Klikabilna telefonska številka na spletni strani

Nov 14, 2016
Nov 14, 2016

Posodobljeno 06. 05. 2024

Vsak dan je več takih, ki na vašo spletno stran pridejo iz mobilnega telefona in vedno več je takih, ki so želijo preko mobitela z vami stopiti v stik. In če vam je mar za vaše potencialne stranke ter tudi za vaše obstoječe, potem boste že danes svojemu skrbniku spletne strani naročili, da to naredi tudi na vaši strani.

Ampak ni vseeno kje ta številka je, če bo skrita na podstrani med kontakti potem jo bo našlo manjše število ljudi, kot če jo boste objavili na prvi strani. Največkrat je prostor za kontaktno telefonsko številko poleg logotipa, ki se nahaja na levi strani v zgornjem delu spletne strani. Tam jo bo namreč največ obiskovalcev videlo in tisti, ki bi z vami radi stopili v stik, bodo to naredili z enim klikom.
Dejstvo je, da v povprečju 50% ljudi, ki pride na vašo spletno stran, le to zapusti takoj. In zato je tako zelo pomembno, da sledite vsem trendom, ki jih narekujemo mi, obiskovalci interneta in spletnih strani. In en izmed ključnih elementov spletne strani je danes klikabilna telefonska številka! Predpogoj za to pa je seveda to, da je spletna stran odzivna, da se prilagaja tako mobitelom, tablicam kot računalnikom. In pa ključno je seveda dejstvo, da spletno stran obiskuje čim večjo število ljudi, ki iščejo vašo ponudbo!
Na mobilni verziji spletne strani so klikabilne telefonske številke objavljene na različne načine in sicer:
klikabilna telefonska, telefonska številka, odzivna spletna stran, odzivne spletne strani, responsive spletna stran, spletna stran prilagojena za mobitele, mobilna spletna stran
 
 
Mi smo šli za naše naročnike še korak dlje – sledimo namreč lahko vsem klicem, ki se zgodijo preko telefonske številke na spletni strani. Do nekaj časa nazaj smo kot glavni atribut pri oglaševanju opevali kodo za konverzijo – da smo lahko merili koliko ljudi, ki je kliknilo na oglas je na koncu oddalo povpraševanje. Danes pa vsem našim naročnikom, brezplačno omogočimo merjenje telefonskih povpraševanj in seveda povpraševanj preko kontaktnih obrazcev na spletni strani.
Da pa je vse skupaj še “lepše”, smo vpogled v ta povpraševana omogočili preko Spletnik nadzorne plošče, kjer ima vsak naročnik ob vsakem trenutku in na vsakem koraku vpogled v to koliko klicev dobi z naslova oglasne kampanje (google ali facebook oglaševanje) in koliko takih je izpolnilo kontaktni obrazec! in to še ni vse! Spletnik servisne strani omogočajo, da imate vpogled v Google Analytics statistiko kar preko Spletnik nadzorne plošče. Tako vam ni več treba iskati gesla za Google Analytics, ampak imate vse pomembne podatke za razvoj vašega potenciala na internetu, na dosegu enega klika. Poleg tega pa vam je v Spletnik nadzorni plošči na voljo tudi dostop do Google Analytics statistike, dostop do urejevalnika spletne strani, podaljšate lahko domeno, si natisnete račune… Ni da ni!
Zavedamo se, vsak dan bolj, da je razvoj potenciala na internetu ključnega pomena za obstoje naših naročnikov na trgu. Naš namen nikoli ni bil, da naročniku omogočimo storitev, ki jo potrebuje, ampak je naš namen, da skupaj z vami razvijamo vaš potencial, skupaj rastemo in dosegamo cilje, ki si jih zastavimo. Zato pa za vas razvijamo orodja in storitve, ki vam omogočajo, da vi na eni strani skrbite, da vaš posel teče, mi pa vas na drugi strani podpiramo z našimi aktivnostmi, da do povpraševanja sploh pride.
Če si želite iz svojega posla na internetu narediti več, potem nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 33 39, nam pišite na info@spletnik.si ali izpolnite kontaktni obrazec. Če tudi boste ta članek brali na mobitelu ali tablici.
Srečno,
Andreja Ogrinc

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran