Neprimerna vsebina na spletni strani

Jun 30, 2012
Jun 30, 2012

Vsebina na spletni strani je ključnega pomena tako za tiste, ki vas obiščejo prvič, kot za tiste, ki se na vašo spletno stran vračajo. O tem, kakšna je primerna vsebina, smo že govorili. Danes pa si bomo pogledali kakšna in katera vsebina na spletni strani NI primerna.
1. Pop-up oglasi
Neprimerna vsebina spletne straniPop-up oglasi so tisti oglasi, ki se na spletni strani prikažejo brez našega dovoljenja. Največkrat se to zgodi, ko spletno stran odpremo in pred nas skoči vsiljiv oglas za nekaj kar v tistem trenutku ne potrebujemo. Njihov namen je v tem primeru neučinkovit. Glede na to, da nam internet omogoča, da svobodno izbiramo vsebino, ki jo želimo brati, je pop-up oglas moteč. Zato se mu izognite in oglašujte tam, kjer je ciljna publika.
2. Avtomatsko predvajanje glasbe ali videa
Ni bolj moteče stvari, vsaj zame osebno, kot to, da ima spletna stran v ozadju glasbo. In največkrat se zgodi celo to, da v prvih 3 sekundah ne najdem gumba za izklop. In rezultat tega je, da spletno stran zapustim in se nanjo ne vrnem več. Enako je z video vsebino. Če jo bom želela pogledati, bom prostovoljno kliknila na video. Tudi ta vsebina lahko deluje vsiljivo in obiskovalca odvrne, da bi ostal na vaši spletni strani.
3. Nepregledna navigacija na spletni strani
Pravilo pravi, da je pregledna navigacija tista, ki jo obiskovalec osvoji v prvih 3 sekundah. Če tega ni, bo stran zapustil. Za lažje razumevanje tega pravila, obiščite spletno stran, ki vam je všeč in se opazujte. Prepričana sem ,da ste zaradi slabe navigacije že zapustili kakšno spletno stran in se ravno iz tega razloga niste vrnili. Škoda.
4. Kupljene fotografije
Nič ni narobe, če na spletu kupite fotografije za vašo spletno stran. A če kupite fotografije »sodelavcev« ki ne zgledajo realno, si ne boste naredili nobene usluge. Malo ljudi bo verjelo, da je to res vaš tim. Stopite korak naprej in objavite fotografije vaših pravih sodelavcev. Tako boste že na prvi pogled dajali občutek, da vam ljudje lahko zaupajo, saj bodo vedeli, da imajo opravka z »realnimi ljudmi«.
5. Kontaktni obrazec
Res je, da 9 od 10 obiskovalcev izpolni kontaktni obrazec, a le v primeru, ko želijo oddati povpraševanje. Zato na spletni strani poudarite tudi email in telefon, preko katerega vas bo lahko obiskovalec v istem trenutku kontaktiral. Včasih imajo obiskovalci le hitro vprašanje ali potrebujejo pomoč, zato je v tem primeru kontaktni obrazec brezpredmeten. Poskrbite za vse potrebe vaših obiskovalcev spletne strani!
6. O nas
Statistike kažejo, da je to ena izmed najbolj obiskanih podstrani. Zato napišite dejstva o vas in vašem podjetju na kratek, zabaven in jedrnat način. Predvsem izhajajte iz dejstva, da želite, da bo ta vsebina tudi prebrana. Nihče ne bo bral vaše zgodovine, ki se bo raztezala v 7 stavkih, ali o vašem razvoju, povzetem v 6 stavkih. Napišite le, kar je za potencialnega kupca ali poslovnega partnerja na prvi pogled zanimivo. Za več informacij ste jim vedno na voljo…
7. Gumbi za socialna omrežja
Danes ne najdem več podjetja in posameznika, ki ne bi bil aktiven na socialnih omrežjih. Zato kar hitro dodajte na vašo spletno stran vse gumbe socialnih omrežjih, kjer je vaše podjetje aktivno.
8. Blog
Blog je namenjen tistim, ki želijo izvedeti več. In tistim, ki želijo spremljati novosti, nasvete, trike na vašem področju. Blog ima več funkcij, pomembne pa sta predvsem 2. Povečanje obiska na vaši spletni stran in boljša informiranost vaših obiskovalcev. Če bloga še ne pišete, je danes skrajni čas, da začnete. Kar pogumno.
Potrebujete  še kakšen nasvet? Imate še kakšno vprašanje? Lahko nam pišete, nas pokličete ali nas najdete na socialnih omrežjih.
Andreja Ogrinc

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.