njih tudi ciljati. Šele ko boste razumeli kdo so vaši ciljni kupci in kakšne so njihove dejanske potrebe, boste tudi spoznali, kako v njih vzbuditi interes prav za vaše podjetje.

Pogosto se srečujemo z vprašanjem, kakšen pa je najboljši način za iskanje pravih potencialnih strank? Primarno je potrebno določiti in ustvariti smiselne skupine oz. profile kupcev (ang: buyer persona). V praksi gre namreč za več različnih profilov vaših idealnih kupcev, razdeljenih glede na njihove značilnosti ter lastnosti, ki privedejo do nakupa vašega produkta ali storitve.

Priporočljivo je torej, da oblikujete več kot le en profil kupca (buyer persono). Podjetja v praksi ponavadi svoj izdelek ali storitve ponujajo in na koncu prodajajo, različnim vrstam ljudi, zato potrebujete za optimalen rezultat vzpostaviti tudi več različnih profilov, zaradi katerih  boste s prilagojenim pristopom in prilagojeno komunikacijo optimalno ciljali na odzivanje posamezne skupine kupcev. 

Recimo, da ste podjetje, ki prodaja otroške plenice in skuša oglaševati svoje izdelke potencialnim strankam.

Najbrž bi se strinjali, da so v praksi pogoste sledeče persone oz. tipi kupcev:

  • mama, ki je trenutno na porodniški
  • zaposlena mama, ki si v prostem času privošči wellness
  • Oče 30+ let, ki ga zanima šport in ima rad zabavno elektroniko
  • Podjetnik začetnik, ki je v podjetništvu šele začel

Z oblikovanjem profila kupca (buyer person) boste podrobno spoznali svoje kupce. Lažje jih boste nagovorili in jim dali vedeti, da razumete njihove potrebe in jim lahko ponudite rešitev v obliki storitve ali izdelka.

Da pa lahko profil kupca sploh kreiramo, moramo o uporabnikih vedeti seveda tudi kar nekaj dodatnih informacij. Več podatkov kot vključimo v profil kupca, bolj natančno bo le-ta ustvarjen in posledično bo vaš marketing bolj učinkovit . Kaj morate upoštevati pri ustvarjanju profila kupca (buyer persone)?

  • demografijo
  • obnašanje na spletu
  • dohodek gospodinjstva
  • nakupovalne navade
  • njihove potrebe in želje

S pomočjo teh informacij boste ustvarili profil vašega idealnega kupca, kar pa je ključnega pomena. Ko boste vedeli, kakšen kupec je najbolj primeren za vas, boste tudi ugotovili, kako ga nagovoriti in posledično tudi pridobiti na vašo stran, ter mu na strani ponuditi informacije, ki jih pričakuje.

2. OPTIMIZIRAJTE SPLETNO STRAN ZA ISKALNIKE (SEO)

Optimizacija spletnih strani za iskalnike (SEO) je ena izmed najboljših strategij za kakovostno organsko pridobivanje potencialnih strank, ki v praksi s pravilno izvedbo, poskrbi za vsaj 50% vsega obiska na spletne strani posameznega podjetja. Gre za tehnični proces izboljšanja vaših organskih uvrstitev, vaše spletne strani na iskalnikih za posamezno ključno besedo. Višje med rezultati kot se nahajate za posamezno ključno besedo, več ljudi in posledično več interesa s trga boste zaznali v vašem podjetju.

SEO strategija je v praksi najboljši način konstantnega pridobivanja novih potencialnih strank s spleta in stabilnosti vašega spletnega nastopa.. 

Najpomembnejši del pri optimizaciji spletne strani je iskanje in določanje najbolj primernih ključnih besed

Zakaj so ključne besede pomembne? 

Ko uporabniki brskajo po spletu, uporabljajo določene ključne besede, ki jih privedejo do rezultatov. Če želite, da najdejo ravno vašo spletno stran, potem morate poskrbeti za visoke organske pozicije med Google rezultati za posamezno ključno besedo. S pravilnim pristopom, pravim izborom ključnih besed in pravilno izvedbo si boste zagotovili, da bodo uporabniki najdli prav vaše izdelke ali storitve in ne ponudbo vaših konkurentov. 

Zagotovo lahko rečemo, da je iskanje in uporaba relevantnih ključnih besed kritičnega pomena. Konec koncev je ravno to eden tistih osnovnih faktorjev, na podlagi katerih vas kupci danes najdejo ali pa žal še ne.

Med raziskovanjem se poleg splošnih ključnih besed npr. »otroške plenice« predvsem osredotočite tudi na dolge ključne besede (ang. long tail), to so tiste, ki vsebujejo tri ali več besed, kot npr. »nočne plenice za dojenčke« , ki imajo v konkretnem primeru preko 20 unikatnih iskanj mesečno, poleg tega pa izražajo bolj natančno namembnost v očeh iskalca.

Naj povzamemo: če nekdo brska po spletu in vpiše npr. ključno besedo »plenice« sploh še ni jasno ali išče plenice za otroka ali denimo plenice za odrasle. Dobro je če se za to ključno besedo uvrščate visoko med rezultati, dobili boste veliko obiska, vendar imejte zavedanje, da velik del obiskovalcev ne bo predstavljal vašega kupca (vsi tisti npr., ki iščejo plenice za odrasle). 

Ravno zato so pomembne tudi dolge ključne besede, saj v praksi kupcem prikažejo točno tisto, kar v danem momentu iščejo, to pa vodi v boljše prodajne rezultate posameznega ponudnika.

3. IZBOLJŠAJTE HITROST SPLETNE STRANI

Hitro nalaganje spletne strani je ključnega pomena za dobro uvrščanje vaše spletne strani med rezultati in za dobro uporabniško izkušnjo vašega obiskovalca, kar v praksi vodi v uspešnost posameznih spletnih mest. 

Dejstvo je, da današnji kupci nimamo veliko časa. Ko brskamo po spletu, si želimo rezultata (v tem primeru vašo spletno stran) izjemno hitro. Če se bo stran nalagala predolgo časa, močno tvegate izgubo kupcev, ki bodo zaradi počasnega delovanja vašo spletno stran enostavno zapustili in obiskali raje vašega konkurenta.

Kar 53 % uporabnikov bo v praksi vašo spletno stran zapustilo, če se bo nalagala več kot tri sekunde in če ne boste poskrbeli še za nekatere ostale vitalne dele uspešnih spletnih mest. 

Če si želite zagotoviti hitro nalaganje spletne strani, lahko uporabite tudi nekatera orodja, ki vam pomagajo preveriti, kako hitro se vaša spletna stran odpira na posamezni napravi.

Če nimate dovolj časa ali znanja, da bi te spremembe izvedli sami, imate pa pravilno zavedanje, potem priporočamo, da odgovor pridobite s strani vašega ponudnika oz. ostalih ponudnikov na trgu, ki vam bodo pomagali z razlogi in rešitvami pri izboljšanju hitrosti spletne strani. 

4. POENOSTAVITE NAVIGACIJO PO SPLETNI STRANI

Uporabnike najbolj moti, kadar se na spletnih straneh izgubljajo in neuspešno brskajo ter iščejo želene informacije. Verjetno je tudi pri vas enako, ko ste v vlogi iskalca. Torej, če bo vaša spletna stran nepregledna in za uporabnika nelogična, potem boste zagotovo izgubljali potencialne stranke. 

Vsem tistim, ki imate možnost vpogleda v kakovost delovanja vaše spletne strani preko analitičnega orodja Google Analytics (gre za brezplačno orodje), priporočamo, da sledite dvema osnovnima kazalcema kvalitete vaše strani in zadovoljstva vaših obiskovalcev; Stopnja odboja (Bounce rate) in čas zadrževanja obiskovalcev na vaši strani. V kolikor je stopnja odboja visoka, čas zadrževanja na vaši strani pa izjemno kratek (pod 1 min), potem v očeh vaših obiskovalcev ne generirate zadostnega zadovoljstva, ki bi vodilo v povpraševanje ali nakup. Smiselno bo reagirati.

Kaj pa je sinonim uporabniku prijazne spletne strani? Poleg same hitrosti nalaganja je pomemben element, logična, jasna in pregledna struktura spletnega mesta. Veliko podjetji uporablja določene generične naslove, saj omogočajo organizacijo informacij v primerne kategorije. Najbolj pogosti med njimi so:

  • O nas
  • Storitve
  • Izdelki

Kako pa to deluje v praksi?

Če bi bili na primer lastnik spletne trgovine, ki prodaja kmetijsko mehanizacijo, bi kot naslove lahko uporabili svoje najbolj priljubljene izdelke. Posebne naslove oziroma razdelke bi razdelili po kategorijah: rezervni deli, traktorji, servis. Torej po namembnosti.

Ko bi kupec brskal po spletni strani in kliknil na določen naslov, bi se mu prikazali samo izdelki / storitve v tej kategoriji in nakupovanje bi bilo lažje in bolj praktično, izbira pa praktično ponujena na dlani.

Torej, jasna, enostavna in kvalitetna navigacija vam bo prinesla več organskih potencialnih strank, saj bodo kupci informacije našli hitreje, se na spletni strani zadržali dlje, posledično pa ravno pri vas kupovali bistveno več.

5. OBJAVLJAJTE VSEBINE

Vas zanima, kako pritegniti potencialne stranke? Precej preprosto je: z objavljanjem kvalitetnih vsebin.

Ustvarjanje kvalitetne, stranki usmerjene vsebine je ena izmed najboljših idej za pridobivanje strank, saj lahko tako z njimi delite koristne in zanimive informacije, obenem pa jim ponudite odgovore, ki jih iščejo. V praksi pa je ravno to področje prepogosto močno zanemarjeno. Vsebine so preveč generične in prevečkrat so same sebi namen

Zavedajte se, da sodoben kupec nenehno brska po spletu in išče informacije o različnih temah. Vaše podjetje ima dve opciji; Lahko s pomočjo dragocenih in kvalitetnih informacij pripomorete k temu, da v očeh obiskovalca izpadete kredibilna in kvalitetna izbira ali pa z zanemarjanjem tega področja, zavestno obiskovalcu predlagate, naj vašo spletno stran raje zapusti in kvalitetnega ponudnika poišče na drugih spletnih mestih.

Kako začeti z objavljanjem vsebin?

Najprej se morate odločiti, kakšno vsebino in zakaj jo želite sploh podajati. Najbolj priljubljeni načini za gradnjo kvalitetne vsebine, ki pomaga vašemu uporabniku v praksi so blogi, infografike, video posnetki, e-knjige ali priročniki. Idealno je uporabiti več kot samo eno obliko, saj bo tako vsebina raznolika, sveža in zanimiva.

Preden začnete z ustvarjanjem vsebine, preučite ključne besede in poiščite takšne, ki so za vašo ponudbo relevantne. Pobrskate lahko tudi na Googlu, da vidite, kakšno tematike obravnavajo druge spletne strani.

Med rezultati iskanja je recimo na dnu vedno tudi del iskalnih nizov »Ljudje tudi sprašujejo,« (ang: People also ask) kjer lahko za posamezno ključno besedo vidite, kakšna vprašanja vse postavljajo uporabniki. Z odgovori na njih lahko preprosto odgovorite v svojih objavah in si zagotovite na eni strani uporabnikom koristne informacije na drugi strani pa visoko pozicijo med rezultati, ko bo nekdo iskal na omenjen način.

Osredotočite se na ustvarjanje vsebine, ki se navezuje na vaše področje, saj boste tako na svojo spletno stran pridobili potencialne stranke, ki jih to tudi dejansko zanima.

Cvetličarna najbrž ne bo pisala o tem, kako vzgojiti nasad cvetočih vrtnic. Oseba, ki brska s ključno besedo “pomen barve vrtnic”, najbrž tudi ne išče nasvetov za vzgojo vrtnic, temveč išče odgovor na to katera barva vrtnice je najbolj primerna za posamezen namen.

Ustvarjanje ustrezne vsebine je odlična marketinška strategija, saj bo na vašo spletno stran privabila več organskih in primernih potencialnih strank. V praksi je priporočljivo narediti seznam pogostih vprašanj s katerimi se srečujete najbolj pogosto in najprej za omenjeno področje spisati kvalitetno vsebino za iskalce na spletu. 

Na ta način boste dosegli dvoje; Sebi boste zmanjšali količino istih vprašanj in na drugi strani postregli z odgovori, ki bodo vašega obiskovalca lažje spremenile v kupca, ravno pri vas.

6. UPORABLJAJTE SOCIALNE MEDIJE

Največ potencialnih kupcev boste zagotovo pridobili s pomočjo pravilnega nastopa na socialnih medijih. Čeprav sama uporaba družbenih platform ne bo vplivala na višjo uvrstitev vaše spletne strani pri brskanju na internetu, pa bo zagotovo privedla več novih uporabnikov.

Prvi korak je seveda odločitev, katere platforme sploh uporabljati. Na izbiro so:

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • In ostale

Vsi našteti družbeni mediji so odlična platforma za povezovanje z vašimi kupci. Določite, katero platformo želite uporabljati in začnite objavljati različne povezave do vaših vsebin, saj boste tako uporabnike privabili na vašo spletno stran. 

Vsako objavo pospremite s povezavo do vaših storitev ali izdelkov in si tako zagotovite več organsko pridobljenih strank. V praksi se izkaže, da je smiselno biti prisoten na več platformah, seveda odvisno od obnašanja vaših potencialnih strank na spletu.

Začnite s pridobivanjem potencialnih strank že danes!

Organsko pridobivanje potencialnih strank bo pripomoglo k rasti in uspešnosti vašega podjetja na spletu. Uporabite vse zgoraj naštete nasvete in zagotovo boste pridobili več novih strank in kupcev. V kolikor potrebujete več informacij, pa stopite v stik z našo ekipo, ki vam bo z veseljem pomagala.

Srečno,
Spletnik

Poganja Spletnik | Vse pravice pridržane © 2017