Klic k akciji

Naši možgani so leni, to je dejstvo. To so dokazali tudi strokovnjaki, ki raziskujejo novo vejo marketinga, ki se imenuje neuromarketing. Kot najbolj pomembno stvar na spletni strani so izpostavili ravno klic k akciji in to zato, ker možgani potrebujejo veliko vzpodbude, da storijo nekaj na spletni strani.

klic k akcijiKaj je klic k akciji?

Klic k akciji je motivacija za obiskovalca spletne strani, da izpolni cilj, ki ga želite. Klic k akciji je lahko:

– oddaja povpraševanja,
– naročilo izdelka,
– prijava na e-novice,
– prenos priročnika.

Bistvo klica k akciji je, da se nahaja na vsaki podstrani, ki jo obiskovalec obišče, saj le tako lahko pričakujemo, da bo obiskovalec ustvaril konverzijo. Če bo obiskovalec strani pregledal več strani v sklopu vaše spletne strani in se bo za oddajo povpraševanja moral vrniti 4 strani nazaj, je zelo malo verjetno, da bo tudi storil.

Če želimo, da je naša spletna stran prodajno naravnana, ji moramo dodati elemente, ki bodo našo prodajo lahko povečali. In ravno zato so nujno potrebni elementi »klic k akciji«, ki so podprti z obrazci.

Največkrat je cilj prodajno naravnane spletne strani oddaja povpraševanja, zato je prav, da se obrazec nahaja na vsaki podstrani, kot »shared element«. S tem namreč poskrbimo, da lahko obiskovalec v kateremkoli koraku stopi v stik z nami.

Kot pomemben element je tudi izpostavljena telefonska številka ter kontaktni e-mail naslov. Poskrbeti moramo namreč za različne profile ljudi, ki bodo želeli vzpostaviti stik z nami.

Kakšen klic k akciji je najbolj primeren?

Če želite, da oddajo povpraševanje, izpostavite gumb, kjer piše:
»ODDAJTE POVPRAŠEVANJE«

Če želite, da se prijavijo na e-novice:
»PRIJAVITE SE NA E-NOVICE ZDAJ!«

Če želite, da prenesejo brezplačni priročnik:
»PRENESITE SI BREZPLAČEN PRIROČNIK TAKOJ!«

Klic k akciji pa ima še drugo pozitivno strani in sicer je element za pridobivanje kontaktov. Email naslov potencilanega kupca je zlata vreden kontakt, saj ga lahko tako vključite na seznam prejemnikov vaših e-novic. S tem poskrbite, da vas ne bo nikoli pozabil in da ga boste lahko redno spominjali na vašo ponudbo.

Ne veste kako bi klic k akciji umestili na vaši spletni strani? Kontaktirajte nas!

Andreja Ogrinc

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone