Kako smo izboljšali e-mail kampanjo za 840%

Jan 7, 2016
Jan 7, 2016

Posodobljeno 29. 01. 2021

Z vami želimo deliti odlične rezultate e-mail kampanje, ki smo jo delali za našega naročnika.
Verjeli ali ne, e-mail kampanje so lahko najbolj učinkovit način pridobivanja strank, četudi se vam zdi, da “reklamna sporočila” ne bere nihče. E-mail marketing morate dobro povezati z vašo prodajo, s spletno stranjo, pisati ogromno različnih sporočil, od osebnih pa do promocijskih, če želite uspeti.

Danes si bomo na podlagi konkretnega primera pogledali, kako z nekaj triki izboljšati rezultate e-mail kampanje, kot so:

  • število odprtih sporočil,
  • število odgovorov na e-mail,
  • število konverzij.

Referenčni primer

Poglejmo si najprej konkretno sporočilo, ki je požela uspehe na spletu. Podjetje je pred pol leta organiziralo nagradno igro za svoj produkt, tokrat pa smo želeli z vsemi prijavljenimi v žreb nagradne igre stopiti v kontakt. To nam je uspelo z naslednjim e-mailom:
ZADEVA: Matjaž Sedlar, se me spomniš? ?
BESEDILO: Zdravo Matjaž
Želel sem vas samo opomniti, da imate samo še 5 dni na voljo za božična darila. Pa da ne bo preveč gorja in dela z njimi, vam lahko pri tem pomagam. Zaenkrat še nisem srečal osebe. ki se nebi razveselila pametnega pisala za božič.
Pisalo si poglejte tukaj. 
Če se ne motim, ste si pisalo že ogledali v preteklosti, sodelovali tudi v nagradni igri. V kolikor želite razveseliti svojo drago/dragega tokrat, ga naročite tukaj
p.s.: ne pozabite slikati zadovoljstva svojih bližnjih, ko bodo videli pisalo 😉
LP
Matjaž
Send from iPhone
Ne želite več prejemati mojih sporočil? Kliknite TUKAJ.
 

Triki uporabljeni v e-mailu

Prvo na kar morate paziti je to, da zadeva odraža neko osebno noto. Ne pošiljajte sporočila, kjer je logično, da je nekdo poslal masovno pošto (npr. 5 razlogov za slabo prodajo v vašem podjetju).
Izogibajte se marketinškim naslovom, pišite kot človek in uporabljajte naslednje nasvete:

  • pošljite zadevo s slovnično napako (to lahko poveča uspešnost za 10%)
  • uporabljajte ime naslovnika v zadevi (npr.: “Matjaž, se me še spomniš?”)
  • v Newslettru lahko uporabljate tikanje
  • vstavite čustveni simbol (“smeško”) v zadevo
  • sprašujte že v zadevi (npr.: Se lahko slišiva?”)
  • pošiljajte masovna sporočila tudi brez grafične predloge (golo besedilo)

Vaš cilj mora biti ta, da v naslovniku vzbudite zanimanje, radovednost za poslano pošto, kar boste težko dosegli, če bo e-mail že v štartu marketinško naravnan.
Marketinško naravnan e-mail ne pomeni samo npr. “20% popusta, če plačate danes”. Danes podjetja dnevno pošiljajo Newsletter in vsi že vemo, da e-mail “10 nasvetov za … bla bla” ni bil namenjen samo meni, ampak mi bodo spet nekaj ponujali, za tem sigurno stoji neka marketinška vzmet.
Glejte na to, da bo zadeva kot celotno sporočilo torej izjemno osebno. Primer:

  • Matjaž, rad bi govoril s tabo 🙂
  • Me lahko pokličete?
  • Tehnična podpora uporabnikom (za npr. demo prijave)
  • Pomagajte mi
  • Vzeli smo si čas za vas
  • Želim vam osebno voščiti (uporabno za novoletno čestitko)
  • Razočaran sem (v nadaljevanju napišete: razočaran sem, ker z vami nisem uspel še stopiti v kontakt)
  • Kot bi pisal prijatelju

Vsaka marketinška akcija mora temeljiti na poznavanju potencialnih strank. Če vam je jasno, da ljudje nimajo prostega časa na pretek, za prebiranje vaše e-maile, potem vam je jasno tudi, da mora biti vaše sporočilo kratko. Ne pišite več kot 2 odstavka.
Predstavljajte si, da pišete prijatelju (ni pomembno o čem). Kako dolgo sporočilo bi napisali? Bi bilo dolgo 5 odstavkov? Ne! Če bi prijatelju želeli sporočiti neko dolgo zgodbo, bi v roke vzeli telefon in bi ga poklicali. Enako je pri Newslettru. V kolikor želite svojim potencialnim strankam nekaj sporočiti, naj bo to osebno in kratko.
Bi prijatelju kdaj poslali e-mail iz info@podjetje.si? Zagotovo ne. Enako je pri Newslettru. Vašo masovno e-mail kampanjo lahko iz orodja za pošiljanje e-novic pošljete iz vašega osebnega e-maila (bodisi je to ime@gmail.com ali ime@vasadomena.si).
Naslednje vprašanje se nam poraja – iz kje bi poslali vaše sporočilo? Bi e-pošto poslali morda iz mobilnika namesto iz računalnika? Nihče ni navajen, da bo dobil E-pošto iz mobilnika in da bo to masovna marketinška kampanja. Kaj torej narediti?
Na dno vašega e-maila napišite “Sent from my iPhone” ali “Sent from Android device”. To bo uspešnost vašega e-maila povečalo za več kot 10%, zato uporabite to že v naslednjem sporočilu.
Kakšni so bili rezultati?

  • delež odprtih sporočil: 45%
  • delež odgovorov na sporočilo: 10%
  • delež konverzije (klik na povezavo): 32%
  • delež konverzije (nakup): 2%

Tako sporočilo lahko torej pošljete tudi vi, bodisi za osebe, ki so se prijavili na nagradno igro ali so si prenesli e-priročnik. Pri tem uporabljajte Newsletter orodje za pošiljanje e-novic, ki ga lahko preizkusite brezplačno na TEJ POVEZAVI.
Bi si želeli tako uspešne kampanje, kot ste si prebrali v članku? Pišite nam na info@spletnik.si, nas pokličite na 01 600 99 30 ali pa izpolnite kontaktni obrazec.
Uspešen nastop na spletu vam želim,
Matjaž Sedlar

Glej… tole je zate

Prijavi se na e-novice in prejmi brezplačen dostop do Spletnik Akademije.

Ocenite to stran

ANALIZIRAJ SPLETNO STRAN