Kako prodati spletno stran?

Okt 13, 2011
Okt 13, 2011

Posodobljeno 11. 04. 2024

Dostikrat se zgodi, da lastniki spletnih strani prenehajo s poslovanjem – iz takih in drugačnih razlogov. In ker je včasih težko zavreči spletno stran, bomo danes pogledali, kako in komu jo lahko prodate.

Zakaj jo sploh prodati in ne enostavno izklopiti? Spletna stran, sploh če je starejša, ima že zgodovino – tako med iskalci kot spletnimi pajki. V ozadju pa je seveda tudi utečen posel, ki ste ga s spletno stranjo gradili. In tudi, če se vi s tem poslom ali spletno stranjo ne boste več ukvarjali – bi se mogoče kdo drug.
Glede na to, da se vsaj enkrat mesečno srečam s takim primerom naših naročnikov, je tudi mene zanimalo, kako bi spletni strani lahko podaljšali rok trajanja.
Poglejmo …
Korak 1 – Kako določiti vrednost spletni strani, ki jo prodajate?
Korak 2 – Kako ustvarjati vsebino, ki bo ohranjala vrednost spletne strani?
Korak 3 – Kako ustvariti profitabilen produkt v 48 urah?
Korak 4 – Obisk vpliva na vrednost vaše spletne trgovine.
Korak 5 – Spletno stran prodajte nekomu, ki si jo želi kupiti
Poglejmo si torej vsak korak za korakom.
Korak 1 – Kako določiti vrednost spletni strani, ki jo prodajate?
Vrednost spletne strani najlažje določimo tako, da pogledamo, koliko nam spletna stran prinaša. Denarja, seveda. Seštejte letni prihodek, ki vam ga spletna stran prinese – s prodajo, ki jo ustvarite – in dobili boste vrednost strani v enem letu. Vsebina, ki jo ima vaša spletna stran, je največji pokazatelj vrednosti strani. Če je vsebina dobra, se produkti prodajajo, gre za spletno stran z visoko vrednostjo. Na tem mestu seštejte vse prihodke, ki so se zgodili na podlagi spletne strani – nakupi, povpraševanja, prenosi e-priročnikov, prijave na e-novice … zato je dobro vsakega od teh ciljev meriti, s pomočjo Google Analytic orodja to najlažje storite.
Korak 2 – kako ustvarjati vsebino, ki bo ohranjala vrednost spletne strani?
Vsebina je kralj spletne strani. A le sveža in zanimiva vsebina je tista, ki daje spletni stran največjo vrednost. Poskrbite za to, da bo vaša vsebina ves čas sveža. Nova. Ustvarjate nove e-priročnike, pišite nove članke, dopolnjujte rubriko »pogosta vprašanja«. Brez dobre vsebine lahko spletna stran hitro pade tudi med naravnimi rezultati, kar seveda močno vpliva na število obiskov.
Korak 3 – Kako ustvariti profitabilen produkt v 48 urah?
Če želite, da se bo na vaši spletni strani ves čas dogajalo nekaj novega, morate biti ves čas v pripravljenosti, da ustvarite nekaj novega, svežega … iz obstoječega produkta morate znati narediti akcijo, ki bo v zelo kratkem času privabila več obiskovalcev in več potencialnih kupcev. Lahko je to del novega produkta, nov produkt ali le dodatek v vaši ponudbi. In če znate to narediti v 48 urah, boste lahko vedno ponudili nekaj novega. In s tem ohranili visoko vrednost vaše spletne strani.
Korak 4 – Obisk vpliva na vrednost vaše spletne trgovine
Ustvarite kanale, preko katerih bo na vašo spletno stran prišlo veliko število obiskovalcev. Neposredno so namreč oni tisti, ki tudi ustvarjajo vrednost vaše spletne strani. Mesečni obisk, ki ga imate, je dober pokazatelj vrednosti in omogoča, da preko spletne strani prodate še več. Če kupite spletno stran, stopite v to premišljeno. Ustvarite strategijo pristopa že pred samim nakupom, da ne boste po nepotrebnem izgubljali obiskovalcev in denarja.
Korak 5 – Spletno stran prodajte nekomu, ki si jo želi kupiti
Na internetu obstaja že kar nekaj dražb, kjer lahko svojo spletno stran poskušate prodati. Objavite svoj oglas tudi na forumih, blogih, kjer je vam zdi, da se nahaja ciljna publika. Uporabite lahko tudi vse vrste socialnih medijev, saj se tem zadržuje vse več in več ljudi.
Tudi potencialnih kupcev. In preden spletno stran prodate, dobro premislite, če si tega res želite. In poskušajte čim bolje postaviti tržno vrednost strani. Da vam ne bo potem žal.
Če pa si želite novo spletno stran – kontaktirajte nas!
Andreja Ogrinc

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran