Posodobljeno 29. 01. 2021
Verjeli ali ne, kupci naredijo veliko poizvedb preko spleta. Razlika med spletno poizvedbo in klasičnim pohajkovanjem po trgovinah je ta, da online velikokrat dajo produkte v košarico in jo nato zapustijo. Ali veste, da so opcije kako jih prepričati v nakup preden zapustijo košarico?
V povprečju (po Baymard.com, Baymard Institute) je stopnja zapuščenih košaric kar 68,53%. Takšno številko je res težko spregledati. Zakaj je temu tako ?
Kazalo
1. Bodite odkriti glede cen, ne skrivajte dodatnih stroškov
Da bi pridobili več nakupov, dajte vašim obiskovalcem možnost izračuna končne cene. Tako bodo kupci točno vedeli koliko morajo plačati na blagajni.
2. Ponudite več načinov plačila
Z več načini plačila v vaši spletni trgovini ne omejujete kupca, da bi nakupoval pri vas. Ne poizkušajte kupce prisiliti, da si odprejo nove račune, da bodo lahko kupovali pri vas, saj jih bo to definitivno odvrnilo od nakupa. Vedno razmišljajte kot kupec, ko se gre za vašo spletno trgovino. En izmed načinov plačevanja je plačevanje s kreditnimi karticami.
3. Ponudite posebno ponudbo
V resnici deluje skoraj vse po istem principu kot v resničnem življenju. Ponudite jim tisto, čemur se ne bodo mogli upreti. Naj bodo to kuponi, posebna ponudba, promocija,…
Naj bodo te posebne ponudbe dobro vidne in označene. V primeru, da bodo morali iskati, jih bo velika večina obupala in odšla. Poizkušajte vašim kupcem ponuditi alternative ponudbi, ki jo išče, kajti tako zvišate možnosti za večjo prodajo.
4. Ne zahtevajte da se kupci registrirajo
Dobro premislite koliko imate sami ustvarjenih računov tako fizičnih kot online in ravno toliko je gesel oz. kod. Malce je že ironično, da veliko spletnih mest zahteva, da se registrirate. Po zadnjih raziskavah Webcredible-a je 29% online kupcev izrazilo nezadovoljstvo z nujno registracijo pri nakupu v spletni trgovini. Dober način je, da jih pozovete k registraciji šele ko opravijo nakup.
5. Zmanjšajte število nakupnih korakov v trgovini
Seveda to zavisi od dejavnosti, ampak če se le da zmajšajte število korakov do zaključka nakupa. To znatno zvišuje število opravljeni nakupov online. Rešitev je recimo modul One-step-checkout, ki ga lastniki spletnih trgovin na platformi Magento že dobro poznajo. Uporabniki imajo možnost, da opravijo nakup v samo enem koraku in tako se stopnja konverzije košarice znatno zviša. Seveda, bi se našla še kakšna stvar, kako zmanjšati št. zapuščenih košaric, ampak nekje je treba začeti.
V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Želim vam veliko uspeha,
Urška Ujc